• Zes jongeren [3 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Clock
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Rider
    - # ~ ColoredPaws


    Jongens:
    - # ~Roche
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter
    -


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    -

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    Invullen!

    Rol:
    Volledige naam: [Tweede naam hoef niet persé.]
    Leeftijd: [Tussen 13-17 leerlingen. De rest maakt niet uit.]
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:

    Xxx.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:48 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    (...)

    Dat was een mengeling van opluchting en schok. Ik dacht dat je echt boos was...


    Zo makkelijk krijg je mij echt niet boos hoor! (':


    everything, in time

    Rol: Moordenaar
    Volledige naam: Valerio Javier Middleton
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Valerio is sluw. Hij is niet aardig, anders had hij wel geen moord gepleegd. Hij kan heel goed doen alsof en daarom gaat het moorden bij hem zo makkelijk. Hij kan mensen heel goed inpalmen en om de tuin leiden, verleiden met beloftes en lieve woordjes en dan ineens van kant maken. Hij heeft zelf niet het idee dat hij verkeerd handelt. Zijn hele familie was zo en hij kan er niks aan doen (ahum), het zit in hem gebakken. Ook is hij zo opgevoed. Je moet sterven voor een ander die nooit meer aan je denkt, of jezelf het leven geven en anderen laten sterven, dat is zijn motto. Hij gelooft in de duivel en in het satanisme en is daar ook voorstander van. Dit verteld hij echter nooit. Hierom draagt hij altijd wel een ketting met een driehok en een rondje er in, het teken van de duivel.
    Uiterlijk:




    Hij heeft bruin haar en is 1.80 lang. Dat is niet lang maar het maakt hem niks uit. Zijn uiterlijk kan hem niet schelen. Toch zijn veel meer meisjes slachtoffer van zijn moorden, hij trekt ze aan als een magneet. Hij kan er niks aan doen, maar hij vind het altijd wel interessanter om meisjes te misleiden dan jongens.

    Extra: aan Valerio kan je niet zien dat hij een moordenaar is, dus het liefst niet van 'Ik zag aan hem dat hij kwaad in zich had' dingen over hem zeggen (A) Kan natuurlijk wel als je hem super goed kent, of hem net iemand heb zien vermoorden oid...

    En mensen die Orlando niet goed vinden. Oké ik doe wel een mengeling van Orlando en eh.. Matt Bomer. Zo niemand mag meer klagen.

    En er is maar een ding dat je tegen Valerio kan zeggen:\
    dit

    Jongen komt er aan


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh hemel.. Die gif was echt eng. D:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Oh hemel.. Die gif was echt eng. D:

    das nou Tom Cruise (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [@ Flitwick, de moord is nog niet gepleegd...]
    En oh my gosh, Orlando is knaaaaap!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 14:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    [@ Flitwick, de moord is nog niet gepleegd...]



    Ja maar ze schrijft dat hij al meerdere moorden heeft gepleegd. Denk dat ze dat bedoelt met de zin waar jij op doelt. (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 14:22 ]


    everything, in time

    Anguish heeft helemaal gelijk (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Peeps, hebben jullie zin om nog een rol te spelen? Ik wil echt beginnen en Roche en ColoredPaws vullen niet in. Die twee rollen zijn voor mijn part vrij, als ze niet voor 15 uur zijn ingevuld.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    WOEHOEEE ORLANDO.
    Hij mag mij wel vermoorden ^^


    Shooter schreef:
    WOEHOEEE ORLANDO.
    Hij mag mij wel vermoorden ^^

    Mij ook, dan sterf ik met zijn gezicht op mijn netvlies gebrand...
    Als dat geen zalige dood is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    haha ik wil wel een meisje maar dan heb ik 3 rollen en dat wordt nogal veel (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SPEEEELTOPIC!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol: Danser, jongen
    Volledige naam: Jonathan Hojem McBright.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jonathan is heel close met zijn vrienden. Hij staat niet echt open voor nieuwe mensen maar vrienden kan hij moeilijk vergeten. Is er iemand dood, komt hij er lastig overheen. Het is voor hem moeilijk om zijn emoties te tonen maar probeert het wel. Anderen helpen gaat hem makkelijker af en hij is ook heel zorgzaam en lief. Jon is een serieuze doorzetter. Wil hij iets gedaan hebben? Dan gaat hij door tót het ook echt gedaan is. Je moet hem niet storen als hij aan het denken is, dan kan je een snauw van verwachten. Jon is ook een grote flirt. Vaak vindt men dat irritant, maar soms... Zijn slimheid kan hij goed binnen houden en komt daarom niet uit als nerd. Wat hij wel had kunnen zijn. Met zijn familie is hij niet echt close en is dan ook thuis liever alleen bij zijn kleine zusje (die hij ziet als goede vriendin dus wel close mee is) en zijn vader, die hij erg graag mag. Je moet Jonathan beter leren kennen om zijn geheimen te mogen weten. Als je hem een geheim vertelt, weet je zeker dat die veilig zal zijn. Jon is ontzettend betrouwbaar.
    Uiterlijk:



    Hij is 1.70 lang en gespierd door het dansen. Hij is goed in liften door zijn sterke arm en buikspieren. Ook is opdrukken niet moeilijk voor hem. Hij heeft wild, bruin haar en draagt vaak kleren zoals strakke spijkerbroeken en leren jack, met een coole zonnebril en een strak shirt zodat je zijn subtiel gespierde buik kon zien. Het liefst heeft hij sneakers aan, meestal niet heel opvallend. Zijn ogen zijn blauw grijs met twee groene stipjes boven zijn pupil van rechteroog. Zijn lippen zijn verbergen een rechte rij witte tanden. Hij is best tevreden over zijn uiterlijk en is dan ook best ijdel.
    Extra: …..

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:29 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Omdat het leeftijdsverschil tussen de andere personages en Ellie te groot is, blijft ze forever allone.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het spijt me, maar ik ga toch niet deelnemen aan deze RPG.
    Ik heb gisteravond en nu zo lang gezocht naar een geschikte personage (uiterlijk) voor mijn rol, maar ik heb er geen gevonden. Bovendien dat ik niet echt in stemming ben. :c

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 15:13 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”