• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik schud opstandig en boos mijn hoofd. Ja ik was wat afgevallen maar dat maakte toch niets uit? Ik doe mijn gordel om en zak wat onderuit. Ik wilde hier niet meer over praten en de huisgenoten hoefde hier ook NIETS over te weten. Mijn hoofd steunt tegen het raampje van de auto en ik kijk naar buiten. Al snel rijden we het parkeer plekje voor het huis op.

    Douglas Booth

    'heb je er zin in?' vraag ik Penelope als we op het film terrein zijn van Romeo en Jullia. Ik vertel haa over wat we zien en stel haar aan wat mensen voor. 'en hier worden de audities gehouden. Wie weet word je nog Jullia ze willen graag dat Romeo en Jullia een directe 'klik' hebben. Wat dat ook mag betekenen'

    Harry Styles.
    Ik slikte hoorbaar toen Louis iets meer terug zei. Stilletjes stak ik de sleutel in 't contact, draaide deze om en reed daarna zo snel mogelijk naar het huis toe. Vlug parkeer ik de auto en draai de motor uit, ik stap uit, open de deur aan Louis' zijde en maakte dat hij me aankijkt. 'Snap je dat ik me zorgen maak? Ik hou van je Louis. Je hebt misschien wel god weet wat opgelopen en ik wil je gewoon niet kwijt...' Een snik verliet mijn mond en ik drukte kort mijn lippen tegen die van Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik kus hem liefdevol terug en trek hem dan in mijn armen. 'ik hen niets ernstigs lieve Harry. Het komt goed. Je bent nog lang niet van me af' ik aai geruststellend over zijn rug. Ik druk opnieuw mijn lippen op de zijnde. 'kom, we gaan een film kijken. ' met die woorden loop ik met hem naast me naar binnen. 

    Harry Styles.
    'Ik hoop het zo...' Ik bijt op mijn lip en help Louis de auto uit, om vervolgens hand in hand met hem naar binnen te lopen. Gewoon direct door naar de slaapkamer, waar ik Louis mee het bed op trek, ik sla gauw de dekens om hem heen. 'Je doet nu niets meer...' Murmel ik zachtjes en druk mijn lippen tegen zijn wang aan. 'Welke film wil je zien boobear?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik voel me net een klein kind als hij me op bed trekt en me toedekt met de deken die er op ligt. Zijn lippen raken mijn wang en hij vraagt welke film ik wil zien. Ik haal enkel mijn schouders op.  'batman' zeg ik dan uiteindelijk en trek de deken tot mijn kin op. Ik had het namelijk koud. Als Harry de film gestart heeft kruip ik tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

    Harry Styles.
    Een vertederd geluidje verlaat mijn mond als Louis de deken tot zijn kin op trekt, glimlachend zoek ik naar de film, om die in de dvd te stoppen en vervolgens de tv aan te drukken, met beide afstandsbedieningen ga ik naast Louis liggen, direct kruipt hij tegen me aan en ik sla mijn arm om hem heen. Zacht druk ik een kusje op zijn kruin en laat mijn vingers door zijn haren heen glijden. Als het menu voorkomt klik ik snel op ''Play'' en ging nog iets meer onderuit gezakt liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry start de film en laat zijn vingers door mijn haar glijden. Het gevoel maakt me rustig en ik begrijp niet hoeveel ik van hem kan houden zonder dat ik mezelf er pijn mee doe. Waarom zag ik nooit eerder dat onze 'bromance' en echte romance moest worden? Ik denk er maar niet te veel over na en zoek met mijn hand de zijne op die niet door mijn haar gaat. Ik voel me slaperig worden maar dat geeft niet. Harry zou toch wel blijven liggen.

    Penelope Charlotte Stone.
    'Heb je er zin in?' vroeg hij me zodra we op het film terrein van Romeo en Julia waren. Ik knikte hevig en glimlachte breed, terwijl ik luisterde naar zijn verhaal over wat er te zien is. Ook stelt hij me aan wat mensen voor. Ik vond het helemaal geweldig en had een top humeur. Waarschijnlijk zag het er wel grappig uit, ik leek wel een hyperactieve kleuter. 'En hier worden de audities gehouden,' vervolgde Douglas zijn verhaal toen we verder waren. 'Wie weet word je nog Julia. Ze willen graag dat Romeo en Julia een directe 'klik' hebben. Wat dat ook mag betekenen.' Een vrolijke lach verliet mijn mond. 'Maar dat hebben wij toch?' Ik prikte in zijn zij. 'Wij houden toch zoveel van elkaar, nietwaar Romeo?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik staarde doelloos voor me uit, toen opeens mijn knie begon te prikken. "Auw.." Ik liep zo voorzichtig mogelijk de trap op en ging op mijn bed zitten. Dit deed echt pijn, het werd steeds erger. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo erg dat mijn hele been eraf moest. Ik zuchtte en klopte op de badkamerdeur. "Liam.. Schiet op. Ik heb die verbanddoos nodig." Riep ik en liet mezelf vallen op het dichtsbijzijnde bed. Auw.

    (Verveling..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Aan de regelmatige ademhaling van Louis merkte ik dat hij sliep. Glimlachend drukte ik een kusje op zijn voorhoofd en zetten de film op pauze. Anders begreep ik er zelf straks niets meer van omdat ik de helft van de tijd naar Louis zou staren. Hij lag er zo... Zo kwetsbaar bij, maar op dit moment is hij volgens mij ook heel kwetsbaar. Ik ben ergens heel erg bang voor de uitslag van de dokter. Straks was het iets ergs en ging Louis dood, je wist maar nooit. Dan had ik net een leuk lief vriendje en dan verdween hij direct weer. Alleen al aan deze gedachten te denken, verliet een zachte snik mijn mond, waarna ik mijn hoofd in Louis' haren duwde om zijn heerlijk geur op te snuiven. 'Ik wil je niet kwijt, Lou...' Murmelde ik zacht, half snikkend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Wacht maar!' riep ik terug. Ik was onderhand al uit de douche. In drie minuten douchen, handig toch? Ik had een beige chino aangetrokken en een wit t-shirt. Mijn witte Nikes had ik ookal aangetrokken en de verbanddoos pakte ik uit het kastje onder de kraan. De deur deed ik open en de verbanddoos gaf ik aan Mackenzie toen ik de slaapkamer in liep. Mijn zeiknatte haar viel voor mijn ogen. 'Waarvoor heb je hem eigenlijk nodig?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 22:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Dankbaar glimlachte ik naar Liam en wenkte naar mijn knie. "Ik haat hakken. Vanaf nu dan. En het prikt." Pruilde ik. Ik grinnikte even en maakte de wond even schoon. Het was nog steeds niet droog op één of andere manier en daarom deed het ook zo'n pijn. Ik pakte de snelverband en opende die gelijk. Een soort doekje zat eraan, maar toch voor de zekerheid las ik de gebruiksaanwijzing. Straks ging dat doekje aan mijn wond vastplakken en dat is nog pijnlijker. Ik kwam tot de conclusie dat het juist voor wonden was en bond het aan mijn knie vast. Ik zuchtte even en glimlachte naar Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hoe komt het?' vroeg ik. Het zag ernaar uit dat het zeker weken nodig had om te herstellen. 'Ben je gevallen?' vroeg ik erachteraan. Ik ging naast Mackebzie zitten en liet mijn vingertoppen over haar, haar heenglijden. Het was goed dat Mackenzie had besloten om er verband over heen te doen. 'Doet het pijn als je loopt? Of gaat dat nog wel?' nieuwsgierig kwamen mijn vragen weer. Ik wilde niet dat Mackenzie pijn had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. "Mijn hak was gebroken en toen ben ik gevallen. En toen die wond. Ik had nog geen eens in de gaten dat het zo erg pijn deed." Zuchtte ik. Ik dacht even na. "Humpf. Ik kan 'm niet recht houden en ook niet buigen. Trap op en trap af doet wel een beetje pijn." Zei ik. Het klonk wat onlogisch, maar het was wel zo. Ik zuchtte even. "Maar ik kan wel lopen. Denk ik." Grinnikte ik. Liam was altijd zo bezorgd bezig, wel een kant waar ik zo van hield. Ik keek weer naar mijn knie en hield mijn hoofd schuin. "Waarom ben ik zo onhandig?" Dacht ik hardop na en zuchtte weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ach ja, dan maar zo' Ik haalde mijn schouders op en stond op om Mackenzie op te tillen en naar beneden te lopen. Ik begin een onbekend liedje te fluiten en huppelde als een debiele idioot met Mackenzie in mijn armen een rondje door de woonkamer. Daarna legde ik naar neer op de bank en drukte een kusje op haar lippen. 'Zeg maar als je wat nodig hebt, ik ben zo terug' glimlachte ik en ik liep naar boven om mijn föhn te pakken en hem aan te sluiten in de badkamer. Ja, het was heel normaal dat ik een föhn had. Dacht ik. Een paar minuten later kwam ik beneden terug met droge haren.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 23:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."