• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl


    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart
    Ailén. Tempus

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    Ewijn schreef:
    Ohh, ik wil ook graag meedoen!
    Maar dan vul ik mijn rol vanavond ofzo in. Heb nu geen tijd meer.
    Maar ik wil sowieso graag een centaur :)


    Je staat in het lijstje van mythische wezens.


    26 - 02 - '16

    Naam: Olivia 'Liv' Meghan Fallon
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Olivia is een stil meisje, ze is erg verlegen en blijft het liefst op de achtergrond. Toch is ze erg nieuwsgierig en merkt ze veel details op. Ze heeft veel last van heimwee, maar laat dat niet merken, tenzij ze je vertrouwd. Ze zal ook niet snel op anderen afstappen, ze wacht tot iemand naar haar toe komt.
    Ze probeert heel dapper te zijn als dat nodig is, maar eigenlijk is ze heel bang. Toch is ze aardig goed in pijl en boogschieten en is ze erg lenig. Als je Olivia leert kennen en ze je toelaat, is ze erg aardig.
    Uiterlijk:



    Olivia heeft lange blonde krullen die tot haar middel komen en grote blauwe ogen. Doordat ze klein is kan ze veel dingen ontwijken en ergens inkruipen. Haar lengte is ongeveer 1,56 meter en ze heeft een tenger lichaam. Ze is erg meisjesachtig, dus draagt graag jurkjes, maar af en toe een broek dragen vindt ze niet zo'n ramp.
    Heks of Aslan: Aslan, maar dat houdt ze stil, omdat ze niet gehaat wilt worden, of alleen achtergelaten.
    Extra: Olivia heeft een zwak voor kleine schattige diertjes en kan het niet over haar hart krijgen een onschuldig klein diertje gewond te laten liggen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:56 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Zijn dit twee rollen in een of zo? Ik snap het niet helemaal.

    Het is er 1 want de Drare heeft geen Point of Vieuw. Ik speel met Eevee. Ze praat ook voor hem. Drdare kan niet praten, maar Eevee voelt wel zijn gevoelens en hoort zijn gedachtes ect. En mag ik nou nog een jongen reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Het is er 1 want de Drare heeft geen Point of Vieuw. Ik speel met Eevee. Ze praat ook voor hem. Drdare kan niet praten, maar Eevee voelt wel zijn gevoelens en hoort zijn gedachtes ect. En mag ik nou nog een jongen reserveren?


    Ja je mag die jongen reserveren, maar ik blijf dat ene verwarrend vinden. But yeah, ik zet je er wel bij na het eten.


    26 - 02 - '16

    Haha, ik ga gewoon mijn oude RPG vriend weer gebruiken :) Leuk om weer eens met hem te kunnen spelen.

    Naam: Brennen
    Leeftijd: 29
    Innerlijk: Brennen is een jonge krijgslustige centaur en een zeer goede strijder. Hij twijfelt zeker niet om zijn vrienden te hulp te schieten.
    Maar als dingen hem niet aan staan, raakt hij gauw geïrriteerd en is dan erg lichtgeraakt.
    Uiterlijk:


    Brennen heeft bruin haar tot halverwege zijn rug. Maar een deel daarvan komt maar tot zijn schouders.
    Zijn paardenvacht is inktzwart. Zijn paardenlichaam is flink gespierd, zoals dat van een strijdros.
    Soms draagt hij een wapenrusting

    (hoop dat ie duidelijk genoeg is)
    Heks of Aslan: Aslan
    Extra: Brennen is een uitstekend zwaardvechter en vecht met 2 zwaarden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:49 ]


    Stenenlikker

    Leuk c:
    Ik heb je erbij gezet (;


    26 - 02 - '16

    Yaay, Thanks :)


    Stenenlikker

    Naam: Ayden Samuel McCury
    Leeftijd: 17*
    Innerlijk: Ayden is een lieve en betrouwbare jongen. Hij is slim en maakt daarom liever gebruik van zijn verstand dan van zijn gevoel. Ayden vind het ook moeilijk om verlieft te worden omdat hij niet weet hoe het voelt enzovoort. Ayden is wel altijd eerlijk tenzei hij de waarheid moet verschuilen. Ayden is helaas heel naïef en wilt graag iemands dromen achterna gaan en gelooft ook meestal wel wat iemand zegt. Al als hij dan zelf erheen wilt of het ook wilt doen wilt hij wel een verklaring. En natuurlijk een bewijs. Ayden is zorgzaam en is goed in mensen bij elkaar houden. Hij geeft zichzelf altijd de schuld als er iets gebeurt.
    Uiterlijk:


    Ayden heeft donkerbruin haar en groene ogen. Een strakke gespierde kaaklijn en hij is 1.82 hij is ook nog is vrij gespiert.
    Heks of Aslan: Aslan
    Extra: Hij kan boogschieten een beetje schermen en heeft sinds hij 4 is op paardrijden gezeten. Hij is heel slim.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 17:57 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kiest hij voor de heks of voor Aslan?


    26 - 02 - '16

    Sorry was het vergeten maar ik kies aslan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pebble schreef:
    Naam: Olivia 'Liv' Meghan Fallon
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Olivia is een stil meisje, ze is erg verlegen en blijft het liefst op de achtergrond. Toch is ze erg nieuwsgierig en merkt ze veel details op. Ze heeft veel last van heimwee, maar laat dat niet merken, tenzij ze je vertrouwd. Ze zal ook niet snel op anderen afstappen, ze wacht tot iemand naar haar toe komt.
    Ze probeert heel dapper te zijn als dat nodig is, maar eigenlijk is ze heel bang. Toch is ze aardig goed in pijl en boogschieten en is ze erg lenig. Als je Olivia leert kennen en ze je toelaat, is ze erg aardig.
    Uiterlijk:



    Olivia heeft lange blonde krullen die tot haar middel komen en grote blauwe ogen. Doordat ze klein is kan ze veel dingen ontwijken en ergens inkruipen. Haar lengte is ongeveer 1,56 meter en ze heeft een tenger lichaam. Ze is erg meisjesachtig, dus draagt graag jurkjes, maar af en toe een broek dragen vindt ze niet zo'n ramp.
    Heks of Aslan: Aslan, maar dat houdt ze stil, omdat ze niet gehaat wilt worden, of alleen achtergelaten.
    Extra: Olivia heeft een zwak voor kleine schattige diertjes en kan het niet over haar hart krijgen een onschuldig klein diertje gewond te laten liggen.


    Ze is klaar (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Je stond er al bij (;


    26 - 02 - '16

    Rol: Zwarte Dwerg - Mythisch wezen
    Naam: Thorin
    Leeftijd: 169
    Innerlijk: Thorin is koelbloedig en hard. Hij vermoord je in een mum van tijd. Thorin is een aanhanger van de heks en voert haar dwergenlegers aan. Je hoort hem nooit veel praten. Enkel tegen de heks of tegen zijn legers. Hij houd van de stilte maar stoor hem niet te vaak want dan word hij geïrriteerd, en dat wil je meestal niet. Desondanks zijn jonge leeftijd -voor een dwerg- is Thorin een uitstekend zwaardvechter en boogschutter.
    Uiterlijk:



    Richard Armitage
    Dwergen worden gekenmerkt door lange baarden maar die heeft Thorin nog niet. Hij is natuurlijk niet groot maar wel groter dan de meeste dwergen. Daarom is hij ook hun leider. Thorin heeft lang, krullend zwart haar met hier en daar een blonde pluk tussen. Zijn ogen dragen een grijs-groene kleur. Thorin draagt vaak veel kleren boven elkaar heen. Eerst een linnen hemd en broek, daarboven een maliënkolder en daarboven nog extra beschermingskledij. En wanneer hij ergens heen moet reizen draagt Thorin ook nog een dierenhuid over zijn schouders.
    Heks
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:59 ]


    kindness is never a burden.

    @Vegangirl: Mag mijn jongen de oudere broer zijn van Dawn?
    PS: I love Maisie. <3 Game of Thrones. <3


    kindness is never a burden.

    Rol: Kind
    Naam: Bryson Noah Snow. Door familie en vrienden vaak enkel Brys of No.
    Leeftijd: 17 jaar. Geboren op 18 februari 1925.
    Innerlijk: Bryson is charmant, gezellig en romantisch. Hij houd van kampeeruitjes en ziet de reis naar de professor dus ook wel zitten, doch het enkel is omdat er oorlog heerst. Hij stelt zich ook vaak beschermend op tegenover zijn zusje. Soms té beschermend maar dat is enkel omdat hij veel van Dawn houd.
    Bryson is ook verschrikkelijk koppig, als hij een doel voor ogen heeft streeft hij ernaar dat doel te voltrekken. Hij is nogal een studiebol en houd van leren. Bryson waagt zich niet meteen in onbekende wateren en zag dus ook erg wantrouwend zijn tegenover Narnia. Toch kan Bryson meteen een zwaard hanteren alsof hij ervoor geboren is.
    Uiterlijk:




    Logan Lerman
    Brys is gemiddeld van postuur met zijn 1 meter 74 is hij niet erg groot voor een man maar zeker ook niet klein. Bryson is niet gespierd maar ging vroeger vaak hardlopen en joggen in de morgen dus is hij wel snel. Zijn korte haren dragen een lichtbruine kleur en Bryson doet daar meestal niet veel moeite voor. Wat gel of gewoon een hand erdoor, meer niet. Brysons ogen zijn blauw maar naar de irissen toe veranderen ze van kleur. Wanneer hij glimlacht verschijnen er twee rijen parelwitte tanden.
    Aslan
    Extra: Bryson heeft een zus Dawn en ze zijn erg close.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 10:33 ]


    kindness is never a burden.