• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

26 - 02 - '16

Moeeeeeeeee

Waarom ben ik in hemelsnaam mijn bed al uit?

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Keelpijn en koppijn met dank aan mijn broer.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

dus ik ben al wakker en verveel me dood hier in bed. Mijn vriend 'slaapt' nog, hij is wakker maar wil eigenlijk nog verder slapen. Ugh boringgggg. Ik doe zo de tv gewoon aan want over 3 uur word ik al opgehaald.

-

Muuh, toch niet naar The Hobbit :c

Caution first, always.

Moe

Houd nou eens op met dat gezeur! Ik heb het ook gewoon druk en ik kan geen vijf dingen tegelijk doen.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Bedje! BEDJE WAAROM BEN JE ZO VER WEG VAN MIJ D:

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Wauw, ik geraak niet uit mijn bed.
    En en en, wat een rare droom vannacht... Ik ben compleet gek aan het worden, help!

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Het eerste wat ik doe in het nieuwe jaar? Nieuwe spulletjes kopen! Voornamelijk tassen. XD

"Well, well. Look who we've got here!"

Leuk hoor, elke keer als ik op msn dat jij 'opeens' offline gaat.

Ughh, ik heb echt géén zin om nu naar mijn opa&oma te gaan. Bah.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ardina schreef:
    Leuk hoor, elke keer als ik op msn dat jij 'opeens' offline gaat.

Moet je op offline online komen..

Shit happens but pee happens a lot more.

Ik ben lekker mensen aan het uitmoorden, wat een fijn iets om te doen op nieuwjaarsdag (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

You are beautiful, you are love.