• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    amy- Bunzing
    de sneeuw viel.
    hij plakte aan mijn waterdichte vacht
    bah
    sneeuw is niet leuk als je niet naar huis kan om optewarmen ofzo.
    dit zal nog eens zwaar gaan worden..


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    [MindBreaker, reageer ff. Want anders ga ik weer terug met Ramon.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Rider -> Glucio)


    Happy Birthday my Potter!

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Dank jullie wel. En tja als jullie slaapplek nodig hebben kan ik jullie altijd nog naar binnen smokkelen...'
    Ik kijk op. Het was Jake. Ik glimlachte.
    'Maar als de opdrachten gedaan zijn ga ik waarschijnlijk niet naar huis. Ramon heeft gezegd dat je hier mocht blijven na de opdrachten. Ik wil hier blijven' vervolgde hij.
    Ik knikte. Ik begreep het, maar... Ik zuchtte. Ik had geen huis, en in een roedel is het vast veiliger dan alleen op school, wachtend op een nieuwe bedreiging van Jaimes.
    'Dus je wilt zeggen dat we tussen de opdrachten door niet naar huis kunnen en niet naar school moeten?' vroeg Lewis opeens.
    Fuck. Niet eens aan gedacht. Niet naar school... God, wat zouden de leraren wel niet denken?! Dat ik vermist was?! Jake knikte.
    'Volgens mij wel. Misschien moet je het even aan Ramon navragen' zei hij.
    Ik zuchtte geërgerd.
    'Kan Aslan ons niet gewoon alles vertellen wanneer het essentieel is?!' zuchtte ik.
    De sneeuw begon harder te vallen. Ik glimlachte. Ik had altijd mijn denkbeeldige Direwolf in mijn gedachten als vriend gehad, ik was nogal fan van de Game of Thrones, en met de sneeuw werd dat gevoel extreem versterkt.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    “Kan Aslan ons niet gewoon alles vertellen wanneer het essentieel is?” Yfory zuchtte bits, waadoor er een petieterig glimlachje op mijn gezicht verscheen.
    Alsan, Koda? Ik vroeg me af welke naam ze voor Jake zou hebben. Sabor? Uit Tarzan. Jake was veel rustiger en liever dan Sabor. Mufasa was ook nog een mogelijkheid, die naam paste zowat met iedereen.
    Ik vond haar naampjes schitterend, al leek ik dat ik qua persoonlijkheid meer op Kenai leek dan op Koda.
    Ik stak mijn tong uit om een klein sneeuwvlokje op te vangen en al snel snakte ik naar meer. Ik was eigenlijk redelijk dorstig, maar volgens mij was er geen drinkplaats in de buurt en ik was Bear Grylls niet.
    Ook mijn maag begon een klein beetje te rammelen.

    [Yeah, GOT c:]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 20:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Niet dat ik heel erg gek was op die disney films, maar als kind... Ik was echt gek op de Disney films, vooral die met dieren. Tja, ik heb al heel lang van dieren gehouden. Ik zag Lewis glimlachen. Ik wist niet waarom, maar ja.
    Ik had een bijnaam voor Jake nodig. Niet echt dat het nodig was, maar welke zou een goede zijn? Flower het stinkdier uit bambi? Simba? Ach, geen idee. Lewis probeerde sneeuwvlokjes te vangen om te drinken. Ik glimlachte. Ik had eigenlijk ook wel zin in wat water. Ik ving wat sneeuwvlokjes op. Ik had nog nooit zo genoten van sneeuwvlokken. Mijn maag rommelde een klein beetje. Mijn gezicht betrok. Fijn, heel fijn. Ik was een roofdier, dus ik zou waarschijnlijk... Ugh, nee. Dat ging tegen mijn principes in. Ze hadden zeker geen besjes ofzo? Tja, als vegetariër had ik al vele soorten situaties meegemaakt, maar deze was uhm... nieuw.
    Ik keek schuin naar Lewis. Volgens mij had hij ook wel trek.
    'Heeft Aslan ook wat eten achtergelaten?' vroeg ik zacht.
    Ik wilde best wel zoeken naar besjes ofzo, ik bedoel, dat deden ze ook in Brother Bear. Maar anders zou Ramon misschien wel iets anders denken en... Ik zuchtte. Sinds wanneer was ik er zo mee bezig om te doen wat anderen van me wilden?

    { WOOHOOO!!! Game of Thrones is Awesome, maar ik vind Merlin persoonlijk wat leuker :$. Helaas is Merlin gestopt (huil) }

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:01 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    “Heeft Aslan ook wat eten achtergelaten?” klonk het zacht.
    “Ik veronderstel van niet, anders zat ik nu geen sneeuwvlokken binnen te spelen,” antwoordde ik droogjes.
    Eigenlijk was ze best wel een schattige dingo en ik vroeg me af hoe ze eruit zou zien als mens. Ik vroeg me eigenlijk af hoe iedereen eruit zou zien als mens.

    [Shortie :'D Merlin staat nog op mijn lijstje, maar ik moet nog zo veel kijken :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Ik veronderstel van niet, anders zat ik nu geen sneeuwvlokken binnen te spelen' zei Lewis droogjes.
    Ik grinnikte. Een paar uur geleden had ik er automatisch fel op gereageerd, maar nu niet. Nee, waarom zou ik. Het was eigenlijk best wel grappig. Ik vroeg me af hoe hij eruit zou zien als mens. Ik zuchtte. Wanneer kwam Ramon nou terug? Echt, als hij me niet met kleding aan kon omtoveren tot mens, was hij er GEWEEST. Echt letterlijk. Bye bye Ramon. Don't care of mensen me gingen doden of niet, mijn lichaam was van mij en mij alleen. Ik mocht het laten zien aan wie ik zelf wilde. Ik zuchtte alweer. Een paar weken terug was dat niet zo. Een paar weken terug was ik een voorwerp. Een voorwerp dat meer dan 20 mannen gebruikten op een dag. De gedachte alleen al deed me pijn. Ik probeerde mijn gedachten weer naar het heden toe te trekken, maar dat ging niet. Muziek hielp altijd wel, had ik ontdekt. Ik probeerde me mijn lievelingslied te herinneren. Nou ja, een stukje dan. Een stukje kwam spontaan in me op:
    "We are tied to the truth,
    And I'm acting on my words,
    with all that I have heard,
    with honesty in mind,
    you'll find
    I'm not the lie see the truth in my eyes"

    Ik kalmeerde weer even. Niemand had me geloofd over Jaimes. Behalve mevrouw Lyna. Ik bedoel, Jaimes was een geweldige leerling. Altijd tienen, altijd een relatie, altijd oplettend... Niemand geloofde me. Zou ik dat zelf doen? Ik kneep mijn ogen even pijnlijk dicht en keek omlaag, naar de grond.
    'Do not dwell in the past' mompelde ik voor me uit.
    Tja, mooi gezegd, maar toch... Kon ik ooit er niet aan denken? Alles doen vergeten voor een jaar? Ik dacht van niet

    { Merlin is echt zoooo de moeite waard!!!!! Ik ben een fangirl als het op Merlin aankomt :P :3 }


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    “Do not dwell in the past.”
    Ik keek op. “Huh, wat?”
    Mijn gezicht vertrok tot een minuscuul fronsje, terwijl ik mijn hoofd weer in haar richting draaide. Wat bazelde zij nou?
    Ik kneep een oog dicht terwijl ik de woorden in mijn hoofd probeerde te halen. Do not dwell in the past. Mooie woorden, maar ik snapte niet waar die opeens vandaan kwamen.
    Volgens mij dacht ze weer aan Jaimes. “Yfory, denk niet aan die zak. Hij is het niet waard.” Ik stootte haar zachtjes aan. “Ik mag hem ook niet.”
    Ik wist niet of dat haar zou troosten, waarschijnlijk niet maar dan wist ze toch dat ik hem ook niet aardig vond.
    Ik hoopte maar dat Ramon snel terug kwam. Eigenlijk had hij wel een kutbaantje. Mensen halen die hem van het begin niet mogen en kribbig zijn omdat ze niet weten wat er aan de hand is en hen dan opdrachten laten doen. Maar dan nog vertrouwde ik hem niet en eerlijk gezegd had ik tot nu toe ook geen medelijden. Hij mocht dan wel de leider zijn, tegenover mij moest hij zich toch nog eerst bewijzen eer dat ik hem helemaal zou vertrouwen, wat hij ook zou zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Huh, wat?'
    Shit, hij had me gehoord. Ik ontweek zijn blik.
    'Yfory, denk niet aan die zak. Hij is het niet waard. Ik mag hem ook niet' zei Lewis.
    Hij stootte me zachtjes aan. Pijnlijk drukte ik mijn oogleden op elkaar.
    'Dat is het nou juist' zei ik zacht.
    Fuck. Hoe zou ik dit uit gaan leggen? Alleen als hij het zou vragen, dan zou ik er verder op in gaan. Nu niet. Ik vond Lewis stiekem wel aardig. We kenden elkaar nog niet eens een dag en hij deed... Aardig tegen me. Voor velen was ik een irritante hoer, voor hem... Niet. Dat vond ik nou zo fijn. Ik kreeg niet constant het woord "hoer" naar mijn hoofd geslingerd. In plaats daarvan kreeg ik steun, waar ik zo lang op gewacht en voor gevochten had.
    'Trouwens... Bedankt' zei ik zacht tegen Lewis.
    Het begon steeds harder te sneeuwen. Het werd waarschijnlijk snel onpraktisch. Nou ja... You need to pay a price for magic.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:44 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    "Dat is het nou juist," zei ze zacht. Ze leek opeens zo breekbaar, waardoor ik haar al bijna niet meer durfde aan te kijken, want dan zou ze misschien breken.
    "Wat bedoel je?" vroeg ik, niet begrijpend. Het leek alsof ze een moeilijk gezicht trok, waardoor ik voor haar ging staan en haar met mijn zachtste blik aankeek. Natuurlijk zou ik op andere momenten weer de gewone Lewis zijn en haar plagen, alsof er niets gebeurd was. Ik zou het zelf niet fijn vinden als mensen er de hele tijd over gingen vragen stellen, ik vond het enkel leuk als ze erover praatten wanneer ik dat wilde en voor de rest normaal tegen me deden en geen medelijden toonden, want daar had ik niets aan. Dan kon ik even goed vragen: "Heb medelijden met me, want ik ben zielig." Maar ik was alles behalve zielig.
    "Trouwens... Bedankt." Haar stem klonk nog steeds zwakjes en het begon harder te sneeuwen.
    Ik stak mijn hoofd de lucht in. Het was iets wat ik leuk vond om te doen als het sneeuwde: kijken hoe er honderden sneeuwvlokjes op je neer daalden, waardoor je opeens wist hoe weinig je betekende in deze grote wereld.
    "Graag gedaan," antwoordde ik simplistisch. "Ehm, waarvoor eigenlijk?"


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    {zou ik miss nog mee kunnen doen?}


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    {zou ik miss nog mee kunnen doen?}


    [Ja, maar dan moet je wel opschieten met personage maken en in een dier veranderen.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [O,ja MindBreaker. Ik ga weg, duurt te lang voor je reageert. En ik wil niet dat het topic stil staant.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves schreef:
    (...)

    [Ja, maar dan moet je wel opschieten met personage maken en in een dier veranderen.]


    {dankje, ik begin nu met perso maken XD}


    welkome to my garden of fantasy