• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    26 - 02 - '16

    Met de solden wil ik naar Antwerpen gaan. Maar whut, waar is mijn treinkaart? WAAR IS DAT VERREKT DING? Shit


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Godver! Is net alles geregeld moeten jullie weer roet in het eten gooien. Screw you!


    26 - 02 - '16

    Verdomme, ik wil niet mee op dat kamp. Ik heb vette hoogtevrees en we gaan abseilen. Jullie weten verdomme dat ik zoiets niet leuk vind en toch geven jullie me op. Leuk zijn jullie!


    26 - 02 - '16

    Ik wil je helemaal verrotschelden voor alles wat je hebt gedaan, maar ik hou van je..

    Smelt smelt ;33


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aaargh, ik mis je, dit is niet leuk, oké?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ugh, gjeez. Verdommefuck@#($*. Waarom gaat die ziekte nou niet over? D:
    Hopelijk vergeet ik het helemaal als ik bij mijn beste vriendin ben. It's gonna be amaaaázing! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog mensen op Q die met Nieuwjaar niets gaan doen en wat op de pc gaan no-lifen?
    Door die Facebook berichtjes: "Morgen Nieuwjaar vieren met mijn besto" word ik depri :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het was super leuk vandaag!

    +

    Genius schreef:
    Morgen lekker oud en nieuw vieren met het liefste vriendje <3


    You are beautiful, you are love.

    Roche schreef:
    Nog mensen op Q die met Nieuwjaar niets gaan doen en wat op de pc gaan no-lifen?
    Door die Facebook berichtjes: "Morgen Nieuwjaar vieren met mijn besto" word ik depri :c


    Jup me,
    al mijn vrienden spreken wel af. En de mensen waar ik naar toe zou gaan hebben besloten dat ze dit toch liever met ze'n 4ren vieren inplaats van met vijf.
    What means that I'm not allowed to come anymore :(
    Tot zo ver je beste vrienden...


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Keelpijn en nu gaan slapen, moet morgen weer werken (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roche schreef:
    Met de solden wil ik naar Antwerpen gaan. Maar whut, waar is mijn treinkaart? WAAR IS DAT VERREKT DING? Shit

    Lang leve gratis Go Pass 10 bij 16e verjaardag.
    _O_
    10x sporen voor niets! 2 keer shoppen naar Antwerpen en 3 meetings. :Y) Geweldig, ik hou daarvan...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    You are creepy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Grrr. Morgen voor de vierde keer op rij werken. Nu heb ik het ook wel een beetje gehad hoor!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mirana schreef:
    (...)
    Lang leve gratis Go Pass 10 bij 16e verjaardag.
    _O_
    10x sporen voor niets! 2 keer shoppen naar Antwerpen en 3 meetings. :Y) Geweldig, ik hou daarvan...

    Wel, ik heb het ook over Go Pass 10 die ik heb gekregen, maar ik weet niet waar dat ding uithangt! ;o


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”