• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl


    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart
    Ailén. Tempus

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb je er nog even bij gezet (;


    26 - 02 - '16

    Naam: Eevee en Drare
    Leeftijd: Onbekend
    Innerlijk: Eevee is een lief meisje en de enige in haar soort. De andere zijn gestorven door de heks. Hierdoor is ze vrij eenzaam aangezien ze als enige nog zijn. Ze worden gevreesd door bijna iedereen omdat in verhalen ze altijd gemeen en bloeddorstig zijn. Toch vertrouwt Aslan ze wel. Samen zijn ze sterk, maar Drare weet niet wat hij moet doen zonder Eevee. Ze kunnen comminuceren via telepathie. Hij houd de grens in de gaten. Zecaijn de ogen in de lucht zodat ze erachter kunnen komen wat de heks van plan is. De heks kan ze niet verstenen aangezien Ze in de lucht vliegen. Ze is meestal wel aardig, maar dat word weggevaagd door het ruige uiterlijk van Drare. Drare is geen gewone draak, maar is een met de natuur en kan ieder element besturen. Eevee kan dat niet, maar kan drare wel zeggen wat hij moet doen.
    Uiterlijk:



    Eevee isceen meisje die kan comminuceren met draken. Een draken meisje, maar ze kan niet zelf lopen ze zitten een soort van aan elkaar. Ze kunnen niet ver uit elkaar. Het is lijm dat ze bij elkaar houd je kan ze niet verder dan 20 meter uitvelkaar halen.
    Heks of Aslan: Aslan
    Extra: Als de een sterft sterft de ander ook ze zijn voor elkaar gemaakt. Al kan Drare meer hebben dan eevee aangezien hij een soort van schild heeft door zijn huid. Hierdoor beschermt hij altijd Eevee. Eevee ziet er uit als een meisje van 16.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:15 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een jongen en een faunaat?
    [Psst, is het een faun of faunaat?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mag ik ook og een jongen maar die maak ik later
    Als het kan misschien de oudste jongen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    hm ik twijfel heel erg.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kind
    Naam: Dawn Snow
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Dawn is een vurig meisje en houd ervan om uniek te zijn. Ze reageerd heel fel als ze denkt dat ze niet serieus genomen wordt. Daarom zondert ze zich een beetje af van de mensheid. Ze heeft veel meer met dieren. Als ze niet met dieren is, zit ze op schermen ( zwaardvechten ). Doet werkelijk alles om uniek te zijn, maar ze weet wanneer iets goed gezind is. Dan volgt ze de menigte erin. Ze gaat de feministische kant op en kan haast niet meer redelijk communiceren met mensen. Daarom is ze wel stil, maar ze zegt iets als het haar dwarszit. Dawn doet wel beleefd bij oudere mensen, daarom is ze bij vele leraren op school de favoriete leerling. Haar overlevingsdrang is ongelooflijk groot.
    Uiterlijk:

    Maisie Williams
    Dawn heeft donkerbruin haar en blauwe ogen, die af en toe kunnen lijken op bruine ogen. Ze draagt veel comfortabele kleding, maar het liefst zwart. Ze oogt wat jonger dan 15, maar ze is wel 15.
    Heks of Aslan: Heks
    Extra: Houd van Keltische muziek en is bijna dag in dag uit bezig met schermen ( zwaardvechten ). Ze is ook erg close met haar broer Bryson. Hij is ongeveer de enige die ze vertrouwd.

    Dier uit het bos

    Mannelijk
    Naam: Galon
    Leeftijd: Onbekend. Zijn soort kan heel oud worden, maar ze worden niet zo geobserveerd.
    Innerlijk: Galon is een direwolf, alleen nog maar voorkomend in de bossen van Narnia. Hij heeft een groot hart. Maar Narnians zijn bang voor zijn soort en als ze hem zien, gaan ze gelijk weer weg. Galon beschikt over een grote wijsheid. Hij voelt zich wel leeg van binnen, en zoekt iets om die leegheid mee op te vullen. Hij kan zien of iemand goed of slecht gezind is, en als iemand slecht gezind is, valt hij gelijk aan. Is sterk en vastberaden, maar tegelijk onzeker en twijfelend. Hij handelt meestal vanuit zijn hart. Hij kan gewoon hardop praten en zich verstaanbaar maken aan Narnians of stervelingen. Galon is trouw aan Aslan, omdat hij gelooft dat als Aslan weer volledig aan de macht is, hij weer geaccepteerd wordt.
    Uiterlijk:

    Galon heeft donkergele ogen en een witbruine vacht. Zijn lichaam is nog in uitstekende staat en hij is snel en sterk gebouwd.
    Heks of Aslan: Aslan
    Extra: Hij is de alfa van zijn roedel, de Rhyddid.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:39 ]


    I will keep watch.

    {Ik maak er toch een Centaur van, oké?}
    Naam: Eirena Cassiopeia
    Leeftijd: 17 jaar in mensenjaren
    Innerlijk: Evana is meestal zachaardig, en doet haar best iedereen te helpen, soms ten koste van haarzelf. Voor echte vrienden doet ze dan ook alles. Als je eenmaal haar vijand bent, wat niet snel gebeurt, moet je wel oppassen. Ze is namelijk krachtiger dan haar uiterlijk misschien doet vermoeden, en ze heeft dan ook altijd een zwaard bij zich. Toch is ze vreedzaam, en is tegen de Witte Heks. Ze is ook nobel, en blijft Aslan steunen tot het eind. Ze kan wel erg boos worden als je bijv. op Aslan of haar vrienden scheld; Dan kan ze echt woedend worden en is ze moeilijk te kalmeren. Ze is niet echt heel stil, maar ook niet de spraakzaamste, maar bij haar vrienden is ze echter heel vrolijk.
    Uiterlijk:
    Bovenlichaam


    De foto, maar dan een tikje jonger. Ze is best knap. Ze heeft felgroene ogen, en lang, donkerbruin haar dat tot haar middel valt, in haar haar zit slag (Niet in het plaatje te zien). Ze draagt een harnas, dat haar bovenlichaam tot wat boven haar middel bedekt. Het harnas heeft geen schouderbladen, en is ijzer, dus grijs/zilver van kleur. Ze draagt rond haar middel, iets lager dan waar haar paardenlichaam begint, een riem met een zwaard.
    Onderlichaam
    Je moet het zadel, de.. beenbanden (?) en de rijder even wegdenken. Ook is ze, anders dan in het plaatje, slanker en sierlijker, om goed door de bossen te kunnen manouvreren.'


    Haar paardenlichaam begint vlak onder haar middel, en is heel donkerbruin. Soms lijkt het bijna zwart, maar in het licht kun je duidelijk zien dat het toch echt donkerbruin is. Ze heeft witte voeten.
    Heks of Aslan: Aslan
    Extra: Net als sommige andere Centaurs, kan Eirena in de sterren kijken. Ze kan niet precies zien wat er gebeurt, maar wel in globale lijnen. Ze heeft een huisdier, een Arend, genaamd Ardente, wat vurig betekent in het Latijn.


    Tijd voor koffie.

    MIjn personage is de enigste die voor de heks is ha ha - eigenlijk is ze betoverd.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Tja... Who doesn't love Aslan ;3
    Ik kan wel ervoor zorgen dat Dawn bij de heks hoort... Zou eigenlijk wel beter zijn...
    Ik ga gelijk even aanpassen :3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:51 ]


    I will keep watch.

    Flitwick schreef:
    Mag ik een jongen en een faunaat?
    [Psst, is het een faun of faunaat?]


    Volgens mij gewoon faun, maar faunaat kan volgens mij ook.


    26 - 02 - '16

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Eevee en Drare
    Leeftijd: Onbekend
    Innerlijk: Eevee is een lief meisje en de enige in haar soort. De andere zijn gestorven door de heks. Hierdoor is ze vrij eenzaam aangezien ze als enige nog zijn. Ze worden gevreesd door bijna iedereen omdat in verhalen ze altijd gemeen en bloeddorstig zijn. Toch vertrouwt Aslan ze wel. Samen zijn ze sterk, maar Drare weet niet wat hij moet doen zonder Eevee. Ze kunnen comminuceren via telepathie. Hij houd de grens in de gaten. Zecaijn de ogen in de lucht zodat ze erachter kunnen komen wat de heks van plan is. De heks kan ze niet verstenen aangezien Ze in de lucht vliegen. Ze is meestal wel aardig, maar dat word weggevaagd door het ruige uiterlijk van Drare. Drare is geen gewone draak, maar is een met de natuur en kan ieder element besturen. Eevee kan dat niet, maar kan drare wel zeggen wat hij moet doen.
    Uiterlijk:



    Eevee isceen meisje die kan comminuceren met draken. Een draken meisje, maar ze kan niet zelf lopen ze zitten een soort van aan elkaar. Ze kunnen niet ver uit elkaar. Het is lijm dat ze bij elkaar houd je kan ze niet verder dan 20 meter uitvelkaar halen.
    Heks of Aslan: Aslan
    Extra: Als de een sterft sterft de ander ook ze zijn voor elkaar gemaakt. Al kan Drare meer hebben dan eevee aangezien hij een soort van schild heeft door zijn huid. Hierdoor beschermt hij altijd Eevee. Eevee ziet er uit als een meisje van 16.


    Zijn dit twee rollen in een of zo? Ik snap het niet helemaal.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Volgens mij gewoon faun, maar faunaat kan volgens mij ook.

    Faun is een bok/man geit/vrouw en een faunaat is een mens die kan veranderen in een niet door hem of haar zelf uitgekozen dier. Welke moet ik doen dan, want in Narnia zijn toch allen faunen of ben ik nou slecht.. ):

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 17:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)
    Faun is een bok/man geit/vrouw en een faunaat is een mens die kan veranderen in een niet door hem of haar zelf uitgekozen dier.


    Doe maar faunen dan. c:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 17:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ga even wat veranderen, faunen vallen vanaf nu onder 'Mythische wezens.


    26 - 02 - '16

    Ohh, ik wil ook graag meedoen!
    Maar dan vul ik mijn rol vanavond ofzo in. Heb nu geen tijd meer.
    Maar ik wil sowieso graag een centaur :)


    Stenenlikker