• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Zie je wat, koda?" vroeg ze.
    Ik grinnikte. "Koda is stoer."
    Spontaan begon een van de liedjes in mijn hoofd te spelen. No way out.
    Everywhere I turn, I hurt someone. But there's nothing I can say to change the things I've done. I do everything within my powers. I give everything that I've got. But the path I seek is hidden from my now.
    Soms vroeg ik me af of dat lied op mij sloeg. Want de tekst sprak me heel erg aan.
    Een sneeuwvlokje landde op mijn neus, waardoor ik scheel keek.
    "Kom maar op met die eed," klonk het naast me.
    "Jij hebt er zin in." Er was een klein glimlachje op mijn gezicht verschenen. Ik eigenlijk ook. Alles was eigenlijk beter dan thuis zijn. Zeker in dit weer. Ik zou doodvriezen in die rotschuur.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik heb de hele tijd naar Yfory en Lewis - blijkbaar heet Grizzly zo - gekeken. Ik heb het hele verhaal van Lewis gehoord. Het is zo zielig voor hem. Ik ben blij dat ik het weet, want ik zou er niet tegen kunnen dat ze zowat alles van me weten. Dan krijg ik zo'n gevoel van dat ik een ego ben omdat hun ook veel meegemaakt hebben, maar zich zorgen om mij maken. Ik ben blij dat Yfory en Lewis beter met elkaar om kunnen gaan, want eerst konden ze dat echt niet. Dat is een van de dingen die ik gemerkt heb. Zachtjes poor ik met mijn snuit tegen de zijkant van zijn gezicht. 'Het spijt me.' Zeg ik. Ik weet niet precies waarom het me spijt. Misschien omdat ik niet had gedacht dat hij het net zo moeilijk zo hebben, misschien nog wel moeilijker. Ik weet het niet precies, maar het spijt me gewoon denk ik.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Kom maar op met die eed.' Zegt Yfory. Ik knik en loop naar haar toe. Ze had me al eerder gezegt dat ze het niet fijn zou vinden als ik aan haar snuffelde, daarom doe ik haar als eerste. Daarna komen de anderen. Als ik voor haar sta snuif ik voorzichtig aan haar gezicht. Ik ruik meteen dat ze sterke botten heeft en geen ziektes en loop weer naar achteren. 'Je mag de eed opzeggen.' Zeg ik als enigste. Waarschijnlijk heeft iedereen sterke botten en geen ziektes, maar ik moet ze toch langs om het te checken. Als niemand ziektes heeft en wel sterke botten gaan we met zijn alle de eed opzeggen. Anders moet ik het zovaak herhalen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis grinnikte.
    'Koda is stoer' zei hij.
    Ik gniffelde.
    'Mee eens' zei ik.
    Jup, Koda was stoer. Avontuurlijk, irritant op een goede manier... En koppig. Hm... Volgens mij pasten die eigenschappen perfect bij ons; In ieder geval bij meneer Grizz.
    'Jij hebt er zin in' zei Lewis.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Dat is het niet. Mijn poten beginnen te slapen' zei ik met een gespeelde pijnlijke glimlach.
    Ramon kwam naar me toe en snuffelde aan mijn gezicht. Ik was al blij genoeg dat hij niet verder ging.
    'Je mag de eed opzeggen' zei hij kort.
    Ik knikte kort. Pffffff... Ik was echt blijer dan ik had durven hopen met het feit dat hij niet verder gegaan was dan mijn gezicht. Ik moest mijn snel-gaande hartslg onderdrukken. Dan maar wat Keltische muziek herinneren. Ik sprak ook Gaelic, de taal waarin vele keltische zangers zongen. Ik was daar heel blij mee. Ik kon mensen uitschelden zonder dat ze wisten wat ik zei, en dat vond ik gewoon leuk.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    Er werd tegen mijn gezicht geduwd. Verbaasd knipperde ik met mijn ogen, terwijl ik in een reflex mijn hoofd naar achter trok. Ik was niet meer gewend aan aanrakingen die niet hard aankwamen. "'Het spijt me," klonk Jake's stem.
    "Waarom?" vroeg ik ongelovig. "Jake, jij moet voor niets spijt hebben. Begrijp het dan, je hebt nooit iets fout gedaan. Oké?"
    Ik probeerde mijn stem zo vriendelijk te laten klinken, maar ergens klonk hij ook nog hard. Het was niet mijn bedoeling om hem af te snauwen of zo.
    Ik zie hoe Ramon naar Yfory toe ging en iets begon te mompelen over een eed.
    Zachtjes schuurde ik tegen Jake aan. "Herinner je een ding, je moet je nooit voor iets schuldig voelen. En je moet ook nooit vriendelijk doen tegen mensen die het niet waard zijn."

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Waarom?" Vraagt hij ongelovig. "Jake, jij moet voor niets spijt hebben. Begrijp het dan, je hebt nooit iets fout gedaan. Oké?" Ik schud zachtjes mijn hoofd. Lewis kijkt even naar Ramon en Yfory. Zachtjes schuurt hij tegen me aan. "Herinner je een ding, je moet je nooit voor iets schuldig voelen. En je moet ook nooit vriendelijk doen tegen mensen die het niet waard zijn." Ik kijk hem een beetje verbaasd aan. "Tegen degene die ik niet mag zou ik nooit aardig doen. Maar je begrijpt me niet. Het spijt me gewoon, tja, dat je dit allemaal hebt moeten meemaken en dat nu nog steeds doet. Ik zou willen dat al die dingen niet bij jou gebeurd zijn.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    "Tegen degene die ik niet mag, zou ik nooit aardig doen," zei hij. Vreemd. Dan had ik hem toch verkeerd ingeschat. "Maar het spijt me gewoon, tja, dat je dit allemaal hebt moeten meemaken en dat nu nog steeds moet. Ik zou willen dat al die dingen niet bij jou gebeurt zijn."
    Ik vervloekte mezelf nu al dat ik het luidop had gezegd. Zometeen wist iedereen het.
    "Geen woord erover, tegen niemand, oké?" Ik ging er maar vanuit dat ik Jake ook kon vertrouwen. En dat ik nu ook gedoemd was om opgescheept met beiden te zitten. Yfory en Jake. Maar eerlijk gezegd vond ik dat zo erg nog niet. Jake was aardig en Yfory was... Yfory.
    "Het is jouw schuld toch helemaal niet. Maar bedankt, denk ik..." Ik glimlachte naar hem.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Geen woord erover, tegen niemand, oké?" Zegt hij tegen me. Ik knik. "Ik zal het niet vertellen tegen iemand anders. Ik zweer." "Het is jouw schuld toch helemaal niet. Maar bedankt, denk ik..." Hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Volgens mij ga ik de aankomende opdrachten wel overleven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [O ja, ik kom naar jou toe, MindBreaker. Ik moet eerst ff dit afmaken.]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik loop naar de volgende personen en telkens herhaal ik dat ze de eed mogen opzeggen. Nu lijk ik dus echt een robot. Met een zucht ga ik weer in het midden van de openplek staan. Zoals ik al verwacht had is iedereen goed genoeg om mee te doen met de opdrachten. En mogen daarom de eed opzeggen.
    'Oké, de eed gaat als volgt. "Ik, je eigen naam, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik er bij neer val. Ik zal niet terug krabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan." Zeg het nu maar.' Ik kijk iedereen afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 15:58 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Ik was op het laatste moment uit de boom gesprongen en stond nog steeds verveeld te wachten tot die stomme eed over was. Het viel mij mee, het ging alleen over de opdrachten. Ik was al bang dat we macho leeuw trouw moesten zweren en daar had ik echt geen trek in. Dat zou ik waarschijnlijk geweigerd hebben. Ik was onafhankelijk en ging over her algemeen alleen met mensen om als ik iets van ze nodig had. De panter paste daarom ook goed bij mij, dat was over het algemeen een onafhankelijk dier met een eigen territorium.
    'Ik, Melony Christabella Garcia, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik erbij neerval. Ik zal niet terugkrabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan,' zei ik Ramon doodleuk na. Wat een mooie eed -not-. Je ging toch dood als je de opdrachten niet uitvoerde, dus ik snapte niet waar dit op sloeg. Ach, als het macho leeuw blij maakte...


    Happy Birthday my Potter!

    Lewis Ellsmore ~ Grizzly

    Ramon liep naar het midden, toen hij iedereen afgegaan was. "Oké, de eed gaat als volgt. "Ik, je eigen naam, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik er bij neer val. Ik zal niet terug krabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan." Zeg het nu maar."
    Opeens had ik hier helemaal geen zin in. In mijn ogen was het zoiets als: "Ik doe alles wat je zegt tot ik er bij dood ga."
    Maar schijnbaar had ik geen andere keus, want iedereen deed het. Daarbij was ik ook nog niet eens zeker of je wel echt dood ging als je dit niet deed. Niemand had het in ieder geval uitgeprobeerd. Nou ja, Jake bijna, maar dat risico konden we niet nemen. Als ik mijn leven beu was zou ik het wel eens proberen of zo.
    "Ik, Lewis, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik er bij neer val. Ik zal niet terug krabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan," papegaaide ik.

    [Max zegt ook braafjes zijn eed op :'D]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 16:45 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ghehe oké, Morrowind.]

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ramon loopt naar het midden als hij iedereen is afgegaan. 'Oké, de eed gaat als volgt. "Ik, je eigen naam, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik er bij neer val. Ik zal niet terug krabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan." Zeg het nu maar."' Ik zucht, maar zeg wel de eed op. Als ik dat gedaan heb loop ik naar een boom waar nog niemand ligt. Zachtjes laat ik me op de grond ploffen en kijk naar de anderen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:16 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels

    Ik sta nog altijd veilig naast Max. Als de eed begint heb ik zin om verschrikkelijk irritant te doen en gewoon te zwijgen. Dat doe ik ook. Uiteindelijk zegt ook Max de eed. Ik kijk hem even aan en zwijg nog altijd. Ik zucht diep en met tegenzin zeg ik de eed op. Ongemakkelijk beweeg ik met mijn poten. wanneer veranderen we nou terug? Als ik de eed heb opgezegd zwijg ik weer. Als ik zou praten, ben ik nu dan vervloekt? Beter dat ik het niet toe. Ik ga zitten en kijk even naar de andere. Misschien was dit nog steeds een droom en werd ik zo wakker... Zou toch kunnen? Ik weet dan niet waar ik in slaap gevallen ben, maar ik was moe... Of er is iets in mijn drankje gegooid en hallucineer ik gewoon... Zou ook kunnen... Hoop ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ramon liep naar het midden.
    'Oké, de eed gaat als volgt. "Ik, je eigen naam, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik er bij neer val. Ik zal niet terug krabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan." Zeg het nu maar' zei hij.
    Ik rolde met mijn ogen.
    'Ik, Yfory Seren, zweer dat ik de opdrachten zal volbrengen. Ik zal het proberen tot ik er bij neer val. Ik zal niet terug krabbelen. Als ik dat wel doe, mag ik doodgaan' zei ik.
    Ik was benieuwd en toch niet naar de opdrachten. Ik keek naar mijn poten. Het liefst zou ik weer mens worden, mét kleding aan. Dat was hij me ook verontschuldigd. Ik bedoel, het was mijn kleding! Haast mijn enige kleding! Trouwens, mijn lichaam zag er nog steeds niet goed uit. Overal blauwe plekken, littekens en ga zo maar door. Dat was niet erg feestelijk om te zien, laat staan om uit te leggen.


    I will keep watch.

    [MindBreaker, ik ben bij je.xD]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Als iedereen de eed heb opgezegt zeg ik: 'Oké, goed. Jullie moeten even wachten tot ik terug ben. Dan leg ik jullie uit hoe jullie terug moeten veranderen.' Dan loop ik naar Trevegg en zeg: 'Hou een oogje in het zeil.' Hij knikt en ik ren weg. Na een tijdje zie ik een dier; wolf. Als ik dicht genoeg bij hem ben stop ik. 'Heey, ik ben Ramon. Ik weet wat er met je gebeurt is. Ik zal je alles uitleggen, maar dan moet je nu wel meekomen.' Zeg ik terwijl ik me omdraai om terug te rennen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki