• Voor het eerst sinds 2001 wordt expeditie Robinson, ook wel "Survivor" genoemd, weer uitgezonden op de Engelse televisie. Dit maal met jonge beroemdheden, allemaal uit Engeland. Zestien mensen, twee teams, waar ze uiteindelijk tegen elkaar strijden om de winnaar te worden van Expeditie Robinson 2013.
    (super slechte intro, maar je begrijpt hopelijk de bedoeling ;p )

    Om mee te doen mag je dit lijstje invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Sterke punten expeditie:
    Zwakke punten expeditie:
    Extra:


    Meiden: (8)
    - Jade Thirlwall || xClove
    - Perrie Edwards || xElounor
    - Bonnie Wright || Curlies
    - Cher Lloyd || Brookie
    - Georgie Henley || Everdeen
    - Cara Delevinge || Lane
    - Danielle Peazer || xkimx124
    - Emma Watson || Jaimes


    Jongens: (8)
    - George Shelley || Heathrow
    - Louis Tomlinson || Panday
    - Harry Styles || Gereserveerd door Styles
    - Ed Sheeran || DeGeneres
    - Daniel Howell Sylvesti
    - Tom Daley || Heathrow
    - Finn Harries ||Sylvesti
    - Ben Howard || Jaimes


    Regels:
    - Geen one-liners. Probeer minimaal drie regels vol te schrijven.
    - Ik schrijf af en toe een stukje van de presentator. Dit wordt gedaan in de kleur rood. Lees dit aandachtig door!
    - De personen kennen elkaar niet heel persoonlijk. Misschien een kennis, maar meer niet. Dit voorkomt voordeel voor mensen uit een band/groep.
    - Bestuur niet een anders personage.
    - Geen perfecte personages (Mary-Sue).
    - Minimaal 3 topics ervaring.
    - Maximaal 2 characters per persoon, die zitten dan wel in verschillende teams.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - OOC is tussen haakjes () [] {}
    - De kleur van je team achter de post zetten.
    - Je hoeft je niet per se aan het innerlijk van de beroemdheid te houden.
    - Wordt er gevraagd om een samenvatting, geef die dan.


    Teamindeling:
    Kamp Noord:
    - Jade Thirlwall
    - Georgie Henley
    - Perrie Edwards
    - Emma Watson
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson
    - Tom Daley
    - Finn Harries


    Kamp Zuid:
    - Bonnie Wright
    - Cher Lloyd
    - Cara Delevinge
    - Danielle Peazer
    - George Shelley
    - Ed Sheeran
    - Daniel Howell
    - Ben Howard


    Belangrijk:
    - Als je eruit gestemd wordt, ga je naar een koude grot, waar je gedurende de expeditie moet blijven tot de samensmelting.
    - Het stemmen wordt via PB gedaan, dus je moet mij een PB sturen met de naam van wie je eruit stemt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 13:32 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Finnegan 'Finn' Harries
    Leeftijd: Finn is 19. Hij is geboren op 13 Mei 1993
    Innerlijk: Finn is een behulpzame en vriendelijke jongen, al vind hij het zeker ook nog wel geinig om zijn vrienden, zijn tweelingbroer Jack, en gewone voorbijgangers in de maling te nemen. Hij is bovendien erg droog qua humor, en zegt ook meteen waar het op staat. Je zal hem dus eigenlijk nooit horen liegen. Hij zal altijd mensen graag helpen en raad geven als ze in moeilijkheden zitten. Hij is ook erg creatief en komt dus eigenlijk altijd wel op vindingrijke oplossingen. Omdat hij deel is van een identieke tweeling weet hij hoe moeilijk het soms is om je individualiteit te laten zien, iets wat hij altijd probeert te doen. Hij laat niks in de weg staan van de dingen die hij echt leuk vind en echt graag wil doen. Hij is een doorzetter en een idioot en altijd in voor een challenge, hoe gewaagt dan ook.
    Uiterlijk:



    Finn is zo'n 1.85 lang en nou niet erg gespiert, al heeft hij ze wel. Hij heeft kort bruin haar, dat hij de andere kant op kamt als zijn broer Jack. Zijn ogen zijn bruin-groenig en hij glimlacht eigenlijk altijd wel.
    Sterke punten expeditie:
    - Hij is een doorzetten in hart en nieren.
    - Hij is creatief en komt dus met vaak hele vreemde, maar goede oplossingen.
    - Opzich heeft hij een redelijke conditie en uithoudingsvermogen.
    - Hij dijnst er niet voor terug iets totaal nieuws uit te proberen, hoe raar het ook lijkt.
    - Hij is behulpzaam.
    Zwakke punten expeditie:
    - Hij neemt wel eens mensen in de maling op verkeerde momenten.
    - Hij is een kluns.
    - Zijn evenwichtvermogen is niet super goed.
    Extra: Finn is de oudste van een identieke tweeling. Dit vind hij soms moeilijk, maar vooral ook heel erg leuk. Finn is een duizendpoot als het eropaan komt van dingen en projecten doen, maar soms doet hij ook te veel tegelijk en wordt hij er alleen heel erg druk van.

    Is hij zo goed? Finny!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:59 ]


    Bowties were never Cooler

    FINNEH. :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    The better twin


    Bowties were never Cooler

    Finn, Finn, the better twin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    He looks like Jack and Jack looks like him :p


    Bowties were never Cooler

    DeGeneres schreef:
    Naam: Edward ''Ed'' Christopher Sheeran.
    Leeftijd: Eenentwintig. 17-02-1991.
    Innerlijk: Ed is een erg rustige jongen, die zich niet snel bij iemand zou aansluiten, hij wacht liever eerst af om te kijken hoe diegene echt doet, dan dat hij zich gelijk ergens gaat instorten. Vroeger is Ed wel eens gepest vanwege zijn haren, waardoor hij sindsdien heel erg assertief is en niemand ooit maar iets over zijn haren of iets anders laat zeggen. Toch, buiten dat, is Ed een lieve jongen die eigenlijk niemand iets kwaad wilt doen. Hij is ook erg creatief en flexibel, hij past zich snel aan met nieuwe dingen, of als iemand iets voorstelt. Hij vind het allemaal wel best, houd zich vaak meer op de achtergrond dan dat hij vooraan zou willen staan.
    Uiterlijk:


    Sterke punten expeditie: Ed kan goed kritisch nadenken, waardoor hij vaak net iets sneller dan andere iets onder de knie heeft.
    Zwakke punten expeditie: Hij kan heel slecht tegen zijn verlies, ook al zou je dat op het eerste gezicht niet van hem zeggen.
    Extra: Ed kan geweldig gitaar spelen.

    De rest komt straks, nadat ik gewerkt heb. (:


    Toch nog af gekregen voordat ik ging werken. ^.^ Hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet om het een of ander, maar mijn personages zitten bij elkaar in het team? Als je twee personages had, zouden die toch sowieso niet in hetzelfde team zitten? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam: Bonnie Francesa Wright
    Leeftijd: 21, geboren op 13 februari 1991
    Innerlijk: Bonnie is een sociaal en lieve vrouw. Ze beschouwt zichzelf nog niet honderd procent als een vrouw, maar probeert het wel te doen. Bonnie praat graag en leert ook graag nieuwe mensen kennen. Soms kan ze té veel praten en begint ze te ratelen, dat is de eigenschap die ze aan haarzelf haat. Ze praat ook niet graag over haar leven, dan vindt ze dat ze opschept met haar carrière. Bonnie houdt dan ook niet van mensen die veel eigendunk hebben en denken dat ze veel beter zijn dan anderen, alhoewel ze ook egoïstisch over kan komen. Ze speelt ook graag de baas van alles.
    Uiterlijk:


    Bonnie heeft felrode haren en mooie blauwe ogen. Ze is best wel slank gebouwd en is niet zo lang, maar ongeveer 166 centimeter. Door haar lengte draagt ze ook vaak hakken zodat ze er langer uitziet, maar toch vindt ze sneakers het lekkerst zitten.
    Sterke punten expeditie: - Bonnie heeft een goede conditie en kan zo best wel ver rennen en lang in de zon blijven zitten/rennen/lopen
    - Ze geeft niet zo snel op in een competitie en wilt graag dan ook winnen.
    - Ze kan keihard tegen kritiek, wat mensen ook van haar zeggen.
    - Ze kan goed acteren en zo iemand ook goed voorliegen.
    Zwakke punten expeditie:
    - Ze is niet goed in raadsels, oftewel niet goed in haar hersens gebruiken.
    - Ze heeft geen richtingsgevoel en gebruikt haar instinct niet zo goed.
    - Ze kan niet tegen de honger die ze moet leiden
    - Ze neemt graag de leiding, maar komt zo ook soms bazig/egoïstisch over
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 19:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Klaar :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Okay, de teamindeling is klaar. Harry nog ingevuld en dan kunnen we beginnen :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    Okay, de teamindeling is klaar. Harry nog ingevuld en dan kunnen we beginnen :Y)
    Supercool *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik moet nog even mijn personage's afmaken, maar ergens klopt er iets niet :') ik heb een jongen en een meisje, toch zijn de teams even verdeelt, maar mijn jongen zit niet in een team ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik moet nog even mijn personage's afmaken, maar ergens klopt er iets niet :') ik heb een jongen en een meisje, toch zijn de teams even verdeelt, maar mijn jongen zit niet in een team ><


    Hij heeft gewoon zijn eigen awesome team ^^


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    (...)

    Hij heeft gewoon zijn eigen awesome team ^^


    Ben Howard wordt wel team... GROEN *O*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat is niet eerlijk. Dan wordt Cher team blauw.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."