• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    26 - 02 - '16

    WOOHOO over 2 dagen jarig asdfghjkl;

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Ik heb net nog loon gekregen, maar dat is heel erg weinig omdat ik toetsweek had en een aantal keer niet kon werken. Bevalt het werk jou een beetje bij de Hema? Op welke afdeling sta je eigenlijk? (:

    Dat is zo jammer dat je loon tegenvalt omdat je een paar keer niet kan werken. School verpest alles :'D Ja het bevalt prima! Was eerst wel even wennen maar ik vind het nu heel leuk daar. Ik werk in het restaurant of bij de take-away, dus waar je die broodjes worst kan halen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is zo jammer dat je loon tegenvalt omdat je een paar keer niet kan werken. School verpest alles :'D Ja het bevalt prima! Was eerst wel even wennen maar ik vind het nu heel leuk daar. Ik werk in het restaurant of bij de take-away, dus waar je die broodjes worst kan halen.

    School zorgt er altijd voor dat ik weinig loon heb, haha. Gelukkig is het over een paar maanden - althans voor mij - zomervakantie en dan kan ik weer een hoop geld naar binnen halen voor mijn kamer in Groningen. O leuk zeg! Ik ga binnenkort naar Groningen voor een open dag, dan haal ik ook wel een broodje bij jou. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Theorie leren is stom :l


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    (...)
    School zorgt er altijd voor dat ik weinig loon heb, haha. Gelukkig is het over een paar maanden - althans voor mij - zomervakantie en dan kan ik weer een hoop geld naar binnen halen voor mijn kamer in Groningen. O leuk zeg! Ik ga binnenkort naar Groningen voor een open dag, dan haal ik ook wel een broodje bij jou. :'D

    Moet je wel even melden wanneer je er bent, misschien ben ik dan wel niet aan het werk :'D Ik heb eind januari mijn diploma en dan kan ik lekker fulltime werken, heb er nu al zin in haha. Bij welke supermarkt werk jij ook alweer?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Moet je wel even melden wanneer je er bent, misschien ben ik dan wel niet aan het werk :'D Ik heb eind januari mijn diploma en dan kan ik lekker fulltime werken, heb er nu al zin in haha. Bij welke supermarkt werk jij ook alweer?

    Ah, lekker zeg! Eindelijk klaar met school, dat lijkt me echt heerlijk. Helaas moet ik zelfs nog beginnen met studeren. Haha, is goed, ik zal het wel even melden. Ik werk bij de Poiesz, trouwens. Leuke winkel en je hebt altijd contact met iemand, waardoor je niet eens de kans krijgt om een muurbloempje te worden. Soms vind ik het werk leuk, maar soms - zoals gisteren - kan ik het ook wel haten, aangezien ik me óf verbrand of juist bevries in de vriezer. XD
    Maar ga je dan niet na je diploma juist werken waarvoor je geleerd hebt? (Kinderopvang toch?)
    Of zit ik nu helemaal verkeerd? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shit, zit ik me al ruim een half jaar op Rubinrot te verheugen komt hij waarschijnlijk niet in de Nederlandse bioscopen


    Remember to be ridiculous.

    Ik haat het, ik haat het, ik HAAT het. Dankzij jou ben ik gisteravond zo ziek als een hond geworden...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ah, lekker zeg! Eindelijk klaar met school, dat lijkt me echt heerlijk. Helaas moet ik zelfs nog beginnen met studeren. Haha, is goed, ik zal het wel even melden. Ik werk bij de Poiesz, trouwens. Leuke winkel en je hebt altijd contact met iemand, waardoor je niet eens de kans krijgt om een muurbloempje te worden. Soms vind ik het werk leuk, maar soms - zoals gisteren - kan ik het ook wel haten, aangezien ik me óf verbrand of juist bevries in de vriezer. XD
    Maar ga je dan niet na je diploma juist werken waarvoor je geleerd hebt? (Kinderopvang toch?)
    Of zit ik nu helemaal verkeerd? :'D

    Bij een supermarkt ben je altijd wel omringd met mensen dus dan is het vast niet saai ^^ Haha ja ik verbrand me ook altijd, gevaarlijk dat werken.

    Nou nee, ik moest stoppen met die opleiding. Zit een héel verhaal achter en ik heb geen zin in dat iedereen dat kan lezen :'D


    -

    Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb al 12 keer mijn username verandert, maar ik heb 'r maar 10 gebruikt. Let me see...
    1. Layton
    2. Mulan
    3. Symphonia
    4. Forks
    5. Symphonia
    6. Blomkvist
    7. Svenka
    8. Sverige
    9. Uppsala
    10. Kidagakash
    11. xEinstein
    12. Kidagakash

    Man, na zoveel usernames besef je pas hoe lang je al op Quizlet zit. 0.0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dood moe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Plague schreef:
    Ik heb al 12 keer mijn username verandert, maar ik heb 'r maar 10 gebruikt. Let me see...
    1. Layton
    2. Mulan
    3. Symphonia
    4. Forks
    5. Symphonia
    6. Blomkvist
    7. Svenka
    8. Sverige
    9. Uppsala
    10. Kidagakash
    11. xEinstein
    12. Kidagakash

    Man, na zoveel usernames besef je pas hoe lang je al op Quizlet zit. 0.0


    Ik heb er nog veel meer c:


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin in eten .


    I ship Larry Stylinson.

    asdfgharry schreef:
    Ik heb zin in eten .


    Ik ook :'D


    26 - 02 - '16