• Ok, dus om héél even mijn frustratie kwijt te raken, wil ik dit toch heel even kwijt.
    Blijkbaar willen sommige mensen toch niet inzien dat online pesten voor sommige mensen erg kwetsend kan zijn.
    Neen, ik heb het niet over mezelf in case you're wondering, maar over een vriendin van me.
    Ze kreeg net een hele boel berichtjes waar in stond dat ze lelijk was, ze zelfmoord moet plegen en nog vele ergere dingen.

    Ook kreeg ze een berichtje aan dat er naar mijn mening toch ongelooflijk over ging, ik citeer;

    do not smile it stood ugly with you so go kil you self or i will kill you "friend"
    you friend needs to kill her self or i will kill you
    first you need to kill you self or i will do "pang" in you friend head
    i do not go say my name. just kill you self or i will kill you friend


    Dreigen met iemand te vermoorden is just not done....Het laat mijn bloed koken als ik het teruglees.
    Het bewijs dat het Engels zo enorm gebrekkig is geschreven, wijst ook al op het lage niveau van deze persoon.
    Ze weet dus niet wie het is, wat ik best jammer vind eigenlijk.
    Als ik er ooit achter kom wie het is, hoop ik dat ze me er niet af gaan sleuren zodat ik hem eens goed kan bijspijkeren.(cat)
    Het meisje dat deze berichten aankreeg is al zo enorm onzeker en dit helpt haar echt niet vooruit.

    Natuurlijk ben ik er meteen tegen in gegaan zoals elke goede vriendin zou doen.
    Wat ik juist reageerde ga ik hier niet plaatsen aangezien mijn taalgebruik soms nogal wat...grof kan zijn als ik kwaad ben.
    Nadat ik mijn mond had opengetrokken, bleef het gelukkig stil.
    Toch blijf ik hopen dat hij of zij vanavond nog van de trap valt.



    Ik wilde dus iedereen er héél even op wijzen dat, hoezeer je ook iemand haat, je toch een beetje respect moet tonen.
    Verlaag je niet tot het laagste niveau en laat zien dat je toch nog enige waardigheid hebt...
    Doe nooit iets bij een ander wat je zelf niet graag hebt.
    Het moest jou eens overkomen dat je dag in dag uit berichten krijgt van onbekenden terwijl je er vrijwel niets aan kan doen.
    Natuurlijk kan je het, net zoals wij gedaan hebben melden, maar de kans dat zulke sites ook daadwerkelijk er iets aan zouden doen blijft klein.
    Indien je toch online wordt gepest, is de beste raad die ik je kan geven dat je hen nooit moet geloven.
    Maak niet de fout die zovelen al hebben gemaakt, laat zien dat je toch sterker bent dan dit en lach er om, lach omdat die persoon nog niet eens tot aan je enkels kan reiken omdat hij of zij zo laag gevallen is.
    Want niemand heeft het recht om jou minderwaardig te laten voelen, je bent tenslotte uniek op je eigen manier en dat is iets goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Van wie het kwam weten we niet en ik snap al helemaal niet waarom.
    Dat meisje is echt één van de liefste mensen dat ik ken en ik weet dat ze dit echt niet verdient.
    Nawh. Sommige mensen zijn toch echt diep triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jeetje, dat iemand zo gemeen kan zijn. En wat een lafaard omdat hij of zij nog geen eens zijn/haar naam durft te zeggen.

    Ik wens je vriendin en jou veel sterkte!


    Physics is awesome

    Dat is echt zo laf, en zo zielig voor je vriendin. Iemand zo pesten is pas laag, als je het doet doe het dan in iedergeval niet via internet of iets dergelijks maar zeg het dan gewoon persoonlijk als je durft. Zulke mensen vinden het leuk om anderen slecht te laten voelen en dat ik gewoon ziek.

    Zelf ben ik niet door middel van internet gepest, wel een aantal domme en kwetsende sms'jes gehad trough maar dat is denk ik al opgelost.


    Don't be like the rest of them, darling

    Goed dat je haar steunt, en blijf haar steunen! Je hebt gelijk, het is écht zwaar laag. Wens haar succes, en vergeet niet dat wij -ik neem aan allemaal- achter haar staan.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind dat je compleet gelijk hebt, het is laf om je als "anon" dan iets te gaan sturen naar anderen.
    Maar als ik dit zo lees, is het niet op haar gericht maar op iemand anders.

    Ze moet eigenlijk terug schrijven van:

    Excuse me, I couldn't understand what you wrote. Did you mean this?

    Do smile, it looks beautiful on you. I wish to give you roses.
    Your friend is amazing and I would LIKE to hug you.
    I shall "pang" you with a watergun during the summer.
    My name is I CANT FUCKING SPELL.

    DOE JOE ONDERSTAND ME?!

    Grammar nazi.



    Pff. Ik kreeg ook een berichtje zo via YouTube dat ik mezelf af moest maken, maar super slecht geschreven. Dus ging ik het verbeteren voor die, omdat ik zo lief ben. En elke keer die weer wat terug stuurde, ging ik weer de spelfouten/grammar fouten eruit halen.

    Mensen zijn achterlijk, ze moet zich er niets van aantrekken, maar het wel doorgeven aan school voor als er een of andere dumbass iets wilt proberen.
    I'll come and kick their asses if it's needed.

    No words. I don't wanna live on this planet anymore.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Kyoshi schreef:
    You madame, deserve an award. Ik ben het totaal met je eens. Mensen pesten is iets anders, maar cyberbullyen is zó laf, echt daar word ik misselijk van. Ook echt goed dat je 't voor haar hebt opgenomen, blijf haar steunen zou ik zeggen.


    Bad decisions make good stories.

    Kyoshi schreef:
    You madame, deserve an award. Ik ben het totaal met je eens. Mensen pesten is iets anders, maar cyberbullyen is zó laf, echt daar word ik misselijk van. Ook echt goed dat je 't voor haar hebt opgenomen, blijf haar steunen zou ik zeggen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Loveless schreef:
    Ik vind dat je compleet gelijk hebt, het is laf om je als "anon" dan iets te gaan sturen naar anderen.
    Maar als ik dit zo lees, is het niet op haar gericht maar op iemand anders.

    Ze moet eigenlijk terug schrijven van:

    Excuse me, I couldn't understand what you wrote. Did you mean this?

    Do smile, it looks beautiful on you. I wish to give you roses.
    Your friend is amazing and I would LIKE to hug you.
    I shall "pang" you with a watergun during the summer.
    My name is I CANT FUCKING SPELL.

    DOE JOE ONDERSTAND ME?!

    Grammar nazi.



    Pff. Ik kreeg ook een berichtje zo via YouTube dat ik mezelf af moest maken, maar super slecht geschreven. Dus ging ik het verbeteren voor die, omdat ik zo lief ben. En elke keer die weer wat terug stuurde, ging ik weer de spelfouten/grammar fouten eruit halen.

    Mensen zijn achterlijk, ze moet zich er niets van aantrekken, maar het wel doorgeven aan school voor als er een of andere dumbass iets wilt proberen.
    I'll come and kick their asses if it's needed.
    Oh ik had eens een filmpje gemaakt met Paramore en Tokio Hotel en dat was echt grappig (maar nu ontzettend slecht) en ie hoopte dat iemand me ooit verkrachte. (oh nice one bitch you made Hayley love Bill omg i hope someone rapes you! And why is Josh and Jeremy evil vampires?)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoewel ik het met je eens ben dat cyberbullying niet kan, vraag ik me toch wel af wat je vriendin nou gezegd/gedaan heeft om zo'n reacties te krijgen.
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik keur het absoluut niet goed dat m'n berichten naar iemand gaat sturen dat die persoon zich van kant moet maken, maar ik bekijk het ook van de kritische kant.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Hoewel ik het met je eens ben dat cyberbullying niet kan, vraag ik me toch wel af wat je vriendin nou gezegd/gedaan heeft om zo'n reacties te krijgen.
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik keur het absoluut niet goed dat m'n berichten naar iemand gaat sturen dat die persoon zich van kant moet maken, maar ik bekijk het ook van de kritische kant.

    Dat is het hem net...Ze heeft niets gedaan om het uit te lokken.
    Daarom dat ik me er zo aan erg.
    Mijn vriendin is een redelijk stil, verlegen meisje dat vroeger zwaar gepest werd.
    Op dezelfde school als die van mij en uit ervaring weet ik hoe het daar aan toe gaat.
    Ze kreeg toen ook al doodsbedreigingen via mail en dat was gewoon omdat ze anders was dan het stereotype dat er rond loopt.
    Mijn vriendin is iets tussen een gothic en een emo, vandaar dat mensen haar vreemd vonden en zo kinderachtig begonnen te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Je hebt helemaal gelijk!


    None but ourselves can free our minds.

    Mensen schijnen tegenwoordig erg vele problemen te hebben als je afwijkt van wat ik noem "The mainstream". Vindt het ook zo laf wat ze die mensen die anders zijn steeds flikken. Veel sterkte met je vriendin en hoop dat deze lafaard eens een keer duurt naar voren te komen en zich niet laf gaat verstoppen achter een berichtje.
    Veel sterkte (flower)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En wie onder ons kent de FB-pagina Antwerpse Hoeren? Dat valt ook onder cyberbullying...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    En wie onder ons kent de FB-pagina Antwerpse Hoeren? Dat valt ook onder cyberbullying...


    Inderdaad!
    Maar sommige van die "meisjes" zijn gewoon mensen die random foto's van internet afhalen en zich dan als "hoer" voordoen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.