• Ik zoek liedjes die jullie aan het huilen kunnen maken, zoals de titel al zegt. Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd.
    Zelf huil ik namelijk vrijwel nooit, maar er zijn een klein aantal liedjes die wel echt kunnen zorgen voor een brok in mijn keel.
    Ik ben trouwens ook benieuwd naar waarom de liedjes dan voor tranen zorgen, als jullie dat willen vertellen natuurlijk. (;

    Deze twee liedjes:
    I Believe In You van
    Il Divo & Celine Dion



    You Raise Me Up van
    Celtic Woman


    Oh damn, vooral de eerste. :<
    Die heeft ook echt een betekenis voor mij, dat liedje gaf me het gevoel dat ik in mezelf kon geloven. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 18:50 ]


    everything, in time

    Say My Name van Within Temptation, om persoonlijke redenen.

    Daddy's Little Girl van Frankie J
    The Best Day en Never Grow Up van Taylor Swift
    Outlaws Of Love van Adam Lambert

    Eigenlijk kan ik bij elk liedje wel huilen, denk ik, maar dit zijn degene waar ik nauwelijks naar kan luisteren. :')


    Felix

    Ronan van Taylor Swift , persoonlijke betekenis.
    Er zijn er nog wel meer, maar dat hangt van mij bui af.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    de enige die ik zo kan bedenken is hallelujah- leonard cohen.
    Niet echt huilen, maar heel emotioneel idk.
    maargoed, dit nummer roept dan ook best veel herinneringen bij me op die ik liever niet op het forum zet, maar mocht je het toch willen weten stuur je me maar een prive bericht ofso aha.

    Volgens mij ben ik een ongevoelig persoon, want ik ken geen liedjes waar ik om moet huilen en om de liedjes die hier staan ook niet. :c


    26 - 02 - '16

    Ik kan ook niet echt huilen door een lied, maar bij Home van Tablo ft. Lee Sora voel ik de tranen toch wel iedere keer in m'n ogen prikken. Ik kan de taal niet verstaan, maar elke keer als Lee Sora begint te zingen.... Het is alsof haar stem recht door je ziel gaat ofzo, I don't know... Maar nu met de vertaling erbij is het nog erger |: En ik ben niet eens een grote fan van rap


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb eens gehuild bij dit liedje, maar kan er nu wel tegen als mijn stemming wat beter is. ^^


    You are beautiful, you are love.

    En deze, elke keer weer. Met tuiten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    dat zijn er best wel veel :3

    mijn absolute ween-liedjes :






    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    David Guetta ft. Taped Rai - Just one last time.
    Het is niet zozeer een traag, zielig liedje, maar het einde van de clip maakt mij altijd aan het tranen. Nu ook als ik de clip niet zie.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Broken Records - A Promise


    Echt, als je deze ook live hoort, kippenvel!


    As travars

    230710 schreef:
    Deze maakt me echt vaak aan het huilen:


    Het liedje werd gespeeld door Clouseau voor de jongeren die op Pukkelpop zijn omgekomen in 2011.

    Huh dat liedje bestaat toch al langer? Ik dacht dat dat liedje gemaakt was voor een vriend van hun, die op sterven lag, en ze hadden dat liedje voor hem geschreven maar uiteindelijk is die persoon er toch door geraakt...

    Maar anyways, dit liedje doet het 'em bij mij ook wel.


    None but ourselves can free our minds.

    Deze kennen jullie vast wel:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:00 ]


    I'm paying what I wanna be like a portrait. You let other people paint you. POOR-TRAIT.

    liloootje schreef:
    afscheid nemen bestaat niet van marco borsato. en dan vooral de zin: 'waar je ook zult lopen, ja ik loop met je mee'. maar dat komt ook wel doordat dit nummer voor mij een persoonlijke betekenis heeft


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Little Things - One Direction

    Dat komt door iets persoonlijks, de eerste keer toen ik het hoorde zat ik in een dip. En dat liedje brak me pas echt, ik moest bijna huilen. En ik heb dat nog nooit eerder gehad bij een liedje, alleen toen.


    Reality's overrated.