• Ik wil in de zomervakantie graag een keertje op vakantie buiten Europa. Alleen nu is dat best duur (vooral de vluchten). Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om op vakantie buiten Europa te gaan met maximum 2800,- voor alles (verblijf + vlucht) voor 4 personen. Mijn broer houd ook van privacy dus als dat kan het liefst ook. Zou iemand het weten? En welk land is dan het beste?

    xx

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:57 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Max 2800 euro , 4 personen en buiten Europa?
    Ik denk niet dat je daarmee ver komt D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laat maar, ik las binnen Europa :'D Maar buiten Europa kan je heel lang dromen. Alleen een vlucht naar bijv. Afrika/Azië is al zo'n €1200. Haha.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Tuurlijk is dat mogelijk. Je moet alleen niet de boodschappen meenemen in je totaal bedrag. Verder is kamperen een goede optie, dat is meestal goedkoper. Je kan trouwens ook heel goedkoop vliegen voor €50 à €60 euro. Je moet alleen je best doen, en veel zoeken.
    Kan je buiten Europa voor 50 a 60 euro?;o. Naar Turkije is al zon beetje 1000 euro voor 4 personen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    (...)Kan je buiten Europa voor 50 a 60 euro?;o. Naar Turkije is al zon beetje 1000 euro voor 4 personen.


    Vlucht naar Turkije voor €1000,-? Ik weet niet of je dan met KLM vliegt, maar dat kan sowieso goedkoper, je hebt alleen geen ruimte :'D Haha. Turkije is trouwens nog Europa. Je zou wel Marokko, of iets anders Noord-Afrikaans kunnen proberen, maar je komt dan niet in resorts.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voor 2800 euro? Onmogelijk denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Misschien als je je ogen sluit en hard genoeg wenst, je er wel komt :')
    Neen, voor buiten Europa is je budget een beetje krap. Zelfs voor 1 persoon is dat niet echt genoeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je all inclusive wilt, buiten Europa, in het hoogseizoen, dan moet je voor het verblijf enal alleen al uitgaan van 7/800 euro per persoon. Als je een beetje een fatsoenlijke verblijfplaats wilt hebben in ieder geval.

    En dan moet je ook nog uitgaan van huren van bv een auto, overdag weggaan, geld voor uitjes, etc. Dat kan ook hoog oplopen. En als je aparte kamer wilt, dan is het meestal nog een stuk duurder dan dat je een familiearrangement neemt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hangt er vanaf hoe je wilt... Rondtrekken, resort, kamperen, hotel... Dat maakt al heel veel verschil!


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Boira schreef:
    (...)

    Vlucht naar Turkije voor €1000,-? Ik weet niet of je dan met KLM vliegt, maar dat kan sowieso goedkoper, je hebt alleen geen ruimte :'D Haha. Turkije is trouwens nog Europa. Je zou wel Marokko, of iets anders Noord-Afrikaans kunnen proberen, maar je komt dan niet in resorts.

    Ligt eraan waar in Turkije, grootste gedeelte ligt in Azië

    OT: Ik denk niet je voor dat geld buiten Europa op vakantie kunt

    Mijn ouders hebben voor 3 personen een tickets gekocht naar Indonesië voor 2604,63,- met Emirates. Zonder verblijf.. Verblijf met appartement en zo is zo ongeveer 3000/4000+ :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ImStrong schreef:
    Hangt er vanaf hoe je wilt... Rondtrekken, resort, kamperen, hotel... Dat maakt al heel veel verschil!


    Nou, dpze redt het sowieso niet, in hoogseizoen. Wie trokken rond met een tent door Kenya wat per persoon bijna zo'n 3000 euro kostte. Toen ik alleen naar Uganda ging kostte het me incl. de vlucht bijna €2800. Maar het zou schelen als ze inderdaad enig idee had wat ze wilt, waar ze wilt en hoe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Er zijn opties.
    1. Win de loterij en schuif je budget omhoog
    2. Ga binnen Europa
    3. Ga lekker met de auto. prepare for buttpain
    4. Sluit je ogen, kruis je vingers en ga héél hand wensen.
    5. Fantastisch onderhandelen met de mensjes bij Arke/KLM/idk.
    6. Bedrag sowieso wat omhoog schuiven.
    7. Niet gaan.

    dat is gerust mogelijk hoor, maar dan moet je wel een last minute of zo boeken.
    Of boeken in Nederland als het in Nederland school is en in Belgie vakantie is (of omgekeerd)
    meestal is dat dan ook veel goedkoper.

    Maar het is ook te zien wat je bedoelt met buiten Europa. New York is niet mogelijk, Turkije is mogelijk.

    Wij gaan altijd All Inclusive naar Turkije, dat is Azië hahaha. Als je het goed doet kan je daar wel voor 2800 euro heen hoor. Dan heb je alleen geen ultra en misschien een 4 sterren hotel, maar het is het toch waard. Prettig Reizen is écht de goedkoopste daarin en dan moet je een goede aanbieding zoeken. Wij zijn met z'n 4en toch meestal tegen de 3500 euro kwijt, maar dan doen wij wel 5 sterren en ultra All Inclusive. Je kan het beste helemaal aan begin, de eerste week van de vakantie of de laatste boeken. Dan is het het goedkoopst.
    Wij hebben dan meestal twee kamers, één voor mijn ouders en ik zit samen met mijn zusje en broer op een kamer. Dat is dan een kamer voor 2 personen met een slaapbank, waardoor je alsnog verschillende kamers hebt en je broer dus ook zijn privacy krijgt. Of je neemt een familiekamer, soms is dat duurder en soms goedkoper en dan heb je sowieso meerdere verschillende kamers. Echt onmogelijk is het dus niet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 21:30 ]


    Your make-up is terrible

    Kubi schreef:
    Er zijn opties.
    1. Win de loterij en schuif je budget omhoog
    2. Ga binnen Europa
    3. Ga lekker met de auto. prepare for buttpain
    4. Sluit je ogen, kruis je vingers en ga héél hand wensen.
    5. Fantastisch onderhandelen met de mensjes bij Arke/KLM/idk.
    6. Bedrag sowieso wat omhoog schuiven.
    7. Niet gaan.

    Hier moest ik toch wel even om lachen (x