• We must survive.


    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meisjes 6/6 VOL:

    - Louize Moonsroot - annickemiek
    - Aria Maya Angels - Coockies
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider
    - Ruby Mary Evans - Flitwick
    - Yfory Seren - Venangirl
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn

    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie
    - Max Owens -Ortelius
    - Lewis Ellsmor - Ortelius
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl

    Roederlleider: Werewolves

    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dierenvorm:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Flitwick = Sinistra


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Flitwick = Sinistra


    Bedankt dat je het even zegt!xD
    En is je signature uit HP?(H)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves schreef:
    (...)

    Bedankt dat je het even zegt!xD
    En is je signature uit HP?(H)


    Always (:
    Flitwick en Sinistra ook btw


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Always (:
    Flitwick en Sinistra ook btw[/quoten!

    Ik kende het woord Sinistra wel, maar ik wist niet meer waar ik het eerder had gezien :$
    Flitwick wist ik niet.xD

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:07 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves schreef:
    Sinistra schreef:
    (...)

    Always (:
    Flitwick en Sinistra ook btw[/quoten!

    Ik kende het woord Sinistra wel, maar ik wist niet meer waar ik het eerder had gezien :$
    Flitwick wist ik niet.xD


    Flitwick = Banning.
    Sinistra = astronomie lerares (A)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    Flitwick = Banning.
    Sinistra = astronomie lerares (A)


    Hmmm, ja dat is zo. Ik was het vast vergeten, slechte ik.:X:$


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sinistra schreef:
    Naam: Ruby Mary Evans
    Dierenvorm: Vos
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Ruby is krachtig, ookal is dat niet te zien aan haar uiterlijk. Veel mensen schatten haar in als een schattig en deerbaar meisje, maar ze is heel sterk. Ook is ze spontaan en aardig. Ze heeft een hekel aan groentjes die denken dat ze het weten, verlegen zijn en verkeerd doen wat heel simpel is, voor haar. Toch kan ze ook tegen groentjes een aardig woord geven. Ze kan heel lastig kiezen tussen dingen en wil eigenlijk niet geholpen worden, maar meestal moet het wel. Dan aanvaard ze de hulp ook en wil ze wat terug doen. Ruby heeft dus een sterk karakter. Je kan niet makkelijk haar overhalen en ze gaat meestal haar eigen weg. Haar eigen stijl neemt ze mee en ze is dan ook niet echt normaal. Ze verschilt van anderen, maar dit maakt haar niet uit. Ze is op haar manier mooi en wordt meestal gewaardeerd hoe ze is. Je zal haar niet vaak zien twijfelen over zichzelf, maar zoals eerder gezegd wel over keuzes. Je kan haar moeilijk inschatten, wat haar eigenlijk wel bevalt.
    Uiterlijk:



    Ruby's haar is rood/oranje. Dit zorgt dat ze opvalt en er ook gelijk anders uit ziet. Haar haar is in zonlicht meer oranje dan in de schaduw en dus verschilt haar haarkleur als het licht verschilt. Haar ogen bezitten een mooie, blauwe kleur en ze draagt bijna nooit make-up. Haar huid is blank, aan de witte kant, maar gelukkig niet doorschijnend en heeft ook haar speciale pracht. Ze is met haar 1.71 niet klein en niet lang, dit bevalt haar zeer. Tot haar 14e/15e was ze 1.58. Toen kreeg ze, tegen alle verwachtingen in, toch nog een groeispurt. Altijd al heeft ze problemen met haar lengte gehad daarvoor. Ze had er medicijnen voor gekregen om het nog wat sneller te laten gaan, ze ging vaak naar de dokter, maar ze wilde stoppen met al dat gedoe rond haar dertiende. Toen ze er zich bij had neergelegd, deed ze er ook echt niets meer aan. Hakken vond ze te tuttig, heel soms droeg ze ze maar dat was een uitzondering (en dan moesten het ook stoere hakken zijn). Verder droeg ze het liefst winterse kleren; een spijkerbroek, gympen, een oversized trui, sjaal... Winter is dus ook haar favoriete seizoen. Ook dit maakt haar anders dan anderen.



    Klik

    Extra: Ze heeft wat trekken van een vos in haar menselijke leven, zoals lenigheid, snelheid en de grote behoefte aan vlees.


    Aangepast.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oké. Wil je binnen een paar dagen veranderen? Want dan kan het ook nog maar net omdat ik de legende eigenlijk al verteld heb.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wat? Ik snap het niet helemaal, hij is nu gewoon goed hoor.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Wat? Ik snap het niet helemaal, hij is nu gewoon goed hoor.


    Ja weet ik. Maar in het speeltopic moet ze nog komen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb dus gewoon niet meegekregen dat er een speeltopic was...
    Leuk is dat. Mag ik misschien een samenvatting en hoe ik in kan springen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jup. Sorry, ik had gedacht dat je het al wel gezien had maar dat je niet kon reageren. Op pagina 3 staat het speeltopic.
    Ik heb Pebble, Coockies, Venangirl, Ortelius, weer Ortelius, mezelf en Rider al opgehaald. De enigste die nog niet gereageerd hebben zijn jij, Eluveite en Hiddenrose. Ze zijn allemaal door een emotie verandert en zijn met me mee gegaan naar de openplek. Ik heb niet gezegd toen ik ze ophaalde dat ze dood zouden gaan aan magie als ze de opdrachten niet deden. Ik heb net de legende verteld waarom ze veranderde, en tja sommige mensen zijn boos/kwaad op me.
    Dat was het. Je kunt gewoon veranderen, ik zeg dan tegen de andere dat er weer iemand is verandert en dan haal ik je op, goed?

    Hier voor de zekerheid de speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146660

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 14:34 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Kane Lewis Daniels
    Dierenvorm:

    Hij is een wolf
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Kane is een echte rokkenjager. Hij is dan ook echt een feestbeest, en vindt iedere dag uitgaan niet raar. In de tijd dat hij niet achter vrouwen aanzit of aan het feesten is, besteedt hij tijd aan zijn auto. Hij is gewend dat hij succes heeft bij de meiden, en als hij er een niet kan krijgen, zal hij tot het uiterste gaan om haar wel te krijgen.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij drinkt te veel, en is vaak dronken.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 17:19 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kyle XY :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    MindBreaker schreef:
    Naam: Kane Lewis Daniels
    Dierenvorm:

    Hij is een wolf
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Kane is een echte rokkenjager. Hij is dan ook echt een feestbeest, en vindt iedere dag uitgaan niet raar. In de tijd dat hij niet achter vrouwen aanzit of aan het feesten is, besteedt hij tijd aan zijn auto. Hij is gewend dat hij succes heeft bij de meiden, en als hij er een niet kan krijgen, zal hij tot het uiterste gaan om haar wel te krijgen.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij drinkt te veel, en is vaak dronken.


    Nu zijn er 2 wolven (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne