• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    26 - 02 - '16

    Pff...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik haat vuurwerk :c


    26 - 02 - '16

    Over drie dagen krijg ik eindelijk m'n nieuwe iPod. Vorige was in de wc gevallen o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Omg, echt... is het nou wel of niet waar?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Purrfect schreef:
    Over drie dagen krijg ik eindelijk m'n nieuwe iPod. Vorige was in de wc gevallen o_o.


    Mijn iPod ook x3 .. En in bad... En in de douche.. Maar hij leeft nog c:

    Ik dacht al: wat doen al die RPG-topics in Actieve topis? Maar mijn GM is natuurlijk verlopen... (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het ene moment voel ik me gelukkiger dan ooit als ik muziek aan het luisteren ben en het andere moment ben ik zo chagrijnig als het maar zijn kan wanneer er iemand de woonkamer binnenloopt. Lang leven stemmingswisselingen! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I never hide the truth, I just don't tell them.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Heb me ziek gemeld vandaag op het werk, want ik kon vanmorgen mijn ogen echt niet openhouden. Dan kan ik niet 8,5 uur werken en enkel staan. Maar ik voel me gewoon schuldig :'D En morgen moet ik ook werken en dan moet ik vanmiddag bellen om te zeggen of ik morgen wel of niet kan komen. Maar ik heb bel-angst en ben gewoon zenuwachtig om te bellen ._.


    -

    Genius schreef:
    Heb me ziek gemeld vandaag op het werk, want ik kon vanmorgen mijn ogen echt niet openhouden. Dan kan ik niet 8,5 uur werken en enkel staan. Maar ik voel me gewoon schuldig :'D En morgen moet ik ook werken en dan moet ik vanmiddag bellen om te zeggen of ik morgen wel of niet kan komen. Maar ik heb bel-angst en ben gewoon zenuwachtig om te bellen ._.

    Je bent niet de enige. Ik vind het soms ook echt niet fijn om mensen te bellen. Maar ach ja, hoe sneller je het doet, hoe eerder je ervan af bent.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga vanavond eindelijk naar Skyfall! We hadden de laatste vier plaatsen! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Lekker veel werken deze dagen! Heb ik weer wat geld op mijn rekening, hehe. ^^ Heel veel zin om eind januari dan mijn strookje open te maken!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    altijd krijg ik weer de schuld (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Barnabas schreef:
    Lekker veel werken deze dagen! Heb ik weer wat geld op mijn rekening, hehe. ^^ Heel veel zin om eind januari dan mijn strookje open te maken!

    Ik ook hehe. Altijd zo jammer dat je dan moet wachten tot je het geld krijgt :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ook hehe. Altijd zo jammer dat je dan moet wachten tot je het geld krijgt :Y)

    Ja inderdaad. Ik heb net nog loon gekregen, maar dat is heel erg weinig omdat ik toetsweek had en een aantal keer niet kon werken. Bevalt het werk jou een beetje bij de Hema? Op welke afdeling sta je eigenlijk? (:


    "Well, well. Look who we've got here!"