• Ik kwam deze foto net tegen, en ik vind hem eigenlijk een beetje eng - dus moest ik hem natuurlijk met jullie delen. :Y) Wat vind je ervan? Zou jij zo'n tattoo willen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind hem eerder heel vet gedaan! Ik zou ook wel zo'n 3D tattoo willen, maar niet zo groot.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het knap gedaan en ook wel artistiek, maar hoef er zelf geen te hebben.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hij is wel speciaal, maar ik hoef geen tattoo's. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, dit vind ik wel heel cool.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik zag hem al eerder en op zich is het heel vet, maar niet iets dat ik op mijn lichaam zou willen. Inderdaad wel een beetje eng.


    Your make-up is terrible

    Namida schreef:
    Ik vind het knap gedaan en ook wel artistiek, maar hoef er zelf geen te hebben.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    omg that's so weird.
    En ik vind het wel cool, maar zou zelf zoiets niet willen.


    As travars

    Ik vind het echt vet. Ik zou zoiets natuurlijk niet willen, maar een andere soort 3D tattoo van bijvoorbeeld een robot innerlijk lijkt me echt awesome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vet, maar volgensmij ziet zo'n tattoo er heel raar uit als hij vervaagd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het echt tof dat ze dat kunnen, maar ik moet zelf geen tattoo. Misschien dat ik op een festival eens een tijdelijke zet, maar zeker geen echten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whutttt? OMJ, niks voor mij!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ziet er vet uit! Maar hoef zelf geen tattoo's.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het er best eng uitzien. Dus ik houd het bij de gewone tatoeages.


    Chaos is a ladder.

    230710 schreef:
    Hij is wel speciaal, maar ik hoef geen tattoo's. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ergens vind ik hem best classy, lol


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf