• We must survive.


    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meisjes 6/6 VOL:

    - Louize Moonsroot - annickemiek
    - Aria Maya Angels - Coockies
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider
    - Ruby Mary Evans - Flitwick
    - Yfory Seren - Venangirl
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn

    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie
    - Max Owens -Ortelius
    - Lewis Ellsmor - Ortelius
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl

    Roederlleider: Werewolves

    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dierenvorm:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Waar is alle info? De personages die ingevuld moeten worden, het lijstje, een omschrijving van het idee?


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Waar is alle info? De personages die ingevuld moeten worden, het lijstje, een omschrijving van het idee?


    Sorry, maar toen moest ik het er ff bij zetten en ik was zo dom geweest om niet eerst de omschrijving in word te zetten en de RPG dan pas aan te maken.:X


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves schreef:
    (...)

    Sorry, maar toen moest ik het er ff bij zetten en ik was zo dom geweest om niet eerst de omschrijving in word te zetten en de RPG dan pas aan te maken.:X


    Haha, oke c:
    Ik zal eens kijken of ik mee wil doen ^^


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Haha, oke c:
    Ik zal eens kijken of ik mee wil doen ^^


    Ghehe. Oké.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisje reserveren? Ik weet nog niet zeker of ik mee wil doen, maar dat laat ik op tijd weten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Ik weet nog niet zeker of ik mee wil doen, maar dat laat ik op tijd weten (:


    Oké.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb besloten dat ik toch wel mee wil doen c:

    Naam: Jeffrey Tristan Winter
    Dierenvorm: Jachtluipaard
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jeffrey is een vriendelijke en zachtaardige jongen die zijn vertrouwen niet zomaar weggeeft. Hij heeft een goed gevoel voor humor, maar kan soms best wel bot zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is dol op junkfood

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik heb besloten dat ik toch wel mee wil doen c:

    Naam: Jeffrey Tristan Winter
    Dierenvorm: Jachtluipaard
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jeffrey is een vriendelijke en zachtaardige jongen die zijn vertrouwen niet zomaar weggeeft. Hij heeft een goed gevoel voor humor, maar kan soms best wel bot zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is dol op junkfood


    Is goed, ik zal je erbij zetten.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 15:24 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Allison Miles Coldberg
    Bijnaam: Ally
    Dierenvorm: Cheetah
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Allison is een aardig en warm meisje, maar kan nog wel eens een stemmingswisseling hebben, waardoor ze botter over kan komen dan ze bedoeld. Ze heeft een groot hart en probeert aardig te doen tegen iedereen, ook al zijn die niet aardig tegen haar. Ook is ze liever lui dan moe, maar als ze in een goede bui is, zit ze vol energie. Allison houdt ervan om te lachen en is ook wel in voor een geintje, het moet alleen niet te ver gaan.
    Uiterlijk:




    Allison heeft lange lichtblonde haren en grote groene ogen. Ze is ongeveer 1,60 meter.
    Extra: Ze is verslaafd aan rode zuurtjes en kan geen dag zonder internet of haar telefoon.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 16:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil wel een meisje, als het mag.


    Happy Birthday my Potter!

    mag ik een meisje reserveren? Thanks (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Melony “Mel” Christabella Garcia

    Dierenvorm: Een zwarte panter

    Leeftijd: 18

    Innerlijk: Mel is over het algemeen een nieuwsgierige meid. Ze vindt het leuk om uit te vinden hoe ver mensen durven gaan en verlegt zelf ook vaak haar grenzen. Ze laat zich graag verassen en zegt niet zo snel nee tegen dingen. Ook op het gebied van feesten doet ze gewoon alles gezellig mee. Dat heeft haar dan ook nog wel eens in de problemen gebracht.
    Als Mel boos is, kom je in aanraking met haar Spaanse temperament en dan wil je haar ook echt niet tegenkomen. Vaak kan ze dagen lang boos blijven op iemand en is ze niet zo vergevingsgezind. Ook wraak nemen vindt ze geen probleem en wat dat betreft kan ze soms wat minder gezellig zijn.
    Mel kan behalve dat nog een echte verleidster zijn. Op deze manier haalt ze dikwijls mensen (vooral jongens) over om haar te geven wat ze wilt Daarna is ze meestal heel bitchy tegen die mensen en zoeken ze het wat haar betreft maar uit.

    Uiterlijk:





    Extra: Ze is oorspronkelijk Spaanse. Melony haar favoriete hobby is zingen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 17:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Ruby Mary Evans
    Dierenvorm: Vos
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Ruby is krachtig, ookal is dat niet te zien aan haar uiterlijk. Veel mensen schatten haar in als een schattig en deerbaar meisje, maar ze is heel sterk. Ook is ze spontaan en aardig. Ze heeft een hekel aan groentjes die denken dat ze het weten, verlegen zijn en verkeerd doen wat heel simpel is, voor haar. Toch kan ze ook tegen groentjes een aardig woord geven. Ze kan heel lastig kiezen tussen dingen en wil eigenlijk niet geholpen worden, maar meestal moet het wel. Dan aanvaard ze de hulp ook en wil ze wat terug doen. Ruby heeft dus een sterk karakter. Je kan niet makkelijk haar overhalen en ze gaat meestal haar eigen weg. Haar eigen stijl neemt ze mee en ze is dan ook niet echt normaal. Ze verschilt van anderen, maar dit maakt haar niet uit. Ze is op haar manier mooi en wordt meestal gewaardeerd hoe ze is. Je zal haar niet vaak zien twijfelen over zichzelf, maar zoals eerder gezegd wel over keuzes. Je kan haar moeilijk inschatten, wat haar eigenlijk wel bevalt.
    Uiterlijk:



    Ruby's haar is rood/oranje. Dit zorgt dat ze opvalt en er ook gelijk anders uit ziet. Haar haar is in zonlicht meer oranje dan in de schaduw en dus verschilt haar haarkleur als het licht verschilt. Haar ogen bezitten een mooie, blauwe kleur en ze draagt bijna nooit make-up. Haar huid is blank, aan de witte kant, maar gelukkig niet doorschijnend en heeft ook haar speciale pracht. Ze is met haar 1.71 niet klein en niet lang, dit bevalt haar zeer. Tot haar 14e/15e was ze 1.58. Toen kreeg ze, tegen alle verwachtingen in, toch nog een groeispurt. Altijd al heeft ze problemen met haar lengte gehad daarvoor. Ze had er medicijnen voor gekregen om het nog wat sneller te laten gaan, ze ging vaak naar de dokter, maar ze wilde stoppen met al dat gedoe rond haar dertiende. Toen ze er zich bij had neergelegd, deed ze er ook echt niets meer aan. Hakken vond ze te tuttig, heel soms droeg ze ze maar dat was een uitzondering (en dan moesten het ook stoere hakken zijn). Verder droeg ze het liefst winterse kleren; een spijkerbroek, gympen, een oversized trui, sjaal... Winter is dus ook haar favoriete seizoen. Ook dit maakt haar anders dan anderen.



    Klik

    Extra: Ze heeft wat trekken van een vos in haar menselijke leven, zoals lenigheid, snelheid en de grote behoefte aan vlees.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 13:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mag ik een meisje reserveren? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mag ik een jongen?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov