• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ja daar moest hij serieus aan denken :3 maar Nala weet nergens van c: en ik weet niet of het nog goed komt... Maybe, maybe not.

    En Noww, ik ben thuis dus ik ga weer verder aan mijn verhaal schrijven kay? C;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [KAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYY!!!!
    Ik heb ook wat getypt in concepten gisteravond, dus ik moet het nog uit gaan typen en kijken hoe lang het is, checken en alles..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Goed bezig! ^^

    Maar ik heb nog een weekje de tijd :Y) aangezien ik aan de lezers heb verteld dat ik 1 keer in de week post... Laat ik dat ook maar nog even bij de story zelf zetten. >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tssss >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Noww, jij hebt nog alle tijd aangezien je story nog niet van start is gegaan ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Weet ik ^v^
    Ghehehehehheheeeee.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Honden uitlaten. Bye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Bew]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Haaaaaaaaaj c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Helloooww]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Je hebt je oude foto weer :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jup. Er ligt niet echt sneeuw meer xD

    Nu niet meer. Maar ik moet ff eten..
    Byeee!]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:24 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jaimes schreef:
    Sam
    'Nee dat kan ik niet beloven, dat zou jezelf ook niet willen dat ik iedere seconde bij je ben. En er zit een verschil tussen jezelf laten slaan door een man die hier werkt en vrijheid.'
    Ze zegt dat ze deze stap niet kan.
    'Dus je kan niet de stap zetten met een jongen die van je houdt? Maar wel met een man die hier werkt en mensen gemarteld heeft? I-ik weet genoeg Nala, ga maar naar hem op zoek.'
    Ik ben ondertussen aangekleed en loop naar de deur van de badkamer.
    'Dan hoef je niet op zoek te gaan naar mij,' zeg ik zachtjes.
    Ik loop de badkamer uit en ga niet richting de ziekenzaal, maar gewoon een random richting.

    [Hij is beschermend... En gekwetst.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sam
    'Nee dat kan ik niet beloven, dat zou jezelf ook niet willen dat ik iedere seconde bij je ben. En er zit een verschil tussen jezelf laten slaan door een man die hier werkt en vrijheid.'
    Ze zegt dat ze deze stap niet kan.
    'Dus je kan niet de stap zetten met een jongen die van je houdt? Maar wel met een man die hier werkt en mensen gemarteld heeft? I-ik weet genoeg Nala, ga maar naar hem op zoek.'
    Ik ben ondertussen aangekleed en loop naar de deur van de badkamer.
    'Dan hoef je niet op zoek te gaan naar mij,' zeg ik zachtjes.
    Ik loop de badkamer uit en ga niet richting de ziekenzaal, maar gewoon een random richting.

    [Hij is beschermend... En gekwetst.]


    Nala
    En zo zag ik voor de zoveelste keer het enige waar ik van hield en wat me rechtop hield, van me weglopen.
    Ik was echt een bitch, een heks en feeks. Spuuglelijk en achterlijk als de straat. Zo dik als een varken, klein als een dwerg en stom. Oh, zo, stom. Ik jaagde gewoon iedereen weg. Steeds opnieuw niemand kon bij me blijven.
    Nou wereld, zie hier, de grootste bitch die op de wereld rondloopt!
    Ik beet hard op mijn onderlip om het trillen te laten ophouden en veegde de tranen van mijn wangen. Ik had het recht niet te huilen. Het recht niet om triest te zijn. Ik had hem weggejaagd. Ik had hem gekwetst en hij had er terecht de brui aan gegeven. Ik begreep hem.
    Hem wel, maar mezelf niet. Het zou me gewoon niet lukken om met hem vechten te trainen... Maar waarom?
    Ik had enkel vragen. Waarom moest ik weer zo ingewikkeld doen? Waarom moest ik het opnieuw verpesten?!
    Langzaam kwam ik weer in beweging. Ik zette een stap naar voren en ging op zoek. Op zoek naar Marcell... of naar Sam. Ik wist het zelf niet. Misschien gewoon op zoek naar een levend wezen. Naar iets wat ik niet van me weg jaagde.
    Ja, ik wou nu geen mensen zien. Die deed ik toch alleen maar pijn en jaagde ik dan weer weg. Nee... Ik wou het gezelschap van iets of iemand anders. Ik herinnerde me de paarden. De paarden die ik buiten had gezien. Er zouden hier dan toch ergens stallen zijn?
    Mijn voeten volgden als vanzelf de weg naar buiten, terwijl mijn gedachten rond Sam bleven draaien. Ik vroeg me af waarom ik niet ineenstortte. Waarom ik nu door ging en geen manier vond om mezelf pijn te doen zoals anders. Maar dat had ik hem beloofd... Dat ging ik niet doen.
    Bovendien wou ik geen medelijden wekken. Niemand moest nog naar me omkijken. Ik vocht me er wel door. Zoals altijd...
    Zoals ik steeds weer moest doen. Vechten. Zonder ooit een beetje rust. Zoals ik nu ook zou doen. Vechten. Ongeacht hoeveel pijn het zou doen.
    Plots voelde ik de koude lucht op mijn huid. Ik rilde even en keek om me heen. Oh, ik was al buiten. Mijn ogen scanden de omgeving af tot ik een stal gevonden had. Ik liep erop af en opende de deuren. Even stond mijn silhouet getekend in de deuropening. De wind speelde met mijn kleren en haren, maar meteen daarna sloot ik de deuren weer. Na het felle licht van buiten dat ook nog eens weerkaatst werd op het wit van de sneeuw, was het best duister hier in de stallen. Daarom kon ik ook niet veel verder kijken dan de eerste 2-3 paarden. Ik liep naar het dichtstbijzijnde. Een witte, een merrie, dacht ik.
    Ik streelde over haar neus en zuchtte.
    "Mooie dingen duren niet lang." mompelde ik tegen mezelf. Ik had al met al toch gelijk gekregen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ben weggelopen en ben gewoon heel erg woedend vooral. Hier kan ik zó slecht tegen, dat álles kapot lijkt te gaan in mijn leven. Weer ben ik weggelopen, ik loop altijd weg. Dat is het makkelijkst wat je in je leven kan doen, vechten maakt je namelijk kapot. Ik ben niet iemand die zomaar alles slikt, accepteert en weg gaat, nee, ik ben iemand die weggaat uit protest, die het niet accepteert maar doet wat het beste is. Nu ik eenmaal weg ben voelt het niet als het beste, maar het voelt ook te laat. Ik loop door en ga de hiphopzaal in. De deur schop ik achter me dicht en ik schreeuw dan hard totdat mijn keel er rauw van is en pijn doet. Dan doe ik iets wat ik niet had moeten doen, ik sla weer een spiegel in. Mijn knokkels bloeden weer en er zit een glasscherf in.
    'Fuck.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.