• We must survive.


    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meisjes 6/6 VOL:

    - Louize Moonsroot - annickemiek
    - Aria Maya Angels - Coockies
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider
    - Ruby Mary Evans - Flitwick
    - Yfory Seren - Venangirl
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn

    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie
    - Max Owens -Ortelius
    - Lewis Ellsmor - Ortelius
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl

    Roederlleider: Werewolves

    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dierenvorm:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves schreef:
    (...)

    Graag.(flower)


    Komt eraan (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Komt eraan (:


    Ok.xD
    Ik ga ook nog een jongen aanmaken.;)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heel misschien dat ik ook nog een jongen aanmaak, mag ik er een reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Werewolves schreef:
    (...)

    Ik ga zelf nog een jongen aanmaken. Maar als je je geroepen voelt om dit tegen me te zeggen kun je net zo goed een jongen aanmaken.xD

    Nee, ik zeg het niet alleen tegen jou, maar ook tegen de mensen die in dit topic komen.
    De meeste willen enkel een vrouw, dus het was niet bekritiserend voor jou bedoeld. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Lewis Ellsmore
    Dierenvorm: Grizzly beer
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Lewis is een persoon die nogal chagrijnig uit de hoek kan komen, hij dijnst er niet voor terug om een grote mond op te zetten en zijn mening te verkondigen. Hij is soms een ongezellig persoon, maar hij heeft ook zijn goede kanten. Hij lijkt een player, al weten veel mensen niet dat dat niet zo is. Natuurlijk kijkt hij graag naar het vrouwelijk schoon, maar daar blijft het meestal ook bij. Tenzij hij zijn oog echt op iemand laat vallen, dan zal hij bijna alles doen om haar te krijgen.
    Lewis probeert vooral zijn gevoelens te verbergen naar de buitenwereld toe, waardoor soms enkel de meest extreme gevoelens getoont worden; meestal woedde.
    Uiterlijk:





    Extra: Hij heeft een hekel aan mensen die zwakte tonen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:34 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oeps, dubbel...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Ik heb wel een vrouw, puur omdat ik vond dat dit dier eerder bij een vrouw hoorde :$ Sorry als het hinderlijk is! }

    Naam: Yfory Seren
    Dierenvorm: Dingo
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Yfory is erg "vurig". Ze reageert fel wanneer mensen haar beledigen en wil daarom ook het liefst alleen gelaten worden. Daardoor heeft ze weinig vrienden. Ze weet wel wanneer ze haar mond moet houden, maar meestal zegt ze nog wel wat er op haar hart ligt. Ze gaat wekelijks naar boogschieten, om zo haar vurige "ik" los te laten. Maar ondanks alle vurigheid is ze op school een zeer beleefde en ijverige leerling. Ze is heel aardig en lief als je haar leert kennen of als ze je al langer kent, laat ze ook wel wat kritiek toe. Ze heeft veel respect voor ouderen en ze beschikt over veel kennis.
    Uiterlijk:

    Yfory heeft oranje-like haar en lichtbruine ogen. Ze is slank maar sterk en ze is 1.80 lang.
    Extra: In menselijke vorm is ze een vegetariër, maar als ze in haar dierlijke vorm is, kan ze wel een dier doden. Ze zit ook op boogschieten.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:31 ]


    I will keep watch.

    Ik ben dol op Dingo's! (Oké, dat was heel random, maargoed :'D)


    26 - 02 - '16

    Hehe me 2 :3


    I will keep watch.

    hey ik doe mee
    als het nog kan dan...

    naam: Amy Moon Duinhoven
    dier: bunzing!
    leeftijd: 15
    innerlijk: Amy is een teruggetrokken meisje die van konijntjes houd (best lullig aangezien bunzings konijnen eten) ze is erg snel en slim.
    het liefst rent ze in het bos en ze slaapt nooit lang. Amy vertrouwd niet snel iemand en is dus heel teruggetrokken.
    uiterlijk: (kon geen plaatje vinden)
    Amy is 1.58 lang, donkere ogen, lang bruin haar en een witte huid.
    ze krabbelt trouwens overal tekeningetjes


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Pebble schreef:
    Heel misschien dat ik ook nog een jongen aanmaak, mag ik er een reserveren?


    Tuurlijk!xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    blackunicorn schreef:
    hey ik doe mee
    als het nog kan dan...

    naam: Amy Moon Duinhoven
    dier: bunzing!
    leeftijd: 15
    innerlijk: Amy is een teruggetrokken meisje die van konijntjes houd (best lullig aangezien bunzings konijnen eten) ze is erg snel en slim.
    het liefst rent ze in het bos en ze slaapt nooit lang. Amy vertrouwd niet snel iemand en is dus heel teruggetrokken.
    uiterlijk: (kon geen plaatje vinden)
    Amy is 1.58 lang, donkere ogen, lang bruin haar en een witte huid.
    ze krabbelt trouwens overal tekeningetjes


    Het is goed.
    Een plaatje van een bunzing erbij?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Jake Dimitri Robusto
    Dier: Jaguar
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jake heeft respect voor iedereen die hij aardig vind. Hij laat het vaak wel merken dat hij iemand niet aardig vind. Als zijn vrienden iemand met zich heeft meegenomen die hij niet kent - nicht, een vriend/vriendin - probeert hij wel aardig te zijn. Hij vertrouwt niet zo snel iemand, dat komt door zijn geschiedenis. Hij heeft nog nooit iemand zijn hele geschiedenis verteld, omdat hij tot nu toe nog niet iemand heeft gevonden die hij genoeg vertrouwt om het te vertellen. Met Jake kun je wel een grap uit halen, hij vind het niet erg en hij doet zelfs graag mee met een grap. Je kunt veel lol met hem hebben. Hij kan vaak sarcastische en droge opmerkingen maken. Jake probeert op sommige momenten zijn gevoelens te verbergen, wat hem redelijk vaak lukt. Het maakt hem niet zoveel uit wat mensen van hem denken. Jake zou er alles aan doen om zijn vrienden te redden als ze in gevaar zijn. Als iemand gemeen tegen hem is, of een gevecht uitlokt, slaat hij van zich af. Bij zeldzame momenten doet hij dat niet. Hij doet het ook niet als hij zeker weet dat hij het beter niet kunt doen, omdat hij dan in te grote problemen komt.
    Uiterlijk: Hij heeft bruin haar en bruin/groenige ogen. Hij is 1.90 m lang. Hij is dan vaak ook groter dan de andere mensjes.




    Extra: Hij vertrouwt niet zo snel iemand, door zijn verleden en door wat er nu bij hem thuis afspeelt.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:48 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    En toen was er een TOPIC

    Ik heb maar een topic aangemaakt, want ik denk niet dat er nog meer mensen gaan meedoen. Ik denk dat de jongens niet helemaal gevuld word, maar dat is niet erg.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Willen degene die nog niet verandert zijn ff veranderen? Anders staat het topic stil en dat wil ik niet.
    Als jullie niet binnen een twee dagen reageren ga ik verder zonder jullie en dan kunnen jullie niet meer meedoen.
    Sorry als het bot overkomt.:X

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 12:07 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki