• We must survive.


    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meisjes 6/6 VOL:

    - Louize Moonsroot - annickemiek
    - Aria Maya Angels - Coockies
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider
    - Ruby Mary Evans - Flitwick
    - Yfory Seren - Venangirl
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn

    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie
    - Max Owens -Ortelius
    - Lewis Ellsmor - Ortelius
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl

    Roederlleider: Werewolves

    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dierenvorm:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Aria Maya Angels
    Dierenvorm: Wolf
    Leeftijd: 16 jaar
    Innerlijk: Aria is een vrolijk en lief meisje. Ze is erg trouw en zal je niet snel in de steek laten vallen. Als ze je niet mag heb je een probleem. Ze kan dan wel poeslief tegen je doen, maar stiekem is ze heel sluw en wraakplannetjes aan het bedenken. Als ze je niet mag doet ze er alles aan om je neer te halen. Eenmaal een vriendschap gesloten met Aria, dan zit je veilig. Vriendschap betekend voor haar veel, net zoals een wolf is ze trouw en kan ze niet tegen eenzaamheid. Als ze zich rot voelt merk je dat aan haar gedrag, de lach is er niet meer en ze wordt ineens chagrijnig en vijandig. Dan is ze zeker geen lieverdje en dan kan je beter uit de buurt blijven. Verder is Aria best verlegen en blijft ze altijd een beetje op de achtergrond, alleen als ze het er niet mee eens is laat ze het merken ook. Ze accepteerd geen dingen die ze niet leuk vindt, ze zal haar zin krijgen en als ze die niet krijgt zal je haar horen klagen en zeuren totdat je haar echt bewusteloos wilt slaan. Boven dat is ze toch wel een lief meisje met een groot hard die vrienden altijd trouw zal blijven. Ze offert zich dan ook op voor vrienden en is bereidt voor ze te sterven. Ze is ook bereid mensen te vermoorden die haar vrienden pijn doen. Ze heeft dus twee karakters en heeft best moeite met welke ze wanneer is. Ze heeft dan ook last van stemmingsverwisselingen.
    Uiterlijk:




    Extra: Aria is haar moeder verloren, sindsdien zit ze in het criminele leven. Ze drinkt veel, verkoopt drugs en gaat wel is met iemand naar bed voor geld. Ze doet dat om de dood van haar moeder te vergeten. Ze begint alleen steeds meer gevaar te lopen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het uiterlijk van het meisje in normale vorm van mij komt nog btw.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Max Owens
    Dierenvorm: Lynx
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Max is een nogal moedig persoon en kan nogal sarcastisch zijn. Hij zal zijn mening enkel uiten als er om gevraagd wordt.
    Hij is niet echt een groepspersoon maar wel een echte vechter en doet echt zijn best om bij de groep te horen en overal bij te blijven, ookal is hij nogal socially awkward. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, waardoor hij als stil persoon bestempeld wordt, zeker in grote groepen. Echter als je met hem alleen bent en hij kent je een beetje, zal hij sneller iets tegen je zeggen, maar meestal moet je alles uit hem sleuren en zelf beginnen te praten.
    Uiterlijk:








    Max mag er dan wel schattig en knuffelig uitzien, hij heeft gemene klauwen en vlijmscherpe tanden die bijna overal doorheen kunnen. Hij kan redelijk snel rennen en zal alles doen om te overleven en bij de groep te blijven.
    Extra: Max kan niet erg goed samenwerken.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:53 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Werewolves:
    Ik kan tot Zondag ongeveer niet op de computer, dus tot dan zal ik de lijst niet kunnen updaten.
    Maar de rollen die ik heb gezien zijn wel goed gekeurd. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb jullie erbij gezet. Het is vandaag gelukt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Ramon Trevegg Smith
    Positie: Roedelleider
    Dierenvorm: Leeuw
    Leeftijd: 24
    Innerlijk: Ramon is een aardig persoon en heeft respect voor je. Hij is altijd wel in voor een grapje, maar hij is ook serieus. Hij vind het leuk om sarcastische en droge antwoorden te geven, maar hij weet wat de grens is. Als iets hem niet aanstaat zegt hij er wel iets van en hij verwacht dan ook wel dat diegene naar hem luistert. Hij houd rekening met je gevoelens. Als hij merkt dat je aan het eind van je latijn bent rusten ze even uit, maar niet te lang, want je mag niet lui worden. Ramon praat niet graag over zijn verleden, dat doet hij alleen met mensen die hij vertrouwt. Hij wordt niet snel verliefd, omdat zijn vriendin een paar jaar geleden is dood gegaan.
    Uiterlijk:




    Mens: Ramon heeft bruin haar en zijn oofkleuren lijken te verschillen. Hij heeft kleine tatoeage op zijn been die hem doet denken aan zijn adoptie-ouders.
    Leeuw: Hij is groter dan andere leeuwen en je ziet op zijn been een kleine zwarte plek zitten. Als je goed kijkt zie je dat het een tatoeage is.
    Extra: Hij zou eigenlijk leider worden als hij veel ouder is, maar de voormalige roedelleider is dood gegaan en daarom moest hij eerder dan verwacht roedelleider worden. Hij is toen hij nog maar 5 jaar was, door zijn ouders op straat gezet. Hij is doen geadopteerd.

    Let niet op de naam die bij de afbeeldingen staat.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hij is aardig en hebt respect voor je.

    Correctie: heeft*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Hij is aardig en hebt respect voor je.

    Correctie: heeft*


    Ghehe. Nou, sorry hoor.(nerd)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik maak binnekort speeltopic aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh wauw! Kan ik nog meedoen? Ik zag hem net pas :$

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:51 ]


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    Oh wauw! Kan ik nog meedoen? Ik zag hem net pas :$


    Ja hoor. Graag zelfs.xD

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:52 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik denk wel dat er meer jongens moeten komen, meid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik denk wel dat er meer jongens moeten komen, meid.


    Ik ga zelf nog een jongen aanmaken. Maar als je je geroepen voelt om dit tegen me te zeggen kun je net zo goed een jongen aanmaken.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Als jullie nog een jongen nodig hebben wil ik altijd nog een maken, hoor. Mij maakt het niet uit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    Als jullie nog een jongen nodig hebben wil ik altijd nog een maken, hoor. Mij maakt het niet uit.


    Graag.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki