• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    "Wat?!" riep ik uit, waarna ik Louis losliet en bijna van Snowwhite viel om me vervolgens weer even snel vast te klampen. "Ik heb je gezegd dat je nooit alleen naar Neera mag!"
    Nu had ze het toch mooi zelf verraden. "Ik weet het nog niet... Vanaf nu gewoon alleen nog maar jongens erop zetten en ikzelf." zei ik zuchtend. Dat ging nog een hele klus worden... Maar eerst Eve vinden.
    Ik zuchtte eventjes en knikte. "Ja, jullie hebben gelijk. Ik moet leren om haar los te laten, maar af en toe draaf je wel door, Mel." zei ik, waarna ik even glimlachte. "Succes, vergeet het tuig niet af te doen en het hek op slot te zetten, anders kunnen we dadelijk Eve en Neera zoeken.'

    (Sorry, kort. ;$ Ik ben nog aan het opruimen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Harry zou kunnen inspringen bij Louis, Liam en Melody en anders zou hij met Dusty (zijn paard) achter Evelynn en Zayn aan kunnen gaan, als hij ze weet te vinden. Ik weet niet zeker of je nu naar Brady en Niall kan, want daarvan is één persoon voor twee dagen afwezig.)


    (Harry zou ook in kunnen springen om Catherine te ontmoeten, ze wandelt op haar hengst Thunder door de stad een jurk zodat ze niet zou opvallen als een plunderaar en ze is Zora zoeken. Maar degene die Zora speelt is er nu even twee dagen niet dus anders heeft Catherine niet echt iets te doen haha)

    (Ik doe Zayn nu weer even :3)


    I've become so numb

    [Uhm, anders doe maar alsof Harry ergens is, en spreek hem maar aan want ik weet zo echt niet hoe ik kan inspringen hahaha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik ging wat rustiger rijden als we al aardig ver de prairie in zijn. Zo ver kon Korzo inderdaad niet zijn. 'Je hebt gelijk, we moeten zoeken naar een oase,' zeg ik tegen Eve. Ze mocht dan wel zestien zijn, maar ze was zeker een heel slim meisje. 'Houd je weer goed vast,' zeg ik tegen haar en ik spoor Vanity weer aan om te galopperen. Weer gaat ze heel snel en ik houd mijn concentratie er goed bij.
    Na een tijdje zie ik in de verte een oase. 'Daar,' zeg ik tegen Eve en ik knik in de richting van de oase. Nu ik zo snel reed dacht ik er niet eens aan om ook maar één hand van de teugels los te laten. En al helemaal niet aangezien ik Eve nu ook achterop had. Vanity reed naar de oase toe en bij de oase liet ik haar stoppen.
    En ja hoor, bij de oase stond Korzo rustig te grazen. 'Gevonden,' zeg ik lachend en ik stijg van Vanity af.


    I've become so numb

    Louis William Tomlinson

    'Liam ik bedoelde de keren voor die al preken' zei Melody snel en schrok net als mij toen hij bijna van Snowwhite viel. Ik sloeg draaide me een kwartslag en sloeg een arm om hem heen. 'Het is niet de bedoeling dat je er alsnog af valt hoor' zei ik en luisterde weer naar Melody. 'Ik rij ook niet alleen op Neera behalve als ik jou toestemming heb of met iemand anders ben.'
    Ik keek naar Liam en wist eigenlijk niet of het nu de waarheid was, maar iets in haar ogen zie van wel. 'Desnoods wil ik je altijd helpen aangezien ze ook wel wat trekjes van Snowwhite heeft...en wil gewoon graag helpen' zei ik. het ging dan el een hele klus worden, maar dat maakte niet zoveel uit.
    Ik keek van Liam aan en haalde mijn schouders op. 'Misschien wel, maar jij hebt dat ook. Het is moeilijk om iemand los te leren laten en vooral je zusje of een van je beste vrienden. En geef inderdaad toe dat je gelijk heeft over Mel' zei ik, en zag Melody ook knikken. Zij zag het dus ook allemaal in. 'Dankjewel, en dat komt allemaal goed' zei ze voor ze Liam en mij nog een knuffel gaf en toen Neera aanspoorde om vervolgens in de richting van huis te vertrekken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik hield me nog altijd stevig vast aan Zayn en keek over zijn schouder mee, iets wat niet makkelijk was met zijn cowboyhoed in de weg. Toen Zayn naar de richting van een oase knikte zag ik net zoals hem een paard grazen dat nog netjes opgetuigd was, Korzo.
    Zayn steeg van Vanity af en dat was dus net iets wat ik niet had verwacht. Normaal gesproken zou ik als eerste eraf moeten klimmen, want anders had ik kans om te vallen. En ik was van Tomlinson, iets wat het allemaal nog leuker maakte.
    "Zayn!" gilde ik, waarna ik het zand al voelde en ik met een klap op de grond belandde. "Bedankt." Ik krabbelde overeind, klopte mijn kleren af en grinnikte eventjes. Ik kon er altijd mee lachen als ik viel, het deerde niet.
    "Rijd jij Korzo naar huis of ik?" vroeg ik hem, waarna ik Zayn vragend aankeek alsof er net niets gebeurd was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catherine Elenor Dawson
    Op mijn gemak rijd ik door het dorpje. De jurk werkt, niemand herkent me. Geen klein stom jongetje, geen klein stom meisje, niemand. Maar ik moest Zora nog steeds vinden. Als ik dicht bij de waterput kom stijg ik van Thunder af en neem hem mee aan zijn teugels. Ik bind zijn teugels vast zodat hij niet wegloopt en ik besluit wat rond te lopen. Het is werkelijk een gekkenhuis bij de waterput en er lijkt geen einde aan te komen. Domme mensen, als ze toch eens wisten dat er bij ons gewoon nog een stond. Ik draai me om en wil weglopen maar ik bots tegen een jongen aan met bruine krulletjes. Fijn, altijd als ik in gedachten was kon ik opeens niet meer uitkijken waar ik liep. 'Sorry,' verontschuldig ik me. 'Ik heb je toch niet pijn gedaan?' vraag ik. Ugh dit wilde ik niet eens vragen, maar om zo weg te lopen -zoals ik eigenlijk had willen doen, was heel onbeleefd geweest en dan zou ik alleen maar meer opvallen. En dat was nu juist hetgeen wat ik niet wilde.

    (There you go Depay :3)


    I've become so numb

    Liam James Payne.

    Gelukkig zat ik nog. Het zou me niets verbazen als ik er gewoon naast had gelegen. "Met iemand anders?" vroeg ik Melody, waarna ik haar met vernauwde ogen aankeek. Ik zou het je zweren dat ze Neera gewoon van stal haalde af en toe...
    Ik glimlachte even en knikte. "Je mag helpen, Lou." zei ik, waarna ik me weer ontspande en in dezelfde houding als net ging zitten. Ik slaakte een zucht en hield Louis weer stevig vast. "Eindelijk gerechtigheid. Iemand die niet voor Melody's kant kiest..." Mijn ouders deden dat ook altijd. Zo oneerlijk af en toe!
    Ik glimlachte en keek met een arendsblik toe hoe Melody Neera aanspoorde en naar huis reed. Het ging goed voor zover ik het zag... "Dus? Naar wie gaan we eerst? Niall, Harry of Zayn?" vroeg ik Louis om vervolgens te glimlachen. "Of wil je eerst het café doorkijken? Wat ga je trouwens doen als je Eve vind?"
    Ik begon te ratelen, maar dat kwam vooral door de zenuwen omdat ik ineens samen met Louis was, alleen... Hoor je me? Alleen!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk achter me als ik Eve hoor gillen. Owja, oeps. Ik loop naar haar toe. 'Sorry, ik heb bijna nooit mensen achterop,' verklaar ik mijn domme actie. Gelukkig kon Eve erom lachen. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. 'Het gaat zo te zien?' vraag ik lachend, maar het klonk echt als een schaap ofzo. Ik schaamde me een beetje dat ik dat vergeten was.
    Ik dacht even na. 'Ik rijd Korzo wel naar huis. Heb jij gelijk een excuus om op Vanity te rijden, want volgensmij had je dat nog nooit gedaan toch?' zei ik tegen haar. Ik wist het niet meer zeker, dus het kon zo zijn dat ze al wel een keer op Vanity had gereden. Niet dat dat erg zou zijn. Ik wilde wel eens zien hoe Vanity met andere om zou gaan, want zo vaak laat ik andere niet op haar rijden. En misschien was dat niet zo handig. Stel je voor dat ze een keer zou weglopen, dan kon niemand haar berijden en terug brengen. Dat zou ook balen zijn.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik wuifde het weg en haalde mijn schouders op. "Het gaat prima." zei ik grijnzend. "Beter opletten, Zaynie."
    Geen idee waarom, maar ik vond het leuk om Zayn zo te noemen. Het klonk schattiger op de een of andere manier, wat hij ook wel kon zijn hoor... Ik knikte blij en pakte Vanity's teugels gretig vast. Kon ik het nog eens proberen...
    "Nee, nooit gedaan. Ik durfde het niet te vragen." zei ik, waarna ik mijn wangen even rood voelde kleuren. "Iets wat ik moet onthouden als ik op haar rij?"
    Je had bijvoorbeeld paarden die een bepaalde trek hadden. Dusty was bijvoorbeeld hartstikke sloom en Korzo deed niet iets wat hij niet wilde... Neera en Snowwhite vielen nog mee, eerlijk gezegd. Ik begreep het commentaar van de jongens niet goed, hoor. Hoe konden ze nou zeggen dat Neera nooit luisterde en dat Snowwhite vervelend was?! Bij mij waren ze altijd hartstikke fijn... Maar goed, terug naar Vanity.
    Ik steeg behendig op, maakte de stijgbeugels iets korter omdat Zayn nou eenmaal langer als mij was en ik anders minder grip had en pakte de teugels weer vast om haar vervolgens te keren.
    "Eens zien of ik heelhuids thuis geraak." grapte ik grinnikend. "En daarbij tel ik die val niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik was blij dat Liam gewoon nog zat en er niet naast lag. Melody knikte en leek zich niets aan te trekken van de vernauwde blik waar Liam haar mee aankeek. Ik zou er echt niet tegen kunnen en alles eerlijk vertellen. 'Ja, met een van de andere jongens' antwoordde ze.
    Met een vrolijke glimlach keek ik hem aan. 'Dat is dan afgesproken en dan heb je hulp bij deze gevonden.' zei ik, waarna ik voelde hoe hij zich weer ontspande en in dezelfde houding ging zitten. Dat was voor mij ook weer een teken om goed te gaan zitten. net op het moment dat ik goed zat voelde ik hoe Liam me weer stevig vast hield. 'Moet toch ook een keer kunnen. Waarom zou ik voor Melody's kan kiezen als je gelijk hebt? Trouwens dat heb ik wel vaker gedaan, toch?' Mij haalde je echt niet zomaar over met een onschuldige blik.
    Ik keek even naar Melody naar huis reed. 'Zeg het maar aangezien jij de beste ideeën altijd hebt en ik altijd verkeerd zit met mijn gedachten' antwoordde ik en hier had je nog gelijk een reden waarom ik dat andere niet vertelde. 'Laten we maar eerst naar de jongens gaan, want het café lijkt me niet. Als ik Eve vind is ze nog lang niet jarig, want ze had gewoon eerlijk moeten zijn en dan waren er geen problemen geweest.' ik legde mijn hand op Liam's schouder en keek hem aan. 'Haal alsjeblieft even diep adem, want je ratelt en dat is iets wat nu niet moet.' grinnikte ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk Eve verbaast aan. 'Hoezo nooit durven vragen? Ik bijt niet hoor, en Vanity ook niet,' zeg ik lachend. Ik mocht dan wel niet snel mensen op haar laten rijden, maar vragen kon altijd. Daarbij vertrouwde ik Eve heel erg. Geen idee waarom, maar haar hele uitstraling zei al dat ze goed was voor paarden, en dat vond ik gewoon belangrijk.
    'Nee, Vanity is een heel makkelijk paard,' zeg ik tegen haar. Ik had nooit echt problemen met haar gehad, maar met andere mensen wist ik eigenlijk niet goed hoe ze zou reageren. Al was het makkelijk paard en vertrouwde ik erop dat ze het goed deed. Ik kon haar natuurlijk altijd nog een beetje aansporen. Het was niet dat Eve alleen met Vanity op de prairie zou rijden.
    Ik lach even. 'Gelukkig maar,' zeg ik. Ik vind het nogsteeds heel dom van mezelf, maargoed. Ik stijg op Korzo en kijk Eve aan. 'Klaar?'


    I've become so numb

    Liam James Payne.

    "Melody..." mompelde ik. Dit was echt de laatste keer geweest dat ik het bovenste slot op Neera's deur openliet. Daar kwam ze niet aan en kon ze haar ook niet meenemen. Het deed me niets als ze met een van de jongens uit rijden ging, maar ik wilde het wel weten!
    "Het was maar een grapje, Lou." zei ik geruststellend, waarna ik lekker tegen hem aanleunde en een zucht slaakte. "We kunnen het beste langs de huizen rijden om te kijken of de paarden daar staan. Als die er niet zijn zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet thuis zijn, denk ik." zei ik tegen Louis, waarna ik even op mijn lip beet. "Zayn eerst dan? Hij woont dichtbij de put waar we nu staan."
    Ik trok mijn wenkbrauwen lichtjes op. "En als Eve nou met een reden wegwas? Die kans is minuscuul klein, maar stel dat... Dan wordt je kwaad om niets." zei ik tegen Louis. "Bovendien, ik vindt het niet leuk als je boos bent..."
    Nee, als Louis boos was was hij ook echt kwaad... Louis was niet snel boos te krijgen, maar als hij het was, was hij het goed. "Sorry." zei ik, nadat ik overdreven adem had gehapt en zachtjes lachte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik haalde mijn schouders even op. "Geen idee, ik had het gevoel dat je het niet zou goedkeuren. Je ogen spreken namelijk niet bepaald boekdelen." zei ik grinnikend, waarna ik knikte als teken dat ik het begreep en mijn benen iets meer naar achteren legde. Ik keek even naar Vanity's oren en zag dat die mooi naar voren gespitst waren en ik glimlachte onwillekeurig. Zo te zien had ze er dus niets op tegen dat ik op haar rug zat in plaats van Zayn.
    "Ja, ik ben klaar." zei ik meteen, waarna ik nog een blik naar hem toewierp en grijnsde. "Oh, trouwens... Kun jij even tegen Lou zeggen dat jij me hebt meegevraagd om Korzo te zoeken? Ik was weggeslopen." zei ik met een onschuldige blik, waarna ik weer snel voor me keek en Vanity aanspoorde. Ze was inderdaad hartstikke makkelijk, want ze reageerde vrijwel meteen en sprong netjes aan in een rustige galop. Ik ging niet sprinten nu, want ze had net al best hard gerend. Ik stond een beetje in de beugels zodat Vanity haar rug ook nog minder belast werd en zo vrijer kon lopen, maar dat deed ik omdat ze net hard had gewerkt en ik zo wel goed kon steunen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnik even. 'Klopt,' zei ik. Ik had het er zelf ook niet echt op als mensen alles maar in mijn ogen konden aflezen, dat was zo irritant. Dat kon je vooral goed bij Liam doen.
    Ik zucht even. 'Eve,' mompel ik afkeurend. Ik had het kunnen weten. Daar was Eve heel goed in, in wegsluipen. 'Tuurlijk, maar de volgende keer zeg je het eerst even tegen Lou,' zei ik tegen haar. Ik zou het altijd voor haar opnemen, al had ik niet echt het idee dat Eve dat wist. Niet dat dat hoefde, anders zou ze vaker wegglippen en zou ik nog eens een keer ruzie met Louis krijgen.
    Ik spoorde Korzo aan en we reden in een rustige galop. Ik zou niet te hard met Korzo moeten gaan, straks gooide hij mij van zich af en dan konden we weer van voor af aan beginnen. 'Brady heeft geluk dat we Korzo hebben kunnen vinden,' zeg ik tegen Eve om de stilte te verbreken.


    I've become so numb