• Ik zoek liedjes die jullie aan het huilen kunnen maken, zoals de titel al zegt. Daarnaast ben ik ook gewoon benieuwd.
    Zelf huil ik namelijk vrijwel nooit, maar er zijn een klein aantal liedjes die wel echt kunnen zorgen voor een brok in mijn keel.
    Ik ben trouwens ook benieuwd naar waarom de liedjes dan voor tranen zorgen, als jullie dat willen vertellen natuurlijk. (;

    Deze twee liedjes:
    I Believe In You van
    Il Divo & Celine Dion



    You Raise Me Up van
    Celtic Woman


    Oh damn, vooral de eerste. :<
    Die heeft ook echt een betekenis voor mij, dat liedje gaf me het gevoel dat ik in mezelf kon geloven. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 18:50 ]


    everything, in time

    Bobby Tinsley - I'm Missing You

    door persoonlijke redenen, maar ook omdat het gewoon een mooi liedje is. (:


    To love is to destroy.

    Mad World van Gary Jules.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Deze.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Deze.


    Oh die was ik helemaal vergeten! Die ook ja, elke keer weer.;c


    everything, in time

    Strobelight schreef:
    (...)
    Huh dat liedje bestaat toch al langer? Ik dacht dat dat liedje gemaakt was voor een vriend van hun, die op sterven lag, en ze hadden dat liedje voor hem geschreven maar uiteindelijk is die persoon er toch door geraakt...

    Maar anyways, dit liedje doet het 'em bij mij ook wel.


    Ik heb gehoord dat iemand van de slachtoffers een vriend van he was, en dat het daarom was of zo. Nou ja, weet het ook niet zeker.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.






    It's raining on my face(huil)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Underneath - Adam Lambert


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Die
    In combinatie met het stukje wat er bij hoorde toen het werd gebruikt in een anime.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    The Scientist of Fix You, allebei van Coldplay, We are broken van Paramore, Run van Snow Patrol, Unintended van Muse (maar daar moet je wel van houden) en Iridescent van Linkin Park .


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sowieso een aantal nummers van Coldplay, maar nog zóveel meer die ik nu niet kan opnoemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gancanagh schreef:
    Mad World van Gary Jules.


    Wauw ik wou het zelfde zeggen, tranentrekker all the way.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oja.. The Scientist en Fix You van Coldplay gaven me ook wel eens tranen.


    You are beautiful, you are love.

    INB ft McCreatif - onvergeetbare tijden.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Niet echt huilen maar het raakt me wel;
    Tom Odell - Another Love, Agnes Obel - Riverside, Jason Walker - Echo, Ron Pope - A Drop In The Ocean, Ed Sheeran - Give Me Love, Hurt - Stay en veel liedjes van James Vincent McMorrow, Radical Face, Bon Iver, Ben Howard en William Fitzsimmons.
    Okay.. lange lijst.


    Shit happens but pee happens a lot more.