• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    26 - 02 - '16

    Van mij hoeft al dat gedoe met oud en nieuw niet hoor..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wil nu gewoon schreeuwen, meeschreeuwen met keiharde muziek. I don't fucking care wat de buren vinden. Jammer genoeg kan het niet, omdat deze hele avond gezellig moet zijn. Ach man, doe niet zo fucking nep.


    Vatican Cameos

    Ik ben eens benieuwd of ze in Amerika de problemen gaan opgeolst krijgen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Skype, echt waar, nu ga ik je van de pc gooien, want je werkt op mijn zenuwen en je zorgt ervoor dat mijn spel continu vastloopt. Ik bedoel, zo kan ik mijn crush niet verslaan zeker? Ik hoop dat je failliet gaat...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    En nu moet ik mijn Google Chrome daarvoor afsluiten? Zolang je maar mijn humeur niet meer verkloot


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Boeken doen wonderen


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat zijn ze toch weer gezellig.


    Caution first, always.

    Eindelijk zit het er weer op dat werken


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    What am I doing here?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    @ Deadwish: Je hebt 2013 posts, dat vind ik wel grappig.

    Nog ongeveer een halfuurtje!
    Ik weet al een goed voornemen voor het nieuwe jaar..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oh, god, jongen. Jij bent echt schandalig leuk. Liefst van al wil ik jou voor mijn verjaardag, er hoeft niet eens een strik op je schattige koppie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I will never expect something from you again.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik word gek omdat ik verliefd op je ben alleen al door je lach en hoe je praat. Ik wil je leren kennen maar dat zal niet gebeuren.
    Mijn droom zal altijd zijn: Een goede vriendin/vriend in mijn leven, want vriendloos zijn is niet zo fijn.

    Hahahaha. Dik feest. Mijn ex smst ook lekker desperate naar me. :'D Alsof ik jou terugneem, rotjong. Je kunt de pot op!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wees toch niet zo naïef, man(cat).


    The odds are néver in our favor.