• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Noww, hopelijk maak ik je blij met het nieuws c: maar ik heb al bedacht wat er in het volgende hoofdstuk gaat plaatsvinden dus als ik tijd heb ga ik schrijven! Dus misschien komt er wel eerder in de week een hoofdstuk ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb niets gezegd over geweldige, onmenselijk mooie dingen." grijnsde ik en trok mijn hand terug.
    Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op.
    "Nou..." begon ik, terwijl ik me omdraaide en deed alsof ik mijn gezicht bestudeerde in de spiegel. "Ik zou hem willen vragen om me mezelf te leren verdedigen. Ik weet wel dat jij er bent om me te beschermen, maar als jij er eens niet bent, dan wil ik niet hulpeloos zijn. Ik wil mezelf kunnen verdedigen." zei ik zacht, terwijl ik met mijn vinger over een denkbeeldig vlekje op mijn wang wreef. Gewoon om iets te doen te hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    En ze weet me natuurlijk weer te overtreffen met haar woorden. Als ik haar een vraag gesteld heb draait ze zich van me af en kijkt in de spiegel. Ik trek een wenkbrauw op en luister naar haar verhaal.
    'Nala. Kijk me eens aan,' zeg ik dan en draai haar om aan haar schouder. 'Ik wil niet dat je gaat.'
    Ik wil het gewoon niet, dus ze gaat niet.


    Klootzaktijd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik keek naar hem op en fronste.
    "En waarom dan wel?" vroeg ik en zette mijn handen in mijn zij. Het zou wel grappig zijn om mij nu te zien staan. Met mijn handen in mijn zij, bijna naar het plafond kijkend, omdat ik het opnam tegen iemand die bijna dubbel zo groot was als ik. Maar ik was niet bang van Sam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze zet haar handen in haar zij en kijkt me fronsend aan.
    'Omdat hij nog altijd een man is die hier werkt en ik het niet veilig vind. Daarom niet.'
    Ik kijk terug naar haar, ik zal haar echt niet naar hem toe laten gaan.
    'Je kan jezelf prima verdedigen, en denk je nou echt dat hij je zal helpen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik kan mezelf niet verdedigen anders had ik mijn vader en die mannen hier wel van me af kunnen houden." zei ik pissed.
    "En ik vertrouw Marcell. Hij heeft me al heel veel geholpen en zal dat nu ook doen."
    Dit was niet omdat hij het een slecht idee vond. Hij wou me gewoon niet laten gaan. En ik zou niet slaafs naar hem luisteren. Nee, die tijd was voorbij. Als hij die Nala wou, had hij pech...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
    ME LIKES THIS SHIT xD

    En YEAYYYY, je maakt me idd happy!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    'Maar je hebt al een hele verandering door gemaakt Nala,' breng ik ertegen in. 'Je bent al een veel sterker persoon. Ik kan het je ook leren.'
    Als je een tijd op de straat geleefd heb dan leer je zulk soort dingen vanzelf.
    'En weet je überhaupt wel waar hij is? Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik alleen Aireal gezien de laatste dagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Arme Mars. Ik denk dat hij tussendoor toch maar even naar huis is gegaan :')]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ok, nu werden zijn excuses al wat beter, maar niet onmogelijk weg te werpen.
    "Mentaal ben ik sterker, maar als ik fysiek niet verbeter, ga ik er gewoon voor zorgen dat ik mentaal weer gebroken word." daar zou mijn koppigheid wel voor zorgen.
    "En ik weet wel zeker dat ik hem kan vinden. Desnoods vraag ik het aan Aireal."
    Ik keek hem toen serieus aan.
    "Jij wilt het me leren? Ok, sla me." ik wees met mijn hand naar mijn wang. "Doe dan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oja, Mars zou het eigenlijk moeten kunnen, maar ik heb er ook geen verstand van :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    'Waarom zou je ervoor willen zorgen dat je mentaal gebroken wordt? Nala, door dansen leer je ook al technieken. Die kan je ook toepassen om te vechten.'
    Ze is standvastig maar ze zal het echt niet redden bij mij.
    'Aha, ja, vraag het maar aan Aireal, alsof ze zijn persoonlijke agenda is. Heb je hem überhaupt wel gezien de afgelopen dagen? Is hij nog bij je langs geweest om te vragen hoe het met je gaat? Hij is toch zo aardig?'
    Dan houdt ze haar wang voor zodat ik haar kan slaan.
    'Vechten gaat om technieken, niet om willekeurig slaan.'
    Als ze een jongen was geweest had ik geslagen. Of ouder, dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Hij had het vast druk ja, weet ik veel! En ken jij die technieken dan? Wie heeft het jou geleerd?"
    Ik stampte met mijn voet op de grond en sloeg mijn armen over elkaar.
    "Ik wil godverdomme niet eindigen zoals mijn moeder, ja!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [OEEEEEE! :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    'Omdat ik ze zelf gebruikt heb misschien?' Bijt ik haar dan toe. 'Ik heb op de straat geleefd, weet je nog? Daar heb je dat soort dingen nodig.'
    Ze stampt als een klein kind op de grond en slaat haar armen over elkaar.
    'Niet schelden met God,' zeg ik als ze 'godverdomme' zegt. 'En hoe eindig je dan hè? Dood? Ik laat je toch niet zomaar dood gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.