• Zes jongeren [3 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Clock
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Rider
    - # ~ ColoredPaws


    Jongens:
    - # ~Roche
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter
    -


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    -

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    Invullen!

    Rol:
    Volledige naam: [Tweede naam hoef niet persé.]
    Leeftijd: [Tussen 13-17 leerlingen. De rest maakt niet uit.]
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:

    Xxx.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:48 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb mijn rol ook afgemaakt. (:


    everything, in time

    Als ik op de pc zit, ga ik alles aanpassen. Op een iPod is dat een en al gepruts.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ghehehe, ja heel herkenbaar. (cat)


    everything, in time

    Idd zeer herkenbaar


    Bowties were never Cooler

    Rol: Leerling
    Volledige naam: Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Ellie is, ondanks haar leeftijd, heel gedreven. Ze danst vanaf haar 2e kleuterklas [voor de Nederlanders onder ons: vanaf haar 4e]. Wanneer haar pasjes niet lukken zal ze hulp vragen, en op eigen houtje verder gaan tot het perfectionisme. Elizabeth is uibundig en vrolijk. Ze probeert altijd het glas te vullen en haar vrolijkheid is aanstekelijk. In dansen kan ze tot het uiterste gaan, op het bitcherige af, om gelijk te krijgen. Ze heeft echter een groot hart en is erg gesteld op haar familie, inclusief Maia. Dat ze hun passie in dezelfde sport hebben gevonden, versterkt de band alleen maar. Ellie heeft enorm veel respect voor Maia, omdat ze vindt dat haar zus het ver schopt. Ze is trots en laat dat ook blijken. Mede door haar leeftijd, twijfelt Elizabeth over jongens.
    Uiterlijk:


    Ellie is klein, en mager. De pubertijd spaart haar voorlopig nog. Ze is echter wel lenig en snel. Haar vloeiende bewegingen zitten in haar lichaam gesleten, waardoor ze, zelfs al is het in de gym, heel sierlijk beweegt. Haar lange blonde haar hangt voor een groot stuk over haar schouders.. Ze heeft dik, onhandelbaar haar. Haar ogen zijn groen, met bruine spikkeltjes.
    Extra: Elizabeth is de zus van Maia.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 12:01 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol: Meisje

    Volledige naam: Calliope ‘Callie’ McDroozy

    Leeftijd: 16, bijna 17

    Innerlijk: Callie is altijd een beetje op zichzelf geweest. Natuurlijk zijn vrienden en zo wel gezellig, maar Callie heeft ze niet echt heel hard nodig. Ze leeft dan ook soms een beetje in haar eigen wereldje en doet over het algemeen gewoon wat ze zelf wilt. Ze is zeker geen volger en als er dan ook wat moet gebeuren, biedt ze zichzelf eerder aan als leider. Ze is creatief in het bedenken van oplossingen en heeft geen moeite met voor zichzelf zorgen of dingen regelen.
    De andere kant van Callie is dat ze moeilijk naar mensen luistert. Ze is zo koppig als een ezel en vindt altijd dat zij zelf gelijk heeft. Bovendien haat ze het om achter mensen aan te moeten lopen als een soort hondje. Callie zal niet snel de eerste zijn die sorry zegt, al heeft ze dan vaak wel spijt van dingen. Ze wilt gewoonweg niet toegeven dat ze ongelijk had.
    Callie kan ook goed kritiek geven en komt vaak perfectionistisch over. Als ze iets moet doen, dan moet het ook goed en fouten ziet ze niet snel over het hoofd. Dit maakt het wat minder erg dat ze altijd gelijk wilt hebben, want ze zegt dus pas iets als ze er zelf ook echt van overtuigd is, dat ze gelijk heeft. Haar kritiek kan echter wel heel gemeen en bot overkomen, maar ze zegt het meestal alleen maar om je te helpen. Zo kan je jezelf immers verbeteren. Haar bedoelingen zijn dus wel goed, al komt dat er vaak niet uit.

    Uiterlijk:





    Callie heeft mooie natuurlijk rode haren die van zichzelf pijpenkrullen vormen aan de onderkant. Haar ogen zijn bruin-groenig en haar huid is in tegenstelling tot de echte gingers egaal en zonder sproeten. Ze is 1,67m waardoor ze een wel gemiddelde lengte heeft en daar is ze dan ook zeer tevreden mee. Ze is gewoon slank met mooie vrouwelijke rondingen.

    Extra: Callie zit al sinds haar zesde op ballet. Niet omdat ze een prinsesje wilde zijn, of omdat alle andere meisjes er ook op zaten, maar gewoon omdat ze de kracht en lenigheid bewonderde. Het is nu echt haar sport geworden en ze zou niks anders meer willen doen dan dansen.
    Omdat Callie het altijd moeilijk vond om samen met anderen te dansen, zit ze sinds haar dertiende ook op stijldansen met een groep vrienden. Gewoon omdat het super gezellig is. Daarin is ze nu net vierdejaars en heeft ze dus haar brons, zilver en goud.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Kan ik nog meedoen? (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Kan ik nog meedoen? (:


    Er is nog een jongensrol vrij en natuurlijk de rol van de moordenaar.


    Mag ik jongen? Die wil ik best doen.
    En wat moet je doen als moordenaar want die lijkt me ook vet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Mag ik jongen? Die wil ik best doen.
    En wat moet je doen als moordenaar want die lijkt me ook vet.

    Dan maak je eerst plannen om Maia te vermoorden. Wanneer dat klaar is, moet je doen wat er in de intro staat.
    Dit is absoluut de moeilijkste rol, waar je het meest van al tijd in steken moet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vanaf nu mag je maar 1 rol maken, omdat ik wil dat je je personage verzorgt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb vaak 2 rollen en geen van de twee verwaarloos ik dan.
    Mag ik er 2 of 1? Ik wil wel de moordenaar zijn maar ik heb het gevoel dat ik dan heel weinig contact heb met de rest van de RPG'ers en dat lijkt me best jammer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Ik heb vaak 2 rollen en geen van de twee verwaarloos ik dan.
    Mag ik er 2 of 1? Ik wil wel de moordenaar zijn maar ik heb het gevoel dat ik dan heel weinig contact heb met de rest van de RPG'ers en dat lijkt me best jammer.


    Liefst 1. Ik twijfel niet aan je Rpg-kunsten hoor. Je was mijn tegenspeler in Greenfields-Coven. Je speelde echt goed.
    Maar hier wil ik gewoon meer mensen laten spelen. (;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat snap ik hoor (: Ik doe dan wel de jongen. Niet dat ik de moordenaar niet wil of zo, maar ik denk dat ik met de jongen meer 'contact' heb met anderen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Dat snap ik hoor (: Ik doe dan wel de jongen. Niet dat ik de moordenaar niet wil of zo, maar ik denk dat ik met de jongen meer 'contact' heb met anderen.

    Je kan hem ook als inspecteur laten werken... De moordenaar.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28