• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    El Diablo.

    Niall Horan
    "Niet liegen Liam" schreeuw ik ineens boos terug.
    "De fans zeggen het, iemand in de trein die me amper kende zei het" boos spring ik op en houd mijn gitaar stevig vast.
    MIjn handen begonnen zacht te trillen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Niet liegen Liam" schreeuwde hij opeens boos waardoor ik hem geschrokken aankeek.
    "De fans zeggen het, iemand in de trein die me amper kende zei het" hij springt boos op, zijn gitaar stevig in zijn armen.
    Ik zcuhtte en ging bij hem staan. "Heb ik dan ooit tegen je gelogen?" vroeg ik hem.
    Ik lachte even schamper. "Ja, Savannah. Zij noemt skeletten nog dik als ze dat skelet toevallig niet af kon," zei ik en klemde mijn tanden stevig op elkaar.
    Dit was Savannahs fout. Die fucking slet.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik bijt even op mijn lip en schud mijn hoofd.
    "maar ik zie het zelf, en ik vraag het jullie amper" zeg ik zacht.
    Ik slam ijn ogen naar de grond bang op zijn reactie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "maar ik zie het zelf, en ik vraag het jullie amper" zei hij zacht.
    "Wat jij ziet is Savannahs reactie op jou eetgewoonte. Ze weet heus wel dat jij niet dik bent, ze moest gewoon iets vinden om jouw te beledigen. Dat is nu eenmaal wat ze doet," ik zuchtte even en ga dichter bij hem staan en ging met mijn hand onder zijn shirt. Ik voelde zijn uitgehongerde buik en ging toen richting zijn ribben. "Kijk, mijn vingers glijden over je ribben. Voel je dat dan niet?"


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik schud mijn hoofd.
    "alsof de fans zouden liegen Liam en het management heeft ook gezegd dat ik minder moet eten, dat is heus niet omdat het te duur word anders" zeg ik zacht.
    "jullie hebben allemaal mooie buiken, ik wil er ook zo een Liam" fluister ik zacht.
    Vergetend in wekle omgeving we warn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "alsof de fans zouden liegen Liam en het management heeft ook gezegd dat ik minder moet eten, dat is heus niet omdat het te duur word anders" zei hij zacht.
    "Management zijn sukkels. Zij vinden 60 kilogram voor een 18 jarige al te veel. En dat zijn geen fans," ik kijk hem even aan. Ik wist niet meer wat ik moest zeggen. "alsjeblieft, Ni-bug. Geloof me dat je niet dik bent," ik liet mijn hand iets zakken zodat hij nu op Nialls buik lag. Zijn buik was warm, maar voelde ook vetloos aan. Alsof ik leer aanraakte.
    "Je bent niet dik. Je bent te mager, Niall," probeerde ik hem duidelijk te maken.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Eigenwijs schud ik mijn hoofd.
    Ik pak mijn gitaar los "laat me alsjeblieft even alleen" vraag ik zacht.
    Ik loop naar beneden en ga op de gang zitten en zucht even.
    IK trok mijn shirt omhoog, ik zag het vet zelf zitten, ik was niet gek...
    Met mijn ogen dicht begon ik gitaar te spelen om tot rust te komen maar de tranen drupte over mijn wangen heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik loop over de gangen, nadenkend hoe ik moet beginnen. De kamer moet open.. Maar hoe...
    Opeens zie ik Niall en ik frons even. Wat was er met hem. Ik plof naast hem neer en kijk hem aan.
    'Hé, what's the matter?' vraag ik zacht.


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik slik even en stop met spelen als ik een stem hoor.
    Ik kijk op en zie Savannah naast me. Ik zucht even diep "onenigheid met Liam" mompel ik zacht.
    Ik leek wel een sukkel, jankend een liedje zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik zucht en leg mijn hand op zijn schouder, 'Trek het je niet aan, hij weet niet hoe je je voelt' zeg ik zacht.
    Ik kijk naar zijn gitaar en glimlach even. 'Je kan goed spelen' zeg ik. 7
    Ik kijk even voor me uit, 'heb je anders zin om mee te gaan naar het dorp?'


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "laat me alsjeblieft even alleen" zei hij zacht en loopt de slaapzaal uit.
    Grommend ging ik op bed zitten en riep even.
    "Savannah," gromde ik door mijn tanden.
    Ik deed snel mijn mijn hemd en broek uit. Nam een zwarte jeans en een wit shirt en liep naar beneden.
    Ik kreeg Savannah wel. Ik liep door de leerlingenkamer richting de muur die vanzelf meteen openging en stapte naar buiten. Achter mij was de doorgang weer een harde muur geworden.
    Onderweg zag ik Niall op de grond zitten bij Savannah. Ik snoof even. Hij wou alleen zijn? Ik draaide me om en liep weer naar de leerlingenkamer. Aan Savannah heeft hij blijkbaar toch meer.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 19:19 ]


    Take me to wonderland

    Aangepast. :p


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik haal mijn schouders op "momenteel heb ik nergens meer zin in sorry" mompel ik.
    "hij weet het wel alleen probeerd hij me over te halen dat ik ongelijk heb" zeg ik zacht en kijk zwak glimlachend naar mijn gitaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Geeft niet' zeg ik en kijk voor me uit. Ik kijk even naar zijn kleren.
    'Heb je je uniform nog niet?' vraag ik een tikkeltje verbaasd, hmm. Meestal was dat het eerste waar ze aan dachten...


    El Diablo.

    NIall Horan
    Ik schud mijn hoofd "nope"
    ik zucht, misschien was het beter als ik weer even naar Liam ging.
    "sorry ik ga even terug" glimlach ik zacht.
    IK stond op en hield mijn gitaar stevig vast.
    Met mijn piano in mijn hand liep ik naar de muur.
    Met een vaag gezicht stapte ik er door heen
    Al snel in een kamer zag ik hem.
    "Liam sorry van net toen ik uitviel" zeg ik zacht en veeg snel wat tranen weg. Hij hoefde niet te weten dat ik heb zitten huilen.
    Nooit wou ik ruzie met hem krijgen, nooit meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan