• Ok, dus om héél even mijn frustratie kwijt te raken, wil ik dit toch heel even kwijt.
    Blijkbaar willen sommige mensen toch niet inzien dat online pesten voor sommige mensen erg kwetsend kan zijn.
    Neen, ik heb het niet over mezelf in case you're wondering, maar over een vriendin van me.
    Ze kreeg net een hele boel berichtjes waar in stond dat ze lelijk was, ze zelfmoord moet plegen en nog vele ergere dingen.

    Ook kreeg ze een berichtje aan dat er naar mijn mening toch ongelooflijk over ging, ik citeer;

    do not smile it stood ugly with you so go kil you self or i will kill you "friend"
    you friend needs to kill her self or i will kill you
    first you need to kill you self or i will do "pang" in you friend head
    i do not go say my name. just kill you self or i will kill you friend


    Dreigen met iemand te vermoorden is just not done....Het laat mijn bloed koken als ik het teruglees.
    Het bewijs dat het Engels zo enorm gebrekkig is geschreven, wijst ook al op het lage niveau van deze persoon.
    Ze weet dus niet wie het is, wat ik best jammer vind eigenlijk.
    Als ik er ooit achter kom wie het is, hoop ik dat ze me er niet af gaan sleuren zodat ik hem eens goed kan bijspijkeren.(cat)
    Het meisje dat deze berichten aankreeg is al zo enorm onzeker en dit helpt haar echt niet vooruit.

    Natuurlijk ben ik er meteen tegen in gegaan zoals elke goede vriendin zou doen.
    Wat ik juist reageerde ga ik hier niet plaatsen aangezien mijn taalgebruik soms nogal wat...grof kan zijn als ik kwaad ben.
    Nadat ik mijn mond had opengetrokken, bleef het gelukkig stil.
    Toch blijf ik hopen dat hij of zij vanavond nog van de trap valt.



    Ik wilde dus iedereen er héél even op wijzen dat, hoezeer je ook iemand haat, je toch een beetje respect moet tonen.
    Verlaag je niet tot het laagste niveau en laat zien dat je toch nog enige waardigheid hebt...
    Doe nooit iets bij een ander wat je zelf niet graag hebt.
    Het moest jou eens overkomen dat je dag in dag uit berichten krijgt van onbekenden terwijl je er vrijwel niets aan kan doen.
    Natuurlijk kan je het, net zoals wij gedaan hebben melden, maar de kans dat zulke sites ook daadwerkelijk er iets aan zouden doen blijft klein.
    Indien je toch online wordt gepest, is de beste raad die ik je kan geven dat je hen nooit moet geloven.
    Maak niet de fout die zovelen al hebben gemaakt, laat zien dat je toch sterker bent dan dit en lach er om, lach omdat die persoon nog niet eens tot aan je enkels kan reiken omdat hij of zij zo laag gevallen is.
    Want niemand heeft het recht om jou minderwaardig te laten voelen, je bent tenslotte uniek op je eigen manier en dat is iets goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    You madame, deserve an award. Ik ben het totaal met je eens. Mensen pesten is iets anders, maar cyberbullyen is zó laf, echt daar word ik misselijk van. Ook echt goed dat je 't voor haar hebt opgenomen, blijf haar steunen zou ik zeggen.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    You madame, deserve an award. Ik ben het totaal met je eens. Mensen pesten is iets anders, maar cyberbullyen is zó laf, echt daar word ik misselijk van. Ook echt goed dat je 't voor haar hebt opgenomen, blijf haar steunen zou ik zeggen.

    I sure will...
    Online pesten is inderdaad laf, mensen schuilen dan achter hun scherm in de wetenschap dat ze hen niets kunnen maken.
    Maar in het echte leven zouden ze nooit iets doen omdat ze weten wat er met hen zou gebeuren.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is dat op Q gebeurd?! Hope not.... Ben er ook tegen! Laffe klootzakken of bitches wie het ook zijn. Ze zijn zelf lelijk! Hun innerlijk is om uit te kotsen en uiterlijk kan je niet zien, maar dat is vast ook niet veel soeps. Klootzakken en/of bitcjes zijn gewoo lelijk en mleten hun bek houden...

    Sorry, wordt er agressief van (: maar goed dat jij je vriendin zo steunt (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Is dat op Q gebeurd?! Hope not.... Ben er ook tegen! Laffe klootzakken of bitches wie het ook zijn. Ze zijn zelf lelijk! Hun innerlijk is om uit te kotsen en uiterlijk kan je niet zien, maar dat is vast ook niet veel soeps. Klootzakken en/of bitcjes zijn gewoo lelijk en mleten hun bek houden...

    Sorry, wordt er agressief van (: maar goed dat jij je vriendin zo steunt (:

    Nee, het is gelukkig niet op Q.
    Hier wordt er tenminste wel iets aan gedaan ik had het eigenlijk over de site ask.fm
    Een vreemde site naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:53 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mensen voor lelijk uitmaken omdat zij dat doen, is net als dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet. Maar inderdaad cyberpesten is gewoon laf en achterbaks.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Oow gelukkig (: ik vind hier namelijk altijd eek leuke sfeer hangen, zover ik weet (: af en toe onenigheid maar dat is overal haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gipsy schreef:
    (...)
    Nee, het is gelukkig niet op Q.
    Hier wordt er tenminste wel iets aan gedaan ik had het eigenlijk over de site ask.fm
    Een vreemde site naar mijn mening.

    Ask.fm is verder leuk, het rotte is dat die mensen zich natuurlijk allemaal op anon zetten. :/


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Iemand heeft ooit tegen mij gezegd dat ik mezelf van kant moest maken toen ik voor racisme en mensenrechten opkwam op youtube. En toch deed die ene keer ontzettend veel pijn.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:03 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ja, ik ben tegen cyberbullying, maar over sommige dingen moet je je gewoon heen zetten en niet te erg aantrekken. Als ik naar alles zou luisteren wat mensen over mij zouden zeggen / hebben gezegd dan zou mijn leven zoveel slechter zijn dan nu.
    Als ik ergens voor sta, sta ik daarvoor en kunnen mensen me alleen met argumenten overtuigen en niet met dingen dat ik mezelf zou moeten vermoorden, want die weten dus gewoon geen goed argument en geven je indirect gelijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    An awful thing :(
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik ken ook mensen die op internet worden gepest. Sommigen daarvan gaan daar ook echt naar luisteren en zich snijden enzo. Echt super eng! Blijf haar hoe dan ook steunen!


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Iemand vertellen dat hij/zij zelfmoord moet plegen, vind ik het laagste van het laagste. Dit doe je gewoon niet. Je mag iemand nog zoveel haten als je wil, maar ga niet iemand zeggen dat die zichzelf moet vermoorden. Dat ene bericht kan net die druppel zijn en het ook nog werkelijk gaan doen.
    Je kan wel zeggen dat je je hier gewoon overheen moet zetten, maar niet iedereen kan dit.


    Take me to wonderland

    Dat Engelse stukje - wacht ik noem het niet eens Engels - is op zich al walgelijk. Al die spellingsfouten...
    Maar dat Cyberbullying moet zeker niet onderschat worden, het is een vreselijk iets.


    26 - 02 - '16

    Cyberpesten is inderdaad verschrikkelijk. Wat een vreselijke tekst ook. Wie doet nou zoiets? :c
    Goed dat je je vriendin zo steunt, ze zal het nodig hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Awh wat erg. En waar kwamen die reacties dan van, want ik vind het echt triest dat iemand gewoon zoiets uit het niks post. Diep triest gewoon. Ik keek onlangs eens een film die cyberbully heet en man, wat heb ik zitten janken. (Wie interesse heeft om die te kijken, hij staat volledig op YT)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Awh wat erg. En waar kwamen die reacties dan van, want ik vind het echt triest dat iemand gewoon zoiets uit het niks post. Diep triest gewoon. Ik keek onlangs eens een film die cyberbully heet en man, wat heb ik zitten janken. (Wie interesse heeft om die te kijken, hij staat volledig op YT)

    Van wie het kwam weten we niet en ik snap al helemaal niet waarom.
    Dat meisje is echt één van de liefste mensen dat ik ken en ik weet dat ze dit echt niet verdient.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.