• Ik keek daarnet op het forum en bijna alle topics gingen over 1D en toen dacht ik bij mezelf 'waar is de tijd toen het topic vol stond met Tokio Hotel'. Raar, maar waar mis ik dat wel ergens haha!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik vind geen van beiden wat aan.


    26 - 02 - '16

    Haha, klopt :3 Tokio Hotel is vergeten, er zijn een hoop nieuwe leden bij en een hoop oude leden zijn weg. Mensen veranderen, bands veranderen en er komen weer een hoop nieuwe zangers en etc. Eerst ging het op Q over Tokio Hotel, toen Harry Potter, toen Twilight, toen Justin Bieber en nu One Direction ;p ik vind het allemaal wel prima ^^ haha

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 8:58 ]


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Ik vind Q toch het leukst zonder al die hypes...


    Bad decisions make good stories.

    Directioner hier :Y)
    Maar ik vind al die hypes opzich geen probleem, zit ook pas op quizlet toen de tokio hype op zijn eind liep dus heb dat niet echt meegemaakt maar ik denk dat als er een hype heerst waar je eigenlijk niks aan vind het idd best vervelend kan zijn.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    MadameParis schreef:
    Ik vind Q toch het leukst zonder al die hypes...

    Ik vond Quizlet toen ook leuker, haha.


    Your make-up is terrible

    Mij boeit het allemaal geen ruk, hoewel ik wel een TH fan vind. Ik zou er alsnog niet blij van worden dat alles volgespamt word met 1 soort iets. Voor mij liever geen hypes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MadameParis schreef:
    Ik vind Q toch het leukst zonder al die hypes...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MadameParis schreef:
    Ik vind Q toch het leukst zonder al die hypes...


    Helaas voor ons is er altijd wel weer een nieuwe hype


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Mehh, toen was ik nog zo heerlijk jong, vond ik alles leuk en was ik verslaafd aan Tokio Hotel én dus Q. Er is momenteel weinig nog dat me interesseert op Q, buiten het mod-zijn, dat ik nog erg graag doe. Maar vroeger had ik dan TH en het mod-zijn, wat ervoor zorgt dat je echt 24/7 online bent op Q.. :p


    Let the Night embrace you

    Ik vraag me af wat de volgende hype weer gaat zijn :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De TH-hype was vroeger echt leuk. Dankzij de TH-hype is Quizlet eigenlijk echt groot geworden.
    Maar ik moet wel toegeven dat her forum wat vervelend werd. Ik had zelf als fan de TH-filter aanstaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind die hypes wel grappig :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Net als je denkt dat je je nu aan de huidige hype toch wel het rotst ergert van allemaal, komt de volgende en is die nog twee keer zo erg.
    Van TH en HP had ik geen last (op mijn vorige account), Twilight viel mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Assassin schreef:
    Ik vond Quizlet toen ook leuker, haha.


    Chaos is a ladder.