• Ik kwam deze foto net tegen, en ik vind hem eigenlijk een beetje eng - dus moest ik hem natuurlijk met jullie delen. :Y) Wat vind je ervan? Zou jij zo'n tattoo willen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, ik vind het er best cool uit zien, ik wist niet dat dit tegenwoordig ook al kon. Toch zou ik het zelf niet willen.


    Bad decisions make good stories.

    Artistiek, but no, thank you, not on my body. Ik heb liever een andere tatoeage.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    jazzminmalik schreef:
    ik vind hem wel cool maar het is zo eng, en je gaat gwoon je huid er af halen voor dit!


    Er wordt geen huid weggedaan. Het hele ding is een gewone tattoo dat de illusie opwekt dat er diepte in zit.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 2:30 ]


    Take me to wonderland

    Deze vind ik niet zo mooi, maar opzich is een 3D tattoo wel gaaf :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    jazzminmalik schreef:
    ik vind hem wel cool maar het is zo eng, en je gaat gwoon je huid er af halen voor dit!



    Hahahaha, hoe kom je daar nou bij? x'D Geniaal, dat doen ze dus echt nooooit.
    Maar hoe dan ook, de tatoeage is wel een beetje classy, maar ik vind hem vooral heel eng.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik dat ooit in het echt zou zien, zou ik echt de neiging hebben om het aan te raken (ook al is het gewoon een tattoo).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het is heel knap gedaan, maar ik vind hem ook een beetje eng eigenlijk..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Namida schreef:
    Ik vind het knap gedaan en ook wel artistiek, maar hoef er zelf geen te hebben.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik vindt het eng !
    knap...
    maar eng !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    ik heb wel tatoo's maar dat zou ik niet willen, beetje te creepy :x


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind het wel een leuke tattoo, maar ik vind deze 3D tattoo persoonlijk mooier;


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Assassin schreef:
    Ik zag hem al eerder en op zich is het heel vet, maar niet iets dat ik op mijn lichaam zou willen. Inderdaad wel een beetje eng.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hotchner schreef:
    Artistiek, but no, thank you, not on my body. Ik heb liever een andere tatoeage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morissette schreef:
    Hij is wel speciaal, maar ik hoef geen tattoo's. :')


    •*• Lululu •*•

    Deze zijn pas eng!



    26 - 02 - '16