• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik gaf Zayn netjes mijn kan aan en beet op mijn lip. Eigenlijk was dat voor de familie... Maar ze zouden het niet erg vinden om een keertje iets minder water te drinken, toch? Het viel me nu pas in dat Dusty nog bij de waterput stond te grazen... Oeps.
    "Ja, dat is goed. Ik heb Dusty wel niet vastgebonden." mompelde ik, waarna ik Zayn's hand glimlachend aannam en mezelf op het paard trok. Ik legde mijn armen rond Zayn's midden voor wat extra grip terwijl ik mezelf met mijn bovenbenen aan Vanity vastklemde. Zo zou ik hopelijk niet gaan vallen.
    "Ik ben klaar." zei ik, waarna ik nog ietsjes naar voren schoof zodat Vanity minder last van mijn gewicht bij haar achterbenen had.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Eliza Payne
    'Rustig maar, want er gebeurd niets' zei ik toen bijna meteen riep dat ik het touw uit mijn handen kan glijden. Ik wist dat ik het beter niet kon doen, omdat Liam op zulke momenten doodsangsten uit stond, maar soms ging het bij mij gewoon zonder er erg in te hebben. Gelukkig deed Neera niet wat ze zelf wilde, maar gewoon wat van haar verwacht werd, want anders had ik waarschijnlijk echt problemen gehad en had Liam....tsja daar wil ik niet aandenken.
    Ik keek naar hoe Liam zelf het touw vastpakte en knikte met een vrolijke glimlach. 'Dat zijn wij dan inderdaad.'
    Ik keek hem verbaasd aan na zijn woorden en snapte het soms echt niet. 'Lou is een van je beste vrienden en natuurlijk denkt hij er zo niet over. De kans is juist groter dat die hetzelfde denkt over jou. Jullie passen meer dan perfect bij elkaar. Vertrouw me maar op mijn woorden, want ik heb altijd gelijk in zulke dingen en zie deze dingen. Doe het maar als je het durft, maar wacht er niet te lang mee....Daar zul je spijt van krijgen.' Zijn gedachten waren me eigenlijk al duidelijk en werden zeker toen hij zijn kaken stijf op elkaar klapte. Ik keek even rond en grinnikte zacht toen ik zag wie eraan kwam. Alleen viel me wel bijna gelijk op dat hij niet zo vrolijk was als normaal. Zacht tikte ik Liam op zijn schouder en wees onopvallend in die richting. 'Wil je dat ik blijf...of wil je alleen met Lou zijn?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    'Dan moeten we maar snel naar de waterput,' zeg ik. Niet dat ik dacht dat Dusty weg zou lopen, maar het was wel beter dat ze vastgebonden werd, gewoon voor de zekerheid. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als Vanity gewoon los zou zijn.
    Ik voel hoe Eve haar handen om mijn middel legde, op de prairie zou ze me écht goed vast moeten houden. 'Daar gaan we dan,' zeg ik terwijl ik rustig maar wel met een drafje naar de waterput ga.
    Bij de waterput stap ik weer van Vanity af en bind haar even vast. 'Ik ga de kannen met water vullen, bind jij Dusty dan even vast?' stel ik voor en ik maak de kannen los van het zadel. Ik loop er mee naar de waterput en na een beetje duwen en dringen sta ik vooraan. Snel vul ik alle kannen met water en loop weer terug naar Vanity en Eve. Ik bind de kannen vast aan Vanity en wacht op Eve tot ze klaar is met Dusty.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    ik knikte en voelde hoe Vanity onder me begon te bewegen. Ik moest zeggen dat het niet heel lekker zat omdat ik gewend was om met een zadel te rijden, maar nu zat ik achter het zadel. Ik zou er maar aan moeten wennen, want als we over de prairie gingen racen zou ik me héél goed moeten vastklemmen.
    Ik klom van Vanity af en trok Dusty aan het touw mee, wat nog vrij moeilijk ging omdat hij zijn eten nu met rust moest laten. "Kom! Daar is nog meer eten..."
    Toen Dusty eindelijk vaststond was Zayn allang klaar en dit keer wilde ik anders op het paard komen. Ik grinnikte even omdat ik weer een plannetje had, zette mijn voet in de stijgbeugel en ging in het zadel zitten, waarna ik mezelf met mijn handen omhoog wipte en mezelf zachtjes achter het zadel liet zakken.
    Ik keek triomfantelijk naar Zayn en wachtte geduldig tot hij op zou stijgen terwijl ik voor de zekerheid de rand van het zadel vasthield en mijn benen tegen Vanity klemde.

    (Li komt. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    "Nog niet, nee. Totdat Neera nog slimmer wordt." mompelde ik, waarna ik opgelucht zuchtte en zachtjes knikte. Een glimlach verscheen rond mijn lippen, maar die verdween al snel toen Melody op het onderwerp bleef doorzagen. Hoe zo'n klein meisje zo irritant af en toe kon zijn zeg...
    "Melody! Bemoei je daar nou niet mee... Louis valt niet op jongens en als hij dat al deed al zeker niet op mij. Wie wordt nou verliefd op iemand die nog van zijn eigen paard valt?!" riep ik uit, waarna ik meteen weer mijn mond dichtklapte toen ik keek naar de richting waar Melody naar wees. Oh fijn, typisch dat mij dit weer gebeurde...
    "Jij blijft. Ik laat jou toch niet alleen met Neera naar de stallen rijden." zei ik, waarna ik in Louis' richting keek en opmerkte dat hij niet blij was. Wat zou er aan de hand zijn?
    Ik liep in de richting van de jongen toe terwijl Melody -natuurlijk- met Neera volgde. Ik hoopte maar dat ze zweeg. In godsnaam, alsjeblieft!
    "Wat is er aan de hand?" vroeg ik aan Louis toen we hem naderde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek toe hoe Eve behendig op Vanity ging zitten. 'Zo zo,' zeg ik onder de indruk. 'Ik wist niet dat Tomlinsons zo handig waren,' zeg ik lachend. Zoiets had ik Louis nog nooit zien doen. Ik steeg ook op het paar en reed weer in een drafje richting de prairie. Als we bijna bij de prairie zijn stop ik even. 'Houd je wel goed vast Eve, ik wil niet dat e eraf valt,' zeg ik tegen haar. Ze mocht mijn buik best wel fijn drukken, zolang zij maar op Vanity bleef zitten.
    Ik spoorde Vanity aan om te gaan galopperen en hield mezelf stevig aan de teugels vast, ik zelf wilde er natuurlijk ook niet afvallen. We gingen meteen al best snel en ik voelde de wind door mijn haren. Ik keek even achterom naar Eve, maar alles leek goed. Terwijl we zo over de prairie reden, keek ik ondertussen of er ergens een spoor van Korzo was.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik stak mijn tong naar Zayn uit en lachte eventjes, waarna hij zelf behendig in het zadel klom en ik mijn armen weer om hem heen klemde. Toen we bij de rand van de prairie aankwamen hield Zayn in.
    Ik knikte even. "Komt wel goed, zolang jij zo stevig als een rotsblok blijft zitten kan ik niet vallen." zei ik glimlachend, waarna ik me nog iets strakker omklemde en voelde hoe Vanity de galopsprongen snel en vlotjes nam alsof ze het gewicht van een veertje droeg. Ik vond Vanity sowieso al een prachtpaard, maar dat ze zo snel was had ik nou ook weer niet verwacht.
    Terwijl Zayn voor zich rondkeek zocht ik op de grond naar hoefsporen van Korzo, wat nog best moeilijk ging omdat ik zijn hoefafdrukken eigenlijk zou moeten herkennen. Er liepen hier namelijk meerdere paarden en dus meerdere sporen, maar ik moest het spoor van Korzo hebben.
    "Ik denk niet dat hij heel ver is gerend, dat houdt hij niet vol. En een paard zoekt altijd als eerste naar voedsel of water dus ik denk dat we het beste richting de oase kunnen rijden." zei ik terwijl ik dichter naar Zayn toe leunde, aangezien hij me niet goed zou kunnen horen door zijn concentratie.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Eliza Payne
    'Grote broer maak je nu niet zo druk, want Neera doet echt wel rustig.' zei ik met een kleine glimlach en grinnikte zacht toen hij reageerde. Soms was ik best irritant, maar ik wist dat ik gelijk had en wilde dat Liam dat ook in zou zien. Dat die twee gelukkig zouden zijn...Samen met elkaar.
    'Liam! Ik bemoei me ermee, want wil dat jullie gelukkig zijn met elkaar....Ik wil wel eens weten of Louis er ook zou over denkt. Denk je nu echt dat hem dat uitmaakt? Dat geeft hem een reden om je te helpen en hij word verliefd op je door hoe je bent en je gedraagt.'
    Ik hield mijn mond dicht toen Louis op gehoorafstand was, maar Liam zou zeker nog niet van me af zijn. En zo wel dan ga ik gewoon gezellig naar Louis om het uit te horen.
    'Het moet dan maar. Waarom vertrouw je me niet? Neera doet niets...' zei ik. Het was niet dat ik Louis niet mocht, want het was juist het tegenovergestelde, maar wilde liever dat die twee samen waren.
    Ik volgde met Neera mijn broer aangezien het niet anders kon en zou voor deze keer zwijgen.



    Louis William Tomlinson
    'Hello' zei ik met een kleine glimlach toen Liam en Melody me naderde. 'Eve is weg. We zouden samen naar de put gaan, maar ze moest wat doen en is waarschijnlijk erna gelijk zonder mij vertrokken. En de hoofdpijn maakte me ook niet echt veel vrolijker.'
    Nadat Eve na een paar minuten niet terug was, en ook het idee had dat ze niet meer terugkwam had ik Snowwhite opgezadeld en was vertrokken. Ze zou nog lang niet van me af zijn als ik haar gevonden had. Ze had het kunnen zeggen en dat had ik misschien anders gereageerd. Ik keek naar Melody en toen naar Liam en een zucht verliet mijn mond. 'Soms vraag ik me toch wel eens af of ik dan zo erg ben...Dat er niets meer word gezegd of alles stiekem gebeurd.' Al snel besloot ik op een ander onderwerp over te gaan, want mijn gezeur zou ook niet heel gezellig zijn. 'Maar hoe gaat het met jullie? En waar waren jullie onderweg naartoe?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    "Omdat zusje... Neera misschien kan schrikken of dat jij niet oplet en dan lig jij er zo naast. En ik vertrouw het niet om jou alleen door het dorp te laten rijden met al die onbetrouwbare types." zei ik, waarna ik haar in de gaten hield zodat ze niet stiekem zou wegglippen. Ik kende Melody nu wel een aantal jaar...
    Ik wierp een bezorgde blik op Louis toen ik hoorde dat zijn zusje wegwas. Evelynn was Louis heel veel waard en ik wist dat hij zich zorgen maakte. "Heb je haar al bij de put gezocht? Bij de groentewinkel? In het café?" vroeg ik hem.
    Niet dat Eve zo snel naar het café zou gaan, maar iemand zou haar misschien meegetrokken kunnen hebben. Het was ook niet veilig voor een vrouw of een klein meisje... Een oudere vrouw rond de dertig lieten ze wel met rust, maar zo'n jong meisje dat nog in de groei was konden ze stierlijk vervelen.
    Ik grinnikte zachtjes om Louis' woorden en verborg het maar al te goed dat ik hem leuker vond dan alleen maar een beste vriend. "Dat ben je niet, maar je kent zusjes. Ik heb er ook zo een bij me." zei ik grinnikend terwijl ik Melody een blik toewierp en weer terugblikte naar Louis. "Het gaat wel goed, ja. We waren gewoon aan het wandelen zoals altijd om langs de put te gaan."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Grote broer, dat gebeurd echt niet en Neera is hartstikke lief, maar als je het liever niet wil blijf ik wel. Je bent te beschermend, maar ergens wel begrijpelijk en het is ook wel heel erg lief van je.' zei Melody, en zag aan haar dat ze voor deze keer niet zou wegglippen. Niet alleen omdat Liam haar in de gaten hield, maar iets zei me om verschillende redenen.
    Ik glimlachte even toen Liam me een bezorgde blik wierp, want hij wist dat Evelynn me heel veel waard was en mezelf het nooit zou vergeven als er iets met haar zou overkomen. 'Nee nog niet, ik was onderweg daar naartoe.'
    Bij de laatste woorden verscheen er toch een bezorgde blik in mijn ogen. Het café is iets waar het dus echt veilig was en hoopte dan ook dat ze daar niet was. Misschien reageerde ik soms een beetje te beschermend, maar ik kon nu eenmaal niet zonder haar en het bleef mijn kleine zusje.
    Ondanks alles kon ik toch niet chagrijnig reageren op Liam en zijn zusje, maar dat is dan ook het laatste wat ik wilde. Oké misschien niet het laatste, maar dan moet je eerst mijn echte gevoelens weten. 'Het is lief van je dat je er zo over denkt, maar volgens mij ben je dan een van de weinige, maar je hebt wel gelijk. Ahh wees blij dat ze nog niet zo oud is als Evenlynn, want dan zie je wat er gebeurd.' grinnikte ik en keek ook even naar Melody voor ik weer naar Liam keek. 'Ben blij om dat te horen. Vinden jullie het erg als ik meega? Moet toch ook daar naartoe.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Melody, jij bent af en toe zo'n engeltje, niet normaal!" zei ik grinnikend, waarna ik slikte en mijn hoofd even op en neer bewoog. "Eve is misschien jong, maar ze kan wel nadenken... Ze werkt zichzelf heus niet binnen drie seconden in de problemen." probeerde ik Louis gerust te stellen.
    Alhoewel, Evelynn kon af en toe erg koppig zijn en wilde het zelf doen met haar plannen, maar die vielen best snel in het water waardoor ze nog meer problemen kreeg. "Rustig maar, ze loopt niet in zeven sloten tegelijk."
    Ik glimlachte even onwillekeurig, waarna ik mijn hoofd schudde. "Geloof me, Melody is de ergere versie van Eve als ze ouder is..." zei ik hoofdschuddend, waarna ik mezelf rood voelde worden. "N-Nee, je kan wel mee... Maar ik heb geen paard dus zo snel zal ik niet zijn."
    En ik wilde niet op Neera klimmen, want dan had je grote kans dat haar gedrag zou veranderen en ik het risico liep dat Melody ernaast zou liggen. Dat wilde ik voorkomen, dus bleef ik met mijn voeten aan de grond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik zag dat Melody met een glimlach haar schouder ophaalde. 'Komt omdat ik soms ook heel erg lief kan zijn, en waarom niet normaal?' vroeg ze toch wel met een licht verbazende ondertoon. 'Ik weet het, maar het blijft mijn zusje en iemand die heel erg op mij lijkt..Je hebt gelijk, maar weet ook dat het soms wel kan gebeuren.' Het lukte Liam wel om me iets gerust te stellen, maar niet heel veel. Maar was wel blij dat hij het probeerde.
    Het was gewoon geen goede combinatie en dat was de reden dat ik het toch niet vertrouwde, maar ook omdat ik wist dat het niet altijd even goed ging. 'Ik hoop dat je deze keer ook gelijk heb.'
    Ik zag dat Melody het niet eens was met zijn volgende woorden, maar ik kon het toch niet laten om even te lachen. 'Voor jou hoop ik van niet, maar er is nog tijd om je voor te bereiden.' zei ik nog lachend en beet heel even op mijn lip toen hij rood werd. Dit maakte hem alleen nog schattiger en leuker. 'Ik ben blij om dat te horen en vertrouw je me?'
    Ik stak mijn hand naar hem uit en keek hem vragend aan. 'Of heb je liever dat ik ook ga lopen?' ik snapte dat hij niet op neera wilde klimmen aangezien ik wist hoe het soms ging. Maar wilde hem ook niet alleen laten lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    "Omdat je eigenlijk een bengeltje bent dat haar grote mondje niet kan houden." zei ik grinnikend.
    Ik knikte begrijpend op Louis zijn woorden en zuchtte zachtjes. "Vertrouw me maar, Eve is veilig. En misschien heeft Harry, Zayn of Niall haar wel opgevangen."
    Ik grijnsde om Melody's blik en keek naar Louis die op zijn lip aan het bijten was waardoor ik nog meer bloed naar mijn wangen voelde stromen en moest toegeven dat het er verschrikkelijk sexy uitzag als hij dat deed. Ik knikte langzaam. "Ik vertrouw je..."
    Ik had geen idee van wat hij van plan was, maar ik pakte toch zijn hand aarzelend aan en voelde hoe het begon te branden. Was dat verbeelding? Ik hoopte het maar, want anders stonden we echt in brand. "Nee, je hoeft niet te lopen. Dat doe ik je niet aan." Eigenlijk was ik best wel benieuwd naar wat er in zijn hoofd afspeelde, maar iets in me vertelde me dat ik iets ging doen wat ik niet zo leuk zou gaan vinden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Dat zeg je alleen, omdat je diep van binnen weet dat ik gelijk heb maar dat niet wil inzien of geloven' zei ze met een onschuldig glimlach.
    Ik knikte langzaam op wat Liam zei en ik kon niets anders doen dan te geloven wat hij zegt. 'Ik vertrouw je op wat je zegt en ze is dan veilig. En waarschijnlijk heb je wel gelijk.'
    Melody die was het duidelijk niet eens met de reactie van Liam en stak haar tong naar hem uit waarna ze toch begon te lachen. Ik keek weer naar Liam en beet nog steeds op mijn voor ik echt verkeerde dingen zou zeggen. Ik wilde dit dus niet verpesten omdat ik zo nodig mijn mond voorbij moest praten. 'Daar ben ik blij om..'
    Toen hij aarzelend mijn hand vastpakte, voelde ik mijn wangen ook langzaam rood kleuren. Mijn hand begon te branden en de kriebels in mijn buik waren niet te missen. Die jongen wist echt niet at hij met me deed. 'Lopen vind ik ook niet erg. Ik vind het niet nodig dat je alleen zou lopen als je me niet vertrouwde.'
    Na die woorden trok ik hem op het paard en keek even over mijn schouder. 'Als je me nu niet vertrouwd dan moet je dat toch maar doen. Er kan niets gebeuren.'
    ( Ik ga eten en reageer erna weer:Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    Ik wierp Melody een waarschuwende blik toe omdat ik wist dat dit naar een gesprek ging leiden wat ik niet wilde horen. "Melody, stop." zei ik zachtjes, waarna ik zwakjes glimlachte en knikte. Harry zorgde altijd goed voor Eve, net zoals Zayn. Niall wist ik niet zeker omdat hij zijn handen ook al vol had aan Brady, maar het zestienjarige meisje wist heus wel wat ze wel en niet mocht... Ook al hield ze zich daar niet aan, ze wist wat te gevaarlijk kon zijn.
    De glimlach op mijn gezicht werd ietsjes breder toen ik Louis' rode wangen zag, maar die verdween al snel toen hij me op zijn paard trok en ik even naar beneden keek. Snowwhite was niet de kleinste en volgens mij nog groter dan Neera.
    "Weet je dat zeker?" vroeg ik Louis met een benauwde blik, waarna ik mijn armen stevig om zijn middel klemden en snel naar Melody keek. "Jij rijdt zonder zadel dame. Dus we gaan niet sneller dan een drafje, begrepen?"
    Galopperen op Neera was alsof je sneller zou gaan als het licht. Pijlsnel dus, misschien nog ietsjes sneller als Vanity. Maar Vanity was weer beter te vertrouwen met rijden dan Neera...


    Reading a good book is like taking a journey.