• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik keek van Liam naar Melody en weer terug, maar zag nog wel dat ze snel knikte. 'Natuurlijk hou ik mijn mond dicht' zei ze met een blik in haar ogen dat ze meende wat ze zei. Ik wist niet waarom, maar het lukte Liam altijd weer om me gerust te stellen en wat hij zei was wel waar. De andere drie zouden ook goed voor Eve zorgen, want dat hebben ze altijd al gedaan. Evelynn wist altijd wat gevaarlijk was, maar alsnog ging ze er dan nog op af.
    De glimlach die iets breder werd door mijn rode wangen verdween al snel weer toen ik hem op mijn paard trok en even naar beneden keek.
    'Ik weet het zeker en beloof je dat je straks veilig met beide voeten weer op de grond staat' beantwoordde ik de vraag van Liam en keek weer naar voren toen ik mijn wangen nog roder voelde worden, doordat hij zijn armen om me middel sloeg. De kriebels werden ook alleen maar erger dan.
    'Ik heb het begrepen' hoorde ik Melody antwoordde en ik knik ook. 'Begrepen en zal ook niet sneller.' grinnikte ik.
    Ik wist namelijk ook maar al te goed hoe Neera was en wilde het niet op mijn geweten als er dan iets zou gebeuren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    Ik knikte tevreden op Melody's woorden. "Goed dan." zei ik zacht, waarna ik stilletjes slikte en me dicht tegen Louis aandrukte. Gewoon omdat ik bang was dat er iets zou gebeuren, oké? Ik was nou eenmaal geen dappere, stoere cowboy wat meiden altijd zo leuk vonden. Ik was een jongen die nog niet eens op een pony kon rijden zonder ernaast te liggen die op jongens viel... Hoe pathetisch eigenlijk.
    "Ik vertrouw je." antwoordde ik, waarna Louis zich omdraaide en ik nog even kon zien hoe zijn wangen roder kleurden. Vast door de warmte... niet? Ik voelde in ieder geval wel mijn eigen hart tegen mijn borstkas tekeer gaan alsof hij er elk moment uit zou gaan springen.
    "Braaf zo." antwoordde ik luchtig, terwijl ik tegen Louis zijn rug aanleunde met mijn voorhoofd. Dat mocht vast wel... Ik deed het vaker eigenlijk. "Eerst naar de put dus? En daarna?" vroeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Melody keek met een onschuldige blik van Liam naar mij en toen weer naar voren. 'Liam waarom zou ik dat toch doen? Je moet me nu toch wel kennen' zei ze zacht. Ik legde een hand op die van Liam en glimlachte. 'Het komt goed, want je weet dat ik mijn woorden altijd na kom en daarbij zijn wij er ook nog' probeerde ik Liam deze keer een beetje gerust te stellen.
    'Ik had niet anders verwacht en je weet dat ik jou ook vertrouw' zei ik glimlachend en zag Melody naar mijn rode wangen kijken, maar negeerde het, Zij wist altijd teveel en daarbij...als zou het zou weten dan komt Liam er ook achter. In ieder geval kon ik dit niet voor mezelf niet verbergen.
    'Allerliefste Liam wij zijn altijd braaf' zeiden Melody beide ik in koor en schoten in de lach. Oké misschien niet altijd even braaf, maar dat maakte niet. Her gevoel probeerde ik zoveel mogelijk te negeren en knikte. 'Zover ik weet wel..En weet je of jullie mee willen helpen daarna of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    "Omdat jij niet altijd te vertrouwen bent, Melody." zei ik grinnikend, waarna ik langzaam knikte. "Dat weet ik, Lou."
    Ik dwong mezelf om in deze houding te blijven zitten zodat ik er niet af kon vallen en vertrouwde op Louis en Snowwhite. Louis kon goed paardrijden dus dit moest wel goed komen...
    Ik lachte zachtjes mee om hun woorden. "Dat bewijst maar weer dat jullie dat niet zijn. Jullie verdedigen jezelf te snel." zei ik grijnzend, waarna ik knikte. Iets wat moeilijk ging als ik tegen Louis aanleunde. "Ik zal je wel helpen, maar als we naar het café gaan gaat Melody niet mee."
    Nee, dat was uitgesloten. Als Eve daar al niet naar binnen mocht en kon dan Melody zeker niet! Ook niet met ons erbij, ook al was dat veiliger. Louis en ik konden ook niet op tegen al die mensen die daar zaten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Liam, wil je soms dat ik een keer niet te vertrouwen ben? Want die woorden kloppen dus niet' zei ze grinnikend, en ik glimlachte door de woorden van Liam. 'Dan is het goed, want wil niet dat je -je druk maakt over dingen die niet nodig zijn.'
    Gelukkig luisterde Snowwhite goed en was makkelijk om mijn woorden na te komen. Ik wilde niet dat iemand zijn vertrouwen in me verloor en zeker Liam niet.
    Ik lachte zacht en wachtte een paar minuten voor ik antwoordde. 'Wij verdedigen ons helemaal niet te snel en daarbij verdedigen we elkaar' zei ik grijnzend en zag Melody ook knikken. Mijn grijns werd alleen maar breder bij het horen van de volgende woorden. 'Ik ben blij dat je wilt helpen, maar dat is begrijpelijk.'
    Het was voor ons al niet veilig of voor mensen net iets jonger dan ons, dus voor Melody al helemaal niet. Ik spoorde Snowwhite aan haar aan naar draf, en zag dat Melody hetzelfde deed met Neera...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    Ik schudde zuchtend mijn hoofd. "Die woorden kloppen wel degelijk." zei ik, waarna ik toekeek hoe Louis zonder moeite Snowwhite bereed. Ik begreep nog steeds niet waarom hij Snowwhite zo had genoemd terwijl ze zwart was... maar ik praatte wel over Louis hier.
    "Dan verdedigen jullie elkaar... Zeker samenwerken tegen mij, hè?" vroeg ik hem om vervolgens een pruillipje op te zetten. Ik had even de neiging om te schreeuwen toen Louis Snowwhite voor mij onverwachts naar een drafje zette en ik klampte me nog iets beter aan hem vast terwijl ik zenuwachtig met zijn shirt speelde.
    "Voor je blijven kijken, Melody!" waarschuwde ik haar terwijl ik een blik op haar wierp, maar Neera leek heel makkelijk rustig te volgen en ik wilde even afstijgen om het zelf eens te proberen, maar dan zou Neera ervandoor gaan... Zul je zien.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Melody schudde gelijk haar hoofd. 'Die woorden kloppen helemaal niet' zei ze en ik snapte echt niet waar ze het overhadden, maar het maakte me niet uit ook. Ik pakte uiteindelijk met mijn andere hand het touw ook maar vast en keek even achterom naar Melody die makkelijk volgde om vervolgens naar Liam te kijken.
    'Wij verdedigen inderdaad elkaar...Maar samenwerken tegen jou? Ik zou niet durven' antwoordde ik en keek weer naar voren. Tegen dat pruillipje kon ik dus echt niet.
    'Sorry ik had je moeten waarschuwen' zei ik tegen Liam toen hij zich nog iets beter tegen me aan klampte en zenuwachtig met mijn shirt speelde. Mijn hand legde ik toen toch weer terug op de zijne. Met een hand rijden ging prima, dus daar hoefde ik me niet druk over te maken.
    'Zal ik doen, Liam' zei Melody en het kon niet anders dan dat ze Liam nu aankeek. Ondertussen reed ze alweer naast ons en keek ook even opzij, maar richtte al snel mijn blik weer naar voren. Het verbaasde me wel een beetje hoe rustig Neera volgde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    ik grinnikte even. "Ik zal dat maar moeten geloven dan." zei ik tegen Louis, waarna ik naar Louis' woorden luisterde en zachtjes knikte. Ik voelde hoe hij zijn hand weer op de mijne legde en ik een reflex pakte ik die vast en verstrengelde onze vingers. Ik besefte nu pas wat ik had gedaan en voelde mezelf weer kleuren, waarna ik mijn gezicht afwendde en tegen Louis' rug aanleunde.
    "Melody!" riep ik uit toen ze naar me keek, maar ze was zo slim om naast ons te gaan rijden. Serieus, hoe deed ze het? Ik zou zweren dat Neera's vorige eigenaar haar alleen maar door vrouwen of kleine meisjes liet berijden, want ze was een mannenhand zeker niet gewend. Op Melody's handen reageerde ze namelijk heel rustig, net zoals op Eve. Harry heeft er ook eens opgezeten, maar die verzekerde me dat -dat ook de laatste keer was geweest.
    "Ik zie Eve niet." zei ik toen we de put naderden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik ga even naar huis en reageer dan weer (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik knikte vrolijk, 'Natuurlijk moet je dat, want het is de waarheid' zei ik tegen Liam en merkte dat hij zachtjes knikte na mijn woorden. Ik voelde hoe hij mijn pakte vastpakte en onze vingers verstrengelde. Ik vond het totaal niet erg en had een moment het gevoel dat hij hetzelfde dacht en voelde als mij, maar die gedachten vergat ik al snel weer. Dat was wat ik wilde, maar nooit zou gebeuren. De vriendin waar ik het een tijd geleden mee uitgemaakt had was in de hoop om mijn gevoelens voor Liam te verminderen en vergeten, maar het tegenovergestelde gebeurd...want ze werden alleen maar erger.
    'Liam doe maar rustig er gebeurd niets' zei ze gelijk en keek haar broer nog even aan voor ze weer naar voren keek, om hem waarschijnlijk niet nog banger te maken. ik snapte echt niet hoe dat meisje het deed, want wij konden geen van alle op Neera rijden en moet toegeven dat Snowwhite op sommige momenten nog erger kan zijn.
    Ik keek even rond en schudde mijn hoofd. 'Zo te zien is ze hier ook niet of beter gezegd niet meer.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik reageer dadelijk! Eerst de grote schoonmaak afmaken. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Is Harry hier nog vrij? Dan wil ik hem op zich wel? Als iemand me bij praat en zegt waar ik kan inspringen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Is Harry hier nog vrij? Dan wil ik hem op zich wel? Als iemand me bij praat en zegt waar ik kan inspringen?]


    (Harry is vrij, ja. :3 Ik had zijn lijstje alvast bij het rollentopic ingevuld, die mag je eventueel aanpassen.

    Evelynn is samen met Zayn achter Korzo aan, het paard van Brady volgens mij.
    Niall is bij Brady dis van Korzo is afgevallen.
    Liam, Melody en Louis zoeken Evelynn.
    Harry zit in zijn huisje en Evelynn had zijn paard geleend, maar die heeft ze vastgemaakt en nog niet teruggebracht.
    De drie meiden die 'slecht' zijn, zijn alle drie in hun verscholen huisje.

    Harry zou kunnen inspringen bij Louis, Liam en Melody en anders zou hij met Dusty (zijn paard) achter Evelynn en Zayn aan kunnen gaan, als hij ze weet te vinden. Ik weet niet zeker of je nu naar Brady en Niall kan, want daarvan is één persoon voor twee dagen afwezig.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    "Dat hoop je." zei ik tegen Melody, waarna ik zachtjes een zucht slaakte en mezelf voelde hobbelen op Snowwhite. Dit ging nog best goed eigenlijk! Ook al noemde ik dit geen paardrijden, maar meeliften...
    "Op Eve reageerde ze wel goed." zei ik tegen Louis toen ik hem naar Melody en Neera zag kijken. "Ik zou je zweren dat ze puur op een vrouwenhand wilt reageren. Dat moet haar echt afgeleerd worden..."
    Ik keek even rond en zuchtte. "Is Eve misschien bij een van de jongens? We kunnen het gaan navragen." zei ik om vervolgens naar Melody te kijken terwijl ik op mijn lip beet. "En daarna naar het café... Melody? Je mag alleen terugrijden als je wilt, maar je moet me beloven dat je voorzichtig doet. Nu of dadelijk als we naar het café gaan."
    Ik vond dit toch al echt een hele stap om zoveel verantwoordelijkheid bij een achtjarig meisje te leggen die ook nog eens op mijn paard reed...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat weet ik, want er is nog nooit wat gebeurd...ook op momenten dat je er niet bij was' zei Melody, en ik keek even om naar Liam toen hij een zucht slaakte. 'Je weet hoe zusjes zijn, want dat zei je net zelf' zei ik zacht en richtte mijn blik weer naar voren voor er straks wel wat zou gebeuren.
    'Het is echt ongelooflijk en het moet toch niet kunnen' zei ik tegen Liam en keek toch weer achterom waarna ik knikte. 'Je hebt gelijk, maar hoe wil je haar dat af gaan leren, want volgens kan dat nooit zo gemakkelijk gaan...'
    Ik dacht na en haalde uiteindelijk mijn schouders op. 'Op dit moment zou ik je het niet durven zeggen, maar die kans kan er best inzitten zei ik en keek ook naar Melody. Ik wist niet of ik anders mijn mond nog een keer voorbij zou praten. 'Liam...je zusje is jong en snap dat je haar wilt beschermen, want hier nog iemand die zijn zusje, maar natuurlijk ook Melody en jou.' begon ik. Het was waar, want zo mezelf het nooit vergeven als er iets met ze zou gebeuren en natuurlijk had ik dat ook met de andere maar toch. 'Maar vergeet niet dat ze al verschrikkelijk veel op jou lijkt, dus best wel goed weet wat ze doet' vervolgde ik glimlachend. Ik keek Melody aan die ondertussen ook een glimlach op haar gezicht had en knikte om de dingen die we beide zeiden. 'Natuurlijk doe ik voorzichtig en dat laat ik jullie twee gezellig alleen. Maar Lou heeft ook wel weer gelijk en ben daar juist heel erg blij mee dat het zo is.'
    Ik wist dat Liam dit al echt een hele stap vond, maar was toch blij dat hij me vertrouwde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer