• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ja, maar mocht eerder weg c:


    Jaaaj again.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik antwoord niet. 'Katherine zit in de keuken, ze is bezorgt om je.' zeg ik gewoon en druk een kus op haar wang en loop naar boven. Ik adem een paar keer in en uit en gooi wat water in mijn gezicht als ik in de badkamer ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Even eten :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij zegt dat Katherine in de keuken zit en dat ze bezorgt is. Gelijk kijk ik richting de keuken en heb ik dus ook niet door dat Jake geen antwoord geeft. Hij drukt een kus op mijn wang en loopt dan weg en ik sta ook voorzichtig op en loop naar de keuken. Ik zie Katherine zitten en ik loop naar haar toe. Zachtjes wrijf ik langs haar wang. 'Gaat het met je?' Vraag ik zachtjes, ik zie namelijk een opgedroogd tranenspoor. Ik trek haar in een knuffel en streel over haar rug. 'Het spijt me zo erg,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Gaat het met je?' Vraagt mama zachtjes en ik knik, ze knuffelt me en streelt over mijn rug om vervolgens te zeggen dat het haar spijt. 'Het is niet jouw schuld' Andwoord ik, 'Ben je niet moe meer?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze knikt en zegt dat het niet mijn schuld is. 'Ja wel lief, ik had beter op je moeten passen. En dan bedoel ik niet dat je de hele tijd mijn hand beet moet hebben, maar gewoon. Ik had op moeten letten toen je eventjes uit de rij ging. En ik ben zojuist ook nog in slaap gevallen terwijl je me misschien wel nodig had. En nee, ik ben niet moe meer. Hoe lang heb ik geslapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ik wouw er wat tegenin brengen maar dat had toch geen zin gehad toch? 'Niet heel lang, maar Jake deed iets met een naald, dus ik ben weg gegaan.' andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze zegt dat ik niet heel lang heb geslapen, wat me al doet fronsen. Normaal zou ik heel lang moeten slapen wil ik weer op krachten komen, maar ik weet wat er gebeurd is als ze zegt dat hij iets met een naald gedaan heeft, nog meer bloed toegediend. Ik zucht zachtjes. 'Heb je gezien dat ik bloed dronk van Jake?' Vraag ik dan zachtjes en kijk haar twijfelend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ze fronst als ik zeg dat ze niet lang heeft geslapen, 'Heb je gezien dat ik bloed dronk van Jake?' Vraagt ze vervolgens en ik knik, 'Het zag er vies uit' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Fields \\ Slytherin
    'Het zag er vies uit,' is haar antwoord. Ik knik kleintjes. 'Sorry dat je dat moest zien, als ik het had gekund had ik Jake tegengehouden. Weet je waarvoor het dient? Als je als demon bloed drinkt van een andere demon krijg je weer meer energie, maar zwakt die van de andere wel iets af. Alleen degene die het geeft kan toch wel weer snel nieuwe bloedcellen aanmaken, dus daarom doet Jake dat. Zodat ik me beter voel. En ik kan zelf heel slecht tegen bloed, maar het smaakt best wel lekker.' Ik glimlach naar Katherine en laat haar weer los. 'Heb je nog ergens pijn? Echt, als ik die engel tegenkom dan doe ik 'm wat aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katerine
    'Hoe kan dat lekker smaken? Het ziet er vies uit en het ruikt naar ijzer' Vraag ik haar na haar uitleg, ik had niet geweten waar het voor diende, nu wel en ik hoopte dat ik het zelf nooit nodig had. 'Heb je nog ergens pijn? Echt, als ik die engel tegenkom doe ik 'm wat aan.' Zegt ze vervolgens, 'Mijn pols nog een beetje' Andworode ik waarna ik even stil was, 'Ik kende hem.. Of ik heb hem al eerder gezien, hij kwam wel eens bij ons thuis.' zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Dat doet het gewoon, ik kan er niet tegen om te zien, maar als je eenmaal drinkt smaakt het je gewoon goed. Soms dan wil je gewoon niet stoppen, maar ja. Dat doe ik natuurlijk wel, anders dan gaat Jake knockout.' Ze zegt als antwoord op mijn vraag dat ze een beetje pijn heeft aan haar pols. Wat ze dan zegt verbaasd me. 'Maar hoe kan dat? Je ouders hebben niets gezegd..' Dat kunnen ze niet, ze zijn dood. Ik merk niet van mezelf dat ik zeg 'je ouders' terwijl ik zelf haar moeder ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Maar hoe kan dat? Je ouders hebben niets gezegd..' Zei ze, en ze liet me in de war raken omdat ze mijn ouders zij, 'Hoe bedoel je?' Vraag ik haar en twijfelde evne maar stelde toen de vraag die ik al een tijdje had willen zeggen. 'Waar zijn ze?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze vraagt hoe ik het bedoel. 'Well, hoe hij wist waar je was.. En dat je überhaupt bij ons bent.' Dan vraagt ze een vraag die ik had willen voorkomen. Ik sla mijn ogen en ik bijt op mijn lip. 'Ik wil het je liever niet vertellen Katherine, het is niet fijn om te horen en dat wil ik je besparen.' Ik kijk op naar haar, als ze het alsnog wil weten.. Dan kan ik haar toch niet weigeren? Ze beschouwt die engelen als haar ouders, in haar hart. Denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Ik wil het je liever niet vertellen Katherine, het is niet fijn om te horen en dat wil ik je beslaren.' Zegt ze en kijkt weer naar me op, het was iets ergs. Ik had iets gehoord, toen ze ons huis binnenkwamen en toen ze plots weg waren, 'Ze zijn dood he?' Vraag ik en voel tranen over mijn wangen lopen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling