• Ik keek daarnet op het forum en bijna alle topics gingen over 1D en toen dacht ik bij mezelf 'waar is de tijd toen het topic vol stond met Tokio Hotel'. Raar, maar waar mis ik dat wel ergens haha!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Beckett schreef:
    Ik vraag me af wat de volgende hype weer gaat zijn :3

    Hm.... Een nieuwe boyband? Misschien wordt de hype rond Big Time Rush groter?

    Kubi schreef:
    (...)
    Hm.... Een nieuwe boyband? Misschien wordt de hype rond Big Time Rush groter?
    Liever niet. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    (...)Liever niet. :W

    Idd, maar 1D had ik ook liever niet gewild en is toch gebeurd.

    Het is leuk als de hypes klein blijven, als HP en anime. Er zijn mensen die het leuk vinden, maar niet het hele forum is ermee gevuld.

    Uchiha schreef:
    Ik vind die hypes wel grappig :'D.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sagitta schreef:
    Mehh, toen was ik nog zo heerlijk jong, vond ik alles leuk en was ik verslaafd aan Tokio Hotel én dus Q. Er is momenteel weinig nog dat me interesseert op Q, buiten het mod-zijn, dat ik nog erg graag doe. Maar vroeger had ik dan TH en het mod-zijn, wat ervoor zorgt dat je echt 24/7 online bent op Q.. :p


    Ja idd, buiten het feit dat ik geen mod was haha. Maar toen was ik echt een fangirl van TH en nu ben ik geen fangirl meer, hoewel ik graag fanfictie lees van andere groepen. In de tijd met Tokio Hotel was ook alles anders, vind ik persoonlijk haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Kubi schreef:
    (...)
    Idd, maar 1D had ik ook liever niet gewild en is toch gebeurd.

    Het is leuk als de hypes klein blijven, als HP en anime. Er zijn mensen die het leuk vinden, maar niet het hele forum is ermee gevuld.
    Maar de Twilight hype en HP hype is er altijd, maar die komt dan soms wat sterker tot uitdrukking bij een nieuwe film of boek etc. Dat is dan niet lastig, want dat is tijdelijk. De 1D hype duurt gewoon lang en het jammer is dat de meeste story niet eens origineel zijn. (Niet dat dat van toepassing was tijdens de TH hype, maar dat was anders. :'D)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In die TH-tijd ben ik destijds gewoon weggevlucht van Q, lol. Maar die hypes zijn helaas onontkoombaar en ik kan stiekem ook niet meer zonder Q. ;x


    ars moriendi

    Ik hoop dat mensen binnenkort hun eigen muziek smaak gaan ontwikkelen. :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik hoop dat mensen binnenkort hun eigen muziek smaak gaan ontwikkelen. :X


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Licet schreef:
    Ik hoop dat mensen binnenkort hun eigen muziek smaak gaan ontwikkelen. :X

    Haha, echt hè.


    ars moriendi

    Licet schreef:
    Ik hoop dat mensen binnenkort hun eigen muziek smaak gaan ontwikkelen. :X


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, echt hè.


    Het maakt me geen zak uit waar iedereen naar luistert. Maar je moet toch wel snappen dat als je om de maand helemaal hyper bent om een nieuwe popgroep die je helemaal kapot luister, je het geen muzieksmaak kunt noemen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 13:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    We zetten de Tokio Hotel revolutie voort!!!


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    We zetten de Tokio Hotel revolutie voort!!!

    Please don't. D:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Please don't. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.