• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik heb er nog veel meer c:


    Ik ben nog geen jaar lid, sssjjj.:X


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eindelijk! Oorbellen! Haha. Ik had nooit gedacht dat ik het nog durfde na de vorige twee keren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blij met m'n nieuwe kleren. c: Er was wel een vreselijk gemene moeder in een winkel die haar dochter dik noemde.. "Nee, je past het niet omdat je teveel EET!" -- Had zin om dat mens wat te doen.


    You are beautiful, you are love.

    ik kom echt aandacht tekort :')

    Zo'n hoofdpijn, dit werk is echt niet goed voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil maar één ding van je. Duidelijkheid.
    En dan moet je al helemaal niet jaloers gaan wezen, en boos op mij zijn omdat jij gewoon bang bent. Ik ben het beu om alles voor je opzij te zetten.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:10 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    En nu zie ik je volgend jaar waarschijnelijk pas weer en even een kort gesprek met jouw gehad maar dat ging alleen om hoe het ging met je zelf en mij. Maar toch glimlachte ik omdat ik stapelgek op je ben,. maar dat het nooit wat word doet wel pijn in mijn hart ookal hoop ik dat ik je een keer in mijn armen kan sluiten.

    2013 ga ik veranderen.

    Sommigen zijn echt zo wispelturig op Twitter.
    Eerst volgt iemand je en twee dagen later speel je die als volger kwijt...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Zo boos. Waarom kan mijn moeder nooit eens NIET zeuren over schoonmaken? Jezus. Ik word helemaal gestoord, straks heb ik ook nog smetvrees!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Zo boos. Waarom kan mijn moeder nooit eens NIET zeuren over schoonmaken? Jezus. Ik word helemaal gestoord, straks heb ik ook nog smetvrees!


    mijn moeder ook! zo irritant


    Please never stop smiling.

    Ik ben blij. Gewoon blij. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Stomme moeder. Ik wil echt nu meteen op kamers! :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Skyfall was zo gaaf!
    En morgen ga ik naar Soul Sister! Can't wait! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Yay, ik ben blij c: heb mijn story eindelijk online gezet ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Great, mijn broer, mijn zusjes en mijn ouders vrienden komen met oud en nieuw, ik zit die avond boven achter de computer te creperen


    Remember to be ridiculous.