• Ik kwam deze foto net tegen, en ik vind hem eigenlijk een beetje eng - dus moest ik hem natuurlijk met jullie delen. :Y) Wat vind je ervan? Zou jij zo'n tattoo willen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    230710 schreef:
    Hij is wel speciaal, maar ik hoef geen tattoo's. :')


    Do what people say you can't.

    Ik vind het mooi dat ze het kunnen, maar ik hou het maar bij de gewone tattoo's.


    To infinity and beyond •

    Namida schreef:
    Ik vind het knap gedaan en ook wel artistiek, maar hoef er zelf geen te hebben.


    Life is full of fake people

    Super cool gedaan, maar niets voor mij (:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zou niet echt een tattoo willen, maar als het op deze manier kan en zo mooi gedaan, zou ik het nog durven overwegen. ^^
    Wel niet zo groot ofc.


    Let the Night embrace you

    Mindfuck. Ik vind het wel heel mooi gedaan, daar moet veel tijd, geduld en precisie in gekropen zijn.
    Zelf zou alleen ik niet zo'n grote tattoo willen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het er echt eng uit zien (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    zo heb ik er ook nog een paar:P
    kijk maar
    http://weheartit.com/noenoebraam/sets/4122226-drawing
    hier staan heel veel 3D effecten in:)niet alleen voor tattoo's


    If you can dream it, you can do it❤️

    Persoonlijk vind ik dit soort 'kleinere' dingen mooier in 3D


    To infinity and beyond •

    Hmm, zo'n 3D tattoo zou ik eigenlijk wel willen. :p Hm,, nieuw ideetje!. ^^


    Take me to wonderland

    Die had ik al eerder gezien, ik vind hem echt vet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil ooit zoiets:


    26 - 02 - '16

    Ik vind het heel bijzonder, maar ik zou het zelf niet willen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik vind hem wel cool maar het is zo eng, en je gaat gwoon je huid er af halen voor dit!


    "Stop living in regret, its not over yet" - Beyonce "Now you're gonna learn what it really feels like to miss me"

    jazzminmalik schreef:
    ik vind hem wel cool maar het is zo eng, en je gaat gwoon je huid er af halen voor dit!


    Huh? Er wordt geen huid af gehaald voor zover ik weet hoor, het is gewoon een tattoo. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan