• Als je in een zwaar melancholieke bui bent >.>

    Het duurt al de hele ochtend, en ik zit bomvol inspiratie, maar ik heb geen zin om te schrijven, of zo.
    Sorry voor het zeiktopic, maar ik heb denk ik echt niks beters te doen (cat)

    Dus, hoe voel jij je nu? Ga je nog wat leuks doen?


    Tijd voor koffie.

    Stuur maar wat van die inspiratie naar mij dan. (cat) Ik probeer wat te schrijven, maar het wil echt niet lukken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    het gewoon op schrijven, zodat je later verder kan gaan.
    Ik verveel me, want ik weet niets om te schrijven, maar ik wil schrijven.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 14:06 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Madonna schreef:
    Stuur maar wat van die inspiratie naar mij dan. (cat) Ik probeer wat te schrijven, maar het wil echt niet lukken.

    En probeer die inspiratie anders op een andere manier te uiten. Ga dichten, ga zingen, ga dansen, verzin iets :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien kan je je inspirationele ideeën kort samenvatten en dan wachten tot die bui over is voor je aan het echte werk begint?


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn leven bestaat uit tumblr, quizlet en bromance lezen. Dus nee, ik ga niet wat leuks doen. :p
    Alhoewel, ik ga volgende week nieuwjaar vieren met vrienden en ik ga misschien iemand meeten van Quizlet. ^^

    Btw: Ik zou gewoon schrijven, want als je later zin hebt om te schrijven dan is je inspiratie foetsie. Zo werkt dat meestal. x'D


    Take me to wonderland

    Gebruik de inspiratie op een andere manier.
    Uhm schrijf een lied ofzo (ik geef toe ik ben niet echt creatief met ideeën bedenken :Y))


    Can't control my second personality

    Danke voor de tips iedereen, ik zal het proberen ;P


    Tijd voor koffie.