• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Morrrrrning


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sam
    De kus duurt voort en voelt als een geweldige passionele kus. Zo is het echt perfect voor mijn gevoel.
    'Ik zou niemand anders dan jou willen,' fluister ik tegen haar lippen. Zelfs Naomi niet.
    Als haar haren zijn uitgewassen laat ik mijn handen er weer uitzakken en om haar middel glijden. Ik til haar op en hoop gewoon dat ze haar benen om mijn middel slaat, hoewel dat niet noodzakelijk is. De muur is koud, dat weet ik, en ik druk haar, om een beetje te pesten, zachtjes tegen de muur aan.

    }Goedemorgen!!!!!{
    Nala
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Mijn hart leek wel op te zwellen bij die lieve woordjes. Soms voelde het echt of ik kon sterven van geluk.
    Zijn handen glijden om mijn middel en hij tilde me op, vanzelf sloeg ik mijn benen om zijn middel. Plots voelde ik de koude muur in mijn rug. Een rilling ging door me heen en ik drukte mezelf vanzelf wat dichter tegen hem aan. Ik had mijn armen nog steeds om zijn hals geslagen.
    Ik trok me een beetje terug om hem beschuldigend aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze slaat inderdaad haar benen om mijn middel als ik haar optil en ik voel de rilling door haar heen trekken van de koude muur. Ze kijkt me beschuldigend aan en ik grijns.
    'Wat is er? Is de muur koud?' Vraag ik en ik maak expres mijn stem ietsjes hees.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik beet op mijn lip. Ik voelde hoe de spieren in mijn rug gespannen waren als reactie op de koude muur.
    "Pestkop." mompelde ik zacht, toen er nog een rilling over mijn rug liep, deze keer ook door zijn hese stem.
    Ik drukte mijn lippen weer op de zijne en kuste hem vurig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze noemt me een pestkop aangezien er weer een rilling door haar heen ging.
    'Sorry,' zeg ik grijnzend en hees.
    Ze drukt haar lippen weer op die van mij en dit keer zoen ik haar iets ruwer terug. Ik laat mijn handen doorglijden naar haar kont en laat ze daar liggen. Ik haal haar dan van de muur vandaan en plaats haar met haar rug onder de douche zodat ze het weer warmer kan krijgen. Als ik denk dat ze het weer warm genoeg heeft druk ik haar gewoon tegen een andere muur aan en grijns tegen haar lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Vlinders gingen door mijn buik, toen ik zijn handen op mijn kont voelde en hij me wat ruwer kuste.
    Ik glimlachte toen hij me terug onder de douche hield en ik mijn rug weer voelde opwarmen. Daarbij ontspanden mijn spieren in mijn rug ook.
    Toen mijn rug weer helemaal opgewarmd was, drukte hij me plots tegen een andere muur aan. Mijn spieren spanden zich weer allemaal op. Ik holde mijn rug en voelde mijn tepels hard worden van de koude.
    Ik gromde zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze ontspant zodra ze onder de douche hangt, maar die spieren spannen zich gelijk ook weer aan als ik haar tegen de andere koude muur gedrukt heb. Ze holt haar rug en gromt zachtjes. Als ik even mijn ogen open en de kus verbreek zie ik dat ze harde tepels heb.
    'Goh, wind ik je zo erg op,' zeg ik speels, terwijl ik weet dat het gewoon door de kou komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Je zou eens moeten weten." speelde ik gewoon mee en drukte mijn lippen weer op de zijne.
    Eigenlijk had dit plagen wel iets opwindends, ergens...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en masseer dan zachtjes haar kont, daar lagen mijn handen nog. Ik lik dan zachtjes over haar lip en dring met mijn tong haar mond binnen en zoek haar tong, zonder af te wachten op toestemming.
    Alsof ik een keuze had toen ik ineens uitgekleed op de grond lag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Een gevoel van opwinding ging door me heen, toen zijn tong mijn mond binnendrong en hij zacht mijn kont masseerde.
    Ik hield wel van deze manier waarop hij de leiding nam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Mijn tong verkent zachtjes haar mond en ik hoop dat ze gewoon aan de koude muur wendt, ik druk haar er namelijk niet alleen tegenaan om te pesten, ik kan het ook gewoon niet volhouden haar te tillen als ik niet kan steunen, omdat ik nog niet op volle kracht ben. Dan kan Nala nog zo licht zijn, wat ze echt is, als ik niet op volle kracht ben red ik het niet.
    Ik bedenk me nu pas dat ik seks heb gehad met Nala, terwijl ze veertien is en ze mij heeft bereden. Dus gelijk.. Intenser. De vorige keer hebben we elkaar namelijk alleen maar bevredigd, of zij vooral mij. Zo ervoer ik het tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    De muur begon mijn lichaamswarmte wat over te nemen en na een tijd ontspande mijn rug zich weer wat.
    Ik hield mijn hoofd wat schuin, terwijl de tongzoen rustig voort ging. Ik kwam met mijn tong de zijne wat tegemoet en streelde met mijn handen over zijn schouders.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Eindelijk ontspant ze wat en ik glimlach als ik haar tong dichterbij voel komen. Nu weet ik waarom mensen ook door hun neus kunnen ademen, zodat je door kan zoenen.
    Ik ga met mijn handen nog steeds over haar kont heen, maar dan pak ik haar met 1 arm over zodat mijn andere arm vrij is. Mijn hand glijdt vanaf haar heup meer naar boven, langs haar zij en eindigt bij haar borst. Ik speel een beetje met haar harde tepel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gaan ze weer xD
    Maar Jaimes, je moet echt snel verder schrijven! Ik heb het offkoers allemaal gelezen ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik kreunde zachtjes en ademde wat heftiger.
    Ik masseerde zijn schouders zachtjes, aangezien dat het enige was waar ik zowat aankon op deze manier.


    “To live will be an awfully big adventure.”