• Ik keek daarnet op het forum en bijna alle topics gingen over 1D en toen dacht ik bij mezelf 'waar is de tijd toen het topic vol stond met Tokio Hotel'. Raar, maar waar mis ik dat wel ergens haha!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Die hypes vind ik echt rampzalig. Een fandom op deze site is leuk, want ik ben zelf ook fan van het één en ander. Maar zo iets moet niet uitgemolken worden.
    In de tijd dat TH zo hip was, had ik het idee dat ook gewoon heel Quizlet anders was. Ik stoorde me er ook niet echt aan. Maar nu met One Direction, ik moet écht goed zoeken om verhalen te vinden die ik leuk vind én niet over One Direction gaan.
    De hype rondom Twilight en Harry Potter vond ik heerlijk. Om dat die niet uit de hand liep, die bleef nog relatief klein, en dan is het ook gewoon leuk.
    Maar goed, ik denk dat One Direction nog heel lang op Quizlet zal blijven, als je het mij vraagt...


    Chaos is a ladder.

    Amortentiae schreef:
    (...)Maar de Twilight hype en HP hype is er altijd, maar die komt dan soms wat sterker tot uitdrukking bij een nieuwe film of boek etc. Dat is dan niet lastig, want dat is tijdelijk. De 1D hype duurt gewoon lang en het jammer is dat de meeste story niet eens origineel zijn. (Niet dat dat van toepassing was tijdens de TH hype, maar dat was anders. :'D)

    Ja. Ik ben op dit forum gekomen tijdens de TH hype, maar daar heb ik niet zo erg veel van gemerkt.
    En de story's zijn idd niet eens origineel, een van de 1D jongens die paired up worden met een random meisje of een andere beroemdheid, alsof we die nog niet gezien hebben,

    Plus, daardoor is mijn story ook gewoon onbekend voor Q, hij is verdwenen tussen alle 1D story's

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:08 ]