• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Op sommige momenten haat ik Sam echt >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Oh ja, dus als je me de techniek geleerd hebt, ben je dan bereid om me ook te helpen oefenen? Ga je me aanvallen? Slaan als het moet? Ik moet leren uit mijn fouten ja!" maar hij zal dat minder fijn vinden, dacht ik. Ik kneep mijn ogen samen en keek hem woedend aan. Ik hield expres de woede aan, omdat ik niet wou gaan huilen.
    "Dan eindig ik verkracht, mishandelt, doodgereden en als bloedvlek op mijn oprit." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    'Dus je vertrouwt Marcell genoeg om hem je te laten slaan en aan te laten vallen?' Vraag ik haar ongelovig.
    Ze is woedend, dat zie ik aan haar blik en ik wil al bijna weglopen als ze zegt hoe ze zal eindigen zoals haar moeder. Is haar moeder vermoord? Zo klinkt het namelijk. Hoe moest ik dat nou weten?!
    'Maar ik zal je toch nooit verkrachten of mishandelen?' Fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awh, nu krijg ik weer medelijden met Sam. Grr.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ja." gromde ik kortaf op de vraag of ik Marcell genoeg vetrouwde.
    "Of doodrijden..." vervolledigde ik zijn zin. "Nee, dat zou jij niet doen, dat weet ik." mompelde ik, terwijl ik wegkeek. "Maar ik moet me gewoon kunnen verdedigen." Ik bleef wegkijken, omdat ik niet wou dat hij de tranen in mijn ogen zou zien.
    "Ik kan nooit het verleden achter me laten... zonder het af te sluiten. Het is ook geen leven als ik steeds doodsbang moet zijn, iedere seconde dat ik alleen ben!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze gromt kortaf ja en ik bal mijn vuist. Wil ze nou echt dat een man van hier haar gaat slaan zodat ze er sterker van wordt?
    'Nee, doodrijden ook niet,' voeg ik er zelf ook nog zachtjes aan toe.
    'Je hoeft niet doodsbang te zijn Nala, ik ben er toch voor je? Ik wil gewoon niet dat iemand je slaat, zelfs niet voor het oefenen. Ik kan het je toch helpen af te sluiten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is hij nou beschermend of gwn een zak >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Kan je me beloven dat je iedere seconde bij me blijft? Dat je me nooit alleen laat? Hoe kan ik ooit een toekomst opbouwen, als jij bij alles mijn handje moet vasthouden? En als je me zou helpen. Kan je me dan beloven. Dat je alles, echt alles doet wat nodig is om het me te leren?"
    Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd.
    "Ik wil niet moeilijk doen, maar ik ben nu eenmaal zo ingewikkeld, ok? Ik ben gebroken geweest en lijmen duurt lang en verrijst het juiste soort werk. Ik kan het niet aan, om deze stap samen met jou te nemen... Ook al zou ik het zo graag willen... Je zal me een klein beetje moeten loslaten. Alleen hiermee..." mompelde ik en staarde naar de grond. Ik hoopte dat ik hem niet gekwetst had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    'Nee dat kan ik niet beloven, dat zou jezelf ook niet willen dat ik iedere seconde bij je ben. En er zit een verschil tussen jezelf laten slaan door een man die hier werkt en vrijheid.'
    Ze zegt dat ze deze stap niet kan.
    'Dus je kan niet de stap zetten met een jongen die van je houdt? Maar wel met een man die hier werkt en mensen gemarteld heeft? I-ik weet genoeg Nala, ga maar naar hem op zoek.'
    Ik ben ondertussen aangekleed en loop naar de deur van de badkamer.
    'Dan hoef je niet op zoek te gaan naar mij,' zeg ik zachtjes.
    Ik loop de badkamer uit en ga niet richting de ziekenzaal, maar gewoon een random richting.

    [Hij is beschermend... En gekwetst.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [How dare you te zorgen dat ik medelijden krijg -,-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Kijk, of mensen haten Sam, of mensen hebben medelijden met hem >_<

    Ik gewoon geen tussenweg met hem :')

    Over een half uur ben ik vrij _O_


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hallotjes, ben er weer. En wat heb ik allemaal gemist tussen Nalla en Sam??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ehm... Wat heb je gemist? Het ging goed tussen ze, Sam is uit de rolstoel en toen hadden ze eh seks. En om klaar te komen dacht Sam aan eh.. Seks, blote vrouwen, Nala en eh.. Naomi. *kuchkuch*

    Ze zijngewoon terug gegaan naar de ziekenzaal. Nala viel in slaap zei allemaal dingen etc. En toen Sam sliep en Nala wakker was betaste hij haar..

    Nu zijn ze wezen douchen en hebben ze ruzie en is het een eh soort van uit ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, ik heb echt veel gemist en whaha, moest hij daar serieus aan denken? Het komt waarschijnlijk toch wel weer goed, niet? Ga ook maar eens reageren op Ian.. Heb het de laatste daen echt zo druk gehad dat ik amper de tijd had om op Q te komen en ergens op te reageren...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp