• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    (...)
    Misschien moet ik maar eens een Johnny Depp verhaal creëren! :'D


    Dan wil ik 'm wel lezen :Y)


    26 - 02 - '16

    Morgen lekker oud en nieuw vieren met het liefste vriendje <3


    -

    Ik ben helemaal verslaafd aan Violence van A Day To Remember. Mensen worden gek van mij hier :9~:9~

    Ik ben eens benieuwd of je er morgenavond zult zijn, en hoe we met elkaar zullen omgaan. Heel benieuwd.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Genius schreef:
    Morgen lekker oud en nieuw vieren met het liefste vriendje <3


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    Morgen lekker oud en nieuw vieren met het liefste vriendinnetje <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het voelt niet aan alsof het morgen al Oudejaar is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stomme mensen ;'l


    Caution first, always.

    Soul Sister was zo geweldig! Ik zou zo nog een keer gaan (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    230710 schreef:
    Het voelt niet aan alsof het morgen al Oudejaar is.

    Inderdaad. Het voelt net alsof het nog maar begin herfst is, lol. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    230710 schreef:
    Het voelt niet aan alsof het morgen al Oudejaar is.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Fuckfuckfuck. Dit is zó triest. Fuck.

    Met Nieuwjaar niets doen, gewoon omdat m'n ouders niet naar het vuurwerk willen kijken omwille van het weer (regen, regen, regen!). Zo triestig...
    Maar ja, dan ga ik tijdens jaarwisseling op Tumblr, Quizlet en Twitter zitten no-lifen en later kijk ik wel naar vuurwerk op tv met het nieuws. Ik kijk het hardst uit naar het vuurwerk in grote buitenlandse steden zoals Londen en Sydney, altijd mooi om te zien (en jaloers op te worden)! :3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uggh bah.
    Stom mens. Je hebt mijn idee verpest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kijk, dan vind ik wicca interessant, maar mijn ouders en zus vinden het natuurlijk niets en onwerkelijk en blablabla. Ik heb ook orakelkaarten waarvan mijn zus zegt dat ze nep zijn. Het is ook maar hoe je het bekijkt. Ik geloof niet in geesten zoals op die kaarten staan, maar ze kunnen je wel degelijk helpen. Het is hoe je het bekijkt, toch? Maar dan wil ik dus boeken kopen over wicca, maar ik zie nu al het verbod erop aankomen. Eerst maar de bieb, maar waar is mijn biebpasje? :8 Hellup.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife