• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Dat meisje is soms slimmer dan gedacht,' mompelde ik met een lichtelijk verbaasde ondertoon. Melody bleef me keer op keer verbazen met haar actie, maar ze was niet de enige. De reactie van Liam snapte ik ook wel weer, want die was niet meer dan logisch.
    'Misschien wel, maar alsnog' zei ik, waarna ik even over mijn schouder keek en glimlachte. 'Dat lijkt me een goed plan en daar heb je wel gelijk in. Trouwens het spijt me dat ik je hier weer een keer mee lastig val en het zelf niet op kan lossen' zei ik en voegde dat laatste er nog zacht aan toe. Meestal als er problemen waren was Liam degene die me steeds weer met alles hielp en soms had ik echt het idee dat hij een beetje gek van me werd. 'Laten we dat maar doen en dan erna Niall?'
    Een zucht verliet mijn mond en haalde mijn schouders op. 'Ze had het gewoon moeten zeggen en misschien is er wel een reden, maar op dit moment kan dat me niets schelen. E=Iedere keer is er wel weer iets of komt ze er onderuit..Nu ben ik het echt een keer zat. Als het de eerste keer was oké' zei ik en glimlachte even. 'Sorry, maar op sommige momenten kan het gewoon niet anders.'
    eel even sloot ik mijn ogen, want door de warmte en eigenlijk alles bij elkaar was mijn hoofdpijn erger geworden. 'Het maak niet uit' zei ik en grinnikte toch nadat hij overdreven naar adem had gehapt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik voelde mezelf nog een tint roder kleuren en beet even op mijn lip. "Sorry..." zei ik zachtjes, waarna ik weer even glimlachte. "Ja ja! Dat doe ik wel, Zayn. Ik sta bij je in het krijt."
    Eigenlijk stond ik dat allang, want Zayn had me wel vaker geholpen. Net zoals de andere jongens... Maar ik wist ook dat het uiteindelijk welletjes zou zijn en dat ik het uiteindelijk zelf mocht oplossen, iets wat nog een hele klus zou gaan worden en wat ik het liefste vermeed.
    Ik bleef strak voor me uit kijken en toen ik voelde dat Vanity wilde versnellen liet ik me rustig in het zadel zakken als teken dat ik dat niet wilde. Gelukkig bleef ze braaf luisteren, maar ik zag aan haar dat ze liever een sneller tempo had aangenomen. Korzo was er ook nog en ik wilde niet dat Zayn dadelijk in het zand lag en dat we de lasso mochten halen om het beest te vangen.
    "Ja, inderdaad. Als die meiden hem hadden gevonden was hij Korzo mooi kwijt geweest." zei ik om vervolgens even naar Zayn te kijken en zwakjes te glimlachen. "Waarom doet de sheriff niks aan die meiden?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik even. Die meiden begonnen me echt heel erg op mijn zenuwen te werken. Ze veroorzaakte constant overlast op momenten die zo ongunstig waren. Al was er ook niet echt een moment wanneer we ze met open armen zouden ontvangen. 'Ik heb gehoord dat de sheriff er heel erg mee bezig is de laatste paar weken. Het stomme is dat je nooit weet wanneer ze zullen komen. Ook weet de sheriff niet waar ze precies vandaan komen. Hij heeft gewoon te weinig informatie,' leg ik haar uit. Ik snap het ook wel. Die meiden waren nu al zo vaak langs gekomen, die werden alsmaar slimmer en beter in plunderen.
    'Ik heb ook gehoord dat de sheriff wel posters gaat ophangen voor een beloning als je ze vangt,' zeg ik tegen Eve. Wat zou ik die meiden graag vangen en ze aan de sheriff overhandigen. Als ik eerder vanmiddag wat sneller was geweest, had ik er al één te pakken kunnen hebben, maar helaas was dat niet zo.


    I've become so numb

    (Ik begin het gesprek van Louis en Liam steeds slechter te begrijpen dat ik niet meer weet wat ik moet reageren... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Een voordeel is dat ik het zelf ondertussen ook niet helemaal meer begrijp ^^ (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik knikte eventjes begrijpend en luisterde Zayn's verhaal aan. "Het verbaast me dat hij nog leeft... Ik had als ik een van die meiden was geweest het grootste doelwit als eerste uitgeschakeld. Ze zijn met z'n drieën... En misschien wel niet de slimsten." zei ik, waarna ik even grinnikte om zijn woorden. "Ja, die beloning wil echt iedereen hebben als hij zijn of haar leven ervoor op het spel moet zetten. Zo stom ben ik nog niet bezig..." zei ik om vervolgens Vanity af te remmen als we het dorp naderen en ik haar over liet gaan naar een vlotte stappas. Ik verwachtte dat we eerst Korzo terug zouden brengen dus stuurde ik Vanity automatisch naar de weg om naar het huis van Brady te gaan. Helaas wachtte daar een redelijk onaangename verrassing op. Louis en Liam... Chips.
    "Zayn, alsjeblieft..." smeekte ik hem stilletjes. Ik wist dat hij me zou helpen, maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen. Toen we Louis en Liam op Snowwhite naderden glimlachte ik zo onschuldig mogelijk.

    (Zo, even opgelost. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik wilde net Snowwhite aansporen en Liam waarschuwen tot mijn blik op Evelynn en Zayn viel. Op dit moment was ik blij dat ze terug was en dat onze zoektocht voorbij was. Maar mijn woorden van net meende ik wel, want ze is nog lang niet jarig als ik met haar klaar ben. Je kreeg me niet snel kwaad, maar op dit moment was ik dat dus wel en niet zo'n klein beetje ook. 'Evelynn Lauren Tomlinson, denk maar niet dat je met die onschuldig glimlach wegkomt' zei ik en de kwade ondertoon was niet te missen. 'Deze keer tenminste niet, want dit is al te vaak gebeurd....En je weet hoe ongerust je me dan maakt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ben er tot zaterdag niet in verband met een logé. Als het nodig is mogen mijn personages door jullie bestuurd worden.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( *begint te jammeren, want het duurt te lang* Nee oké en is goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik geef Eve een blik dat het wel goed komt en dat ik het gewoon voor haar op zou nemen. 'Ho eens even Lou,' begin ik. 'Ik snap best dat je bezorgd was enzo, dat zou ik waarschijnlijk ook zijn, maar deze keer is het toch echt mijn schuld,' zeg ik tegen hem. 'Korzo was weggelopen en ik had iemand nodig mee te helpen met zoeken, en dat was ook veel handiger want nu konden we allebei een paard naar huis rijden,' leg ik Lou uit. Hopelijk geeft hij mij de schuld, daar kan ik mee leven. Maar ik snapte Lou ook wel. Met die drie meiden in de buurt haal je je al snel van alles in je hoofd. 'De volgende keer komen we gewoon eerst naar jou toe, beloofd,' zeg ik nog en ik glimlach even.


    I've become so numb

    (Ik reageer pas weer rond kwart over 5 want ik moet tot 5 uur werken)


    I've become so numb

    (ik reageer vandaag en morgen niet zoveel, want ik heb niks te doen (; mijn vader is jarig, en morgen ga ik ergens heen)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Louis William Tomlinson

    Ik keek naar Zayn en beet om mijn lip om er niet gelijk weer op in te gaan, maar eerst te luisteren. 'Weet je, Zayn' begon ik. 'Ik ben blij dat je snapt dat ik bezorgd was, maar zou je het heel vreemd vinden als ik zeg dat ik niet geloof dat het deze keer jou schuld is?' vroeg ik. 'Evelynn vind altijd wel iemand die maar helpt of de schuld op zich neemt, dus met gemak onder alles uitkomt en na een tijd geloof je het niet meer, maar word je het ook wel een beetje zat.' zei ik toen en keek ook een naar mijn zusje. 'Dus ondanks het deel wel waar zou zijn, wil ik ook graag horen wat ervoor is gebeurd en dan wel het hele verhaal.' Na zijn laatste woorden knikte ik en glimlachte toch even. 'Lijkt me een goed plan, want dan is de reactie ook heel anders en dat is ook iets wat al duizend keer gezegd is. Ik weet dat ze in goede handen is bij jou of een van de andere, maar wil het gewoon weten want dan hoef ik ook niet te zoeken of me eigen zorgen te maken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik lach even. 'Dat vind ik niet zo vreemd hoor, maar ik neem de schuld op me, omdat het mijn schuld is,' zeg ik weer. Ik was niet van plan om Eve nu opeens te verraden. Al vond ik het niet leuk om tegen Louis te liegen. De volgende keer ging ik dus echt mooi eerst naar Louis om zoiets als dit te voorkomen.
    'Nou goed dan,' zeg ik tegen Louis. Hij had ook recht op het hele verhaal. 'Bradly voelde zich beledigd toen ik aan Niall vroeg of hij wel wist dat Bradly alleen naar de waterput was gekomen met Korzo. Dus Bradly wilden even laten zien hoe goed hij voor zichzelf kon zorgen en spoorde Korzo aan. Ze gingen aardig hard en toen viel Bradly eraf. Ik vermoed dat Korzo schrok, want hij rende meteen weg. Bradly had zeer aan zijn knie en is nu nog bij Niall. Toen heb ik aan Eve gevraagd of ze mee ging Korzo zoeken,' leg ik uit. Ze konden het aan Bradly en Niall vragen, die wisten toch niet wat er gebeurt was tussen Eve en mij.
    Ik glimlach even. 'Ik snap je helemaal Lou, het zal ook niet meer gebeuren, daar zorg ik wel voor,' zeg ik en ik kijk Eve aan.
    'En dan nog iets, die meiden zijn vandaag weer in het dorp geweest,' zeg ik tegen Louis om van onderwerp te veranderen.


    I've become so numb

    Zora Arwen Johnson

    Ik klom van het dak af en floot hard. Toen ik rechts keek, zag ik een man en ik trok één wenkbrauw op. 'Hm, volgensmij kan ik aan jou wel wat verdienen' grijnsde hij. 'Dan moet je me eerst maar eens zien te vangen' grinnikte ik. Precies op dat moment kwam Cheryl voorbij draven, waarbij ik op haar sprong op het moment dat ze tegenover mij draafde. Ze draafde door, waarbij ik lachte. 'Wat een rare mensen' merkte ik op en ik spoorde Cheryl aan naar rengalop. Cheryl bracht me naar de verblijfplaats, waar ik afstapte en Cheryl tevreden in een klein weitje ging grazen. Mijn zwarte laarzen maakten tikjes op de grond, toen ik naar de waterput liep en een emmer vulde. Dat gooide ik in mijn gezicht en veegde het van me af met mijn hand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."