• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens en
    -xAmnesia *gereserveerd*
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II Veertje1D
    -
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -
    District 9 II Industrie
    -
    -
    District 10 II vee
    -
    -
    District 11 II landbouw
    -gereserveerd II kwijt
    -
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II saphyra
    -Veertje1D

    Er zijn zoals jullie zien veel meisjes, dus iedereen die vanaf nu een persoon wil, kan alleen nog maar een jongen kiezen :( Maar als je 2 personen wilt mag het een jongen of een meisje zijn.
    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart komt nog....
    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    We beginnen te posten op het moment voor de spelers de arena in gaan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 9:18 ]


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    CatnipFire schreef:
    (...)

    Okay^^
    ... het wordt moeilijk een leuk iemand te vinden voor haar.. ik weet wel mensen, maar die zijn nogal oud voor iemand van 15^^[/quote}

    dat maakt niet zoveel uit :) mag ook een onbekend persoon zijn...

    oohh


    :)

    Mag ik het meisje uit 10 reserveren?

    Naam: Renier knight
    leeftijd: 15
    District: 6
    uiterlijk:


    Zijn oogkleur is bruin by the way
    innerlijk: Tijs is een eerlijke jongen die toch niet altijd even betrouwbaar blijkt te zijn. Vaak zegt hij dingen zo dat hij nergens aan vast zit of twee totaal verschillende dingen kan bedoelt. Toch kan hij het niet laten om bijna altijd behulpzaam te zijn. Hij kan soms een beetje druk zijn, maar is over het algemeen vrij rustig en kent het woordje stress bijna niet. Hij probeert altijd overal de zonnige kant van in te zien en heeft een voorliefde voor sarcasme. Hij is niet erg goed in mensen vertrouwen en heeft soms een beetje problemen met naar andere luisteren. Zijn naarste gewoonte is dat als hij boos op een iemand is hij iedereen irritant vind en dat hij soms een beetje roekeloos is. Hij kan vaak ook niet goed beslissen of hij iets wel of niet wil doen., dus hij is vrij besluiteloos. Ook kan hij soms een beetje in gedachte verzonken raken en dan krijgt hij niet veel mee van wat er in zijn omgeving gebeurt. Hij is erg achterdochtig en zoekt dus voor alles een reden en vindt niks gewoon.
    Goede kanten in de arena: hij kan goed zwemmen
    Hij heeft bijna nooit honger of dorst
    Hij kan goed klimmen
    Snel reactie vermogen
    slechte kanten in de arena: hij kan niet jagen
    Hij heeft niet het beste gehoor
    Hij kan niet snel rennen
    Hij is niet de sterkste
    Hij slaapt ongelofelijk vast
    Hij is vaak roekeloos en impulsief
    wapen: pijl en boog, maar met een speer kan hij ook omgaan
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend): Dit is Zack. Zack en Renier zijn stiekem al bijna een jaar samen, maar behalve Reniers moeder weten hun ouders nog van niks. Ja, hij is gay ja
    extra: Hij neemt geen aandenken mee of wat dan ook. Hij heeft een zusje.

    Als er problemen zijn hoor ik het graag^^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.



    Naam: Riley Fox
    leeftijd: 14
    District: 10
    uiterlijk: (foto)
    innerlijk: Riley is een verlegen meisje. Ze is niet erg sociaal en is daarom helemaal niet goed in met mensen praten. Ze vertrouwd mensen niet snel. Een heel groot nadeel is dat ze snel bang is in situaties die ze niet kent.
    Riley is aardig en behulpzaam, als het nodig is. Ze houdt heel erg van muziek en zingt altijd. Riley kan het niet helpen om vervelende situaties op te vrolijken.
    Goede kanten in de arena: Ze is stil en kan zich geluidloos verplaatsen. Ze kan in bomen klimmen om zichzelf te beschermen. Ze heeft een goede conditie.
    slechte kanten in de arena: Ze is niet getraind en niet sterk. Ook kan ze niet makkelijk slapen op onbekende plaatsen. Ze heeft nog nooit met iemand gevochten, dus het zou heel lastig worden als ze in een één op één gevecht komt. Ze is heel snel bang en kan zich soms roekeloos gedragen. Ze neemt te snel beslissingen zonder er over na te denken.
    Wapen: Messen
    Persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend): Jason, een jongen uit haar district van 15 jaar. Ze kent hem via school.
    Extra: Haar district's aandenken is een gouden kettinkje met een klein vogeltje eraan.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 11:11 ]

    Naam: Rosa Angel Diamond
    leeftijd: 16
    District: 1 (luxeproducten)
    uiterlijk:


    innerlijk: lief, kwetsbaar, ijdel, weet dat ze geliefd is bij het capitool en ze kan niet liegen voor mensen die haar ook maar een beetje kennen is het meteen duidelijk wanneer ze liegt.
    Goede kanten in de arena:Rosa kan goed met haar bijl omgaan, ze is een beroeps
    slechte kanten in de arena: ze wordt snel hysterisch als iets niet gaat zoals zij wil, ze praat en zingt bijna altijd, omdat ze alleen goed kan omgaan met een bijl heeft ze geluk dat ze een beroeps is en ze is ook erg onhandig.
    wapen: bijl
    persoon waar hij/zij verliefd op is: dylano Nathan Bright hij is een vriend van haar broer. ze hebben al stiekem verkering maar dat mag niemand weten.
    extra: haar districtaandenken is een kettinkje met een roos, een engeltje en een diamant.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:12 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    Naam: Rosa Angel Diamond
    leeftijd: 16
    District: 1 (luxeproducten)
    uiterlijk:


    innerlijk: lief, kwetsbaar, ijdel, weet dat ze geliefd is bij het capitool en ze kan niet liegen voor mensen die haar ook maar een beetje kennen is het meteen duidelijk wanneer ze liegt.
    Goede kanten in de arena:Rosa kan goed met haar bijl omgaan, ze is een beroeps
    slechte kanten in de arena: ze wordt snel hysterisch als iets niet gaat zoals zij wil, ze praat en zingt bijna altijd, omdat ze alleen goed kan omgaan met een bijl heeft ze geluk dat ze een beroeps is en ze is ook erg onhandig.
    wapen: bijl
    persoon waar hij/zij verliefd op is: dylano Nathan Bright hij is een vriend van haar broer. ze hebben al stiekem verkering maar dat mag niemand weten.
    extra: haar districtaandenken is een kettinkje met een roos, een engeltje en een diamant.


    dylano nathan bright.. hmmmm waar ken ik die naam van? :)


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:

    dylano nathan bright.. hmmmm waar ken ik die naam van? :)


    ik zou het niet weten. maar als je ziet wat erachter staat,
    is Michelle haar personage dus mijn broer
    maar ik heb het praattopic al gemaakt
    ik stuur de link wel even naar je toe


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (...)

    ik zou het niet weten. maar als je ziet wat erachter staat,
    is Michelle haar personage dus mijn broer
    maar ik heb het praattopic al gemaakt
    ik stuur de link wel even naar je toe


    Ehm.. Michelle heeft toch nog geen personage? ^^
    Mag ik de link ook hebben?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:28 ]


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Ehm.. Michelle heeft toch nog geen personage? ^^
    Mag ik de link ook hebben?


    ik zet de link ook nog wel op het topic...


    imperfection is beauty

    Ik weet btw niet of jullie ook fotoos nodig hebben in de Spelen, maar ik heb dat 'vriendje' van Samarah aangepast naar: KLIK


    :)

    Mag ik het meisje van district 8 reserveren?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Ehm.. Michelle heeft toch nog geen personage? ^^
    Mag ik de link ook hebben?


    ik bedoel het personage in human dinges
    waar ik dylano heet en zij de broer is

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:29 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    dit is de praattopic van the Husband Games


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Er zijn zoals jullie zien veel meisjes, dus iedereen die vanaf nu een persoon wil, kan alleen nog maar een jongen kiezen Maar als je 2 personen wilt mag het een jongen of een meisje zijn.

    okey, ik snap t ff niet meer.
    als ik mee wil doen kan ik alleen een jongen aanmaken?
    @Glimmer haha de broer van Andy in Human Evolved xD


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    (...)
    okey, ik snap t ff niet meer.
    als ik mee wil doen kan ik alleen een jongen aanmaken?
    @Glimmer haha de broer van Andy in Human Evolved xD


    het liefst wel want er zijn 3 jongens en 9 meisjes... dus ik hoop dat je snapt
    dat het niet zo leuk meer word als er zoveel meisjes mee doen... Ik vind het
    ook heel jammer voor jou :(:(:(:(:(:(


    imperfection is beauty