• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1f0uxPJlm1qbg5hlo1_500.png


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De oorspronkelijke trilogie:
    1. The Awakening (1991) 2. The Struggle (1991) 3. The Fury (1991)
    Het vierde deel:
    4. Dark Reunion (1992)
    De tweede trilogie, The Vampire Diaries: The Return:
    5. Nightfall (2009) 6. Shadow Souls (2010) 7. Midnight (2011)
    De derde trilogie, The Vampire Diaries: The Hunters :
    8. Phantom (2011) 9. Moonsong (2012) 10.Destiny rising (2012)
    Er is ook nog een spin-off serie rond het personage van Stefan en zijn avonturen voordat hij Elena tegenkwam: The Vampire Diaries: Stefan's Diaries. De verhalen zijn echter niet door L.J Smith geschreven maar door de schrijvers van de gelijknamige TV-serie:
    1. Origins (2010) 2. Bloodlust (2011) 3. The Craving (2011) 4. The Ripper (2011) 5. The Asylum (2012) 6. The Compelled (2012)
    In het Nederlands:
    1. & 2. The Vampire Diaries: Ontwaken & de Strijd (5 juni 2010) 3. & 4. The Vampire Diaries: Razernij & Duister Weerzien (15 oktober 2010) 5. The Vampire Diaries: De Terugkeer: Duisternis (12 mei 2011) 6. The Vampire Diaries: De Terugkeer: Schaduwzielen (11 november 2011) 7. The Vampire Diaries: De Terugkeer: Middernacht (3 mei 2012) 8. The Vampire Diaries: De Jagers: Fantoom (1 augustus 2012) 9. The Vampire Diaries: De Jagers: Maanlied (verschijnt op 27 januari 2013) [6] 10. The Vampire Diaries: De Jagers: Bestemming (verschijnt op 15 april 2013) [7]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Hé, mijn vakantie was super! Hoe was de jouwe? (: x


    •*• Lululu •*•


    help

    img[alt*="Justin Bieber"]{display:none!important;}


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    忌蒼印~ブルーフル

    (Wat Japanse tekens die je op Q niet kunt zien)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:24 ]

    Waar heb ik, als simpele meid, deze conversatie met twee koninklijke lieden eigenlijk aan verdiend?


    help

    Appreciate it


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik stond op en zuchtte. Het was geen zucht van verveling, maar een zucht van bezorging. Ik ging achter Rowan zitten, de enige die ik vertrouwde en legde mijn hand geruststellend over zijn rug. Ik beet op mijn lip. Dit stonk verschrikkelijk erg. De lucht van zuur braaksel drong mijn neus binnen en ik beet op mijn lip om zelf ook niet over mijn nek te gaan. 'Het komt goed.' mompelde ik zachtjes. Ik was niet boos omdat hij dit had gedaan. De bramen waren gewoon een misleidende basis van de hongerspelen. Het was alleen stom dat we ons door onze honger lieten leiden.
    Na een tijdje glimlachte ik naar Rowan. 'Heeft het wat opgelucht?' vroeg ik toen met een kleine opluchting in mijn stem terwijl ik nog een beetje water pakte. 'Drink zo veel je moet drinken. Ik vul het later wel bij.' zei ik toen met een knipoog.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Onderwerp: Niet dit weekend! Doordeweeks volgende week. ik bepaal waar en hoelaat. jij niet deze keer. je moet et eers in mn gzicht doen en je komt alleen!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    http://images4.fanpop.com/image/photos/20400000/Prue-yes-gif-prue-halliwell-20404708-500-250.gif

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 8:28 ]


    help

    http://beta.appinventor.mit.edu/ode/download/project-output/4136788/Android


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Huaso schreef op 9 jan 2013 - 17:27:
    Nala
    Ik snapte niet veel van dit alles, maar wat ik wel snapte was dat ik van hem hield en dat ik hem niet kwijt wou geraken. Nooit niet.
    "Jij hebt geen verrot hart. Iemand met een verrot hart kan niet liefhebben zoals ik jou liefde heb gevoeld." zei ik zachtjes. Ik voelde zijn hartslag onder mijn hand.
    "Hoezo durf je het niet, Sam?" daar snapte ik al helemaal niets van. Ik liet mijn toon zacht klinken en hoopte dat hij mijn woorden niet beschuldigend op zou nemen, want zo waren ze totaal niet bedoeld.
    "Ik snap het niet." zei ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    http://data.whicdn.com/images/48921544/tumblr_mgictxLPXh1rhmxy6o1_500_large.jpg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.