• Heei mensen,

    Ik heb even een vraagje aan de mensen die verstand hebben van haar. Ik heb namelijk best slag in mijn haar: dit ziet er aan de voorkant altijd prima uit, maar aan de achterkant vind ik het ronduit lelijk. Nu ben ik geen held met wat voor vorm van verzorgingsproducten dan ook, dus besloot ik het hier op het forum te gooien. Weet iemand hoe je meer volume in je haar kunt krijgen? Iets wat het liefst ook gewoon de hele dag aanhoudt. Wat voor product is dit? En hoe gebruik je het? Of een andere oplossing?

    Heel erg bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:54 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Je hebt shampoo's die zorgen voor meer volume en dat werkt wel bij mij. Je kan ook altijd je haar wat achteruit borstelen zodat het dikker komt te staan. Je haar ondersteboven drogen met een haardroger zorgt voor een wilde coupe en dat geeft ook de indruk van wat meer volume.
    Voor de rest heb ik geen idee, want ik ben nooit echt zo veel met mijn haar bezig. Ik heb rottig haar, dus heel veel kan ik er niet mee doen tenzij ik een liter haarlak op spuit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je krullen hebt, kan je een mousse proberen. Misschien ook laten opknippen. Als je geen laagjes hebt en het is lang, gaat het doorhangen...


    Has no one told you she's not breathing?

    Laagjes knippen, goede shampoo voor jouw haartype, je haar ondersteboven föhnen, mousse, met een vlecht in slapen...

    @Amortentiae hoe bedoel je, je haar wat achteruit borstelen?

    En voor de rest bedankt voor de tips!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:23 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    @Amortentiae hoe bedoel je, je haar wat achteruit borstelen?

    En voor de rest bedankt voor de tips!
    Normaal borstel je je haar van boven naar onder, maar je moet het eens omgekeerd doen, komt je haar mee samen en dan sta je haar wat wilder. Als je natuurlijk overdrijft, lijk er net een ketel te zijn ontploft en sommige mensen krijgen hierdoor wel knobbels.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    (...)Normaal borstel je je haar van boven naar onder, maar je moet het eens omgekeerd doen, komt je haar mee samen en dan sta je haar wat wilder. Als je natuurlijk overdrijft, lijk er net een ketel te zijn ontploft en sommige mensen krijgen hierdoor wel knobbels.


    Ahjaa, op die manier! Dankje.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.