• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens en
    -xAmnesia *gereserveerd*
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II Veertje1D
    -
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -
    District 9 II Industrie
    -
    -
    District 10 II vee
    -
    -
    District 11 II landbouw
    -gereserveerd II kwijt
    -
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II saphyra
    -Veertje1D

    Er zijn zoals jullie zien veel meisjes, dus iedereen die vanaf nu een persoon wil, kan alleen nog maar een jongen kiezen :( Maar als je 2 personen wilt mag het een jongen of een meisje zijn.
    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart komt nog....
    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    We beginnen te posten op het moment voor de spelers de arena in gaan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 9:18 ]


    imperfection is beauty

    Mag ik mijn jongen dan verplaatsen van 8 naar twee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    HurtedHeart schreef:
    Heel erg sorry , maar ik denk dat ik me uitschrijf. Prive redenen. Heel vele proefwerken en ik doe al aan veij veel RPG's mee dus ik kan helaas niet meedoen. Bi j deze schrijf ik me dus uit. Het spijt me ontzettend.


    @foxfaceXXX, mag ik dan mss haar personage overnemen? Ik bedoel dat ik dan ipv district 3 de jongen van 2 neem.

    Seaver schreef:
    Mag ik mijn jongen dan verplaatsen van 8 naar twee?


    Oh ik had jouw reactie nog niet gezien..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 16:55 ]


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Oh ik had jouw reactie nog niet gezien..



    Oh nee, neem jij hem anders maar. Dan hou ik wel gewoon mijn jongen uit acht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Beckett schreef:
    Mag ik het meisje van district 8 reserveren?


    er zijn al heeeeel veel meisjes dus zou je misschien een jongen willen hebben?


    imperfection is beauty

    Seaver schreef:
    (...)


    Oh nee, neem jij hem anders maar. Dan hou ik wel gewoon mijn jongen uit acht.

    Dankjewel<3


    :)

    Naam: Christopher Ashton Bytes
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Chris is sterk, zowel mentaal als lichamelijk. Hij staat stevig in zijn schoenen en deinst nergens voor achteruit. Al jaren traint hij, en dit jaar was hij eindelijk klaar om zich aan te bieden als tribuut. Hoewel hij niet snel ergens voor terug deinst: als hij iemand aardig vindt of meer dan dat, is hij erg gevoelig tegenover diegene. Hij is niet snel boos, eerder dreigend, maar als hij eenmaal boos is, ben je dichtbij hem niet veilig.
    Goede kanten in de arena: Hij is sterk, een tweegevecht zal hij snel winnen. Hij is niet snel, maar heeft wel een lang uithoudingsvermogen. (en ja, dat is heel verschillend)
    Slechte kanten in de arena: Op lange afstanden is Chris een goede prooi en hij is niet snel. Van planten weet hij zo'n beetje niks.
    Wapen: Zwaard.
    Persoon waar hij verliefd op is: Hij zou het nooit toegeven, maar hij is ontzettend in love with Leila Indianna Scatch. Ze hebben verkering, en hoewel hij er luchtig over doet tegenover zijn vrienden, betekent ze alles voor hem.
    Extra: Zijn districtsaandenken is een kettinkje met een rechthoekig bedeltje waar een fotootje van Leila in zit, die ze hem heeft gegeven op de dag van de boete.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:45 ]


    :)

    CatnipFire schreef:
    Naam: Christopher Ashton Bytes
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Chris is sterk, zowel mentaal als lichamelijk. Hij staat stevig in zijn schoenen en deinst nergens voor achteruit. Al jaren traint hij, en dit jaar was hij eindelijk klaar om zich aan te bieden als tribuut. Hoewel hij niet snel ergens voor terug deinst: als hij iemand aardig vindt of meer dan dat, is hij erg gevoelig tegenover diegene. Hij is niet snel boos, eerder dreigend, maar als hij eenmaal boos is, ben je dichtbij hem niet veilig.
    Goede kanten in de arena: Hij is sterk, een tweegevecht zal hij snel winnen. Hij is niet snel, maar heeft wel een lang uithoudingsvermogen. (en ja, dat is heel verschillend)
    Slechte kanten in de arena: Op lange afstanden is Chris een goede prooi en hij is niet snel. Van planten weet hij zo'n beetje niks.
    Wapen: Zwaard.
    Persoon waar hij verliefd op is: Hij zou het nooit toegeven, maar hij is ontzettend in love with Leila Indianna Scatch. Ze hebben verkering, en hoewel hij er luchtig over doet tegenover zijn vrienden, betekent ze alles voor hem.
    Extra: Zijn districtsaandenken is een kettinkje met een rechthoekig bedeltje waar een fotootje van Leila in zit, die ze hem heeft gegeven op de dag van de boete.

    yeaah nu zitten we beide bij de beroeps(H)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nee, nu zitten we ALLEMAAL bij de beroeps, yeahhh:D
    btw doe joe like him?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:19 ]


    :)

    CatnipFire schreef:
    Nee, nu zitten we ALLEMAAL bij de beroeps, yeahhh:D
    btw doe joe like him?

    I like^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    (...)
    I like^^


    het is btw Tribute Boy District 6 uit de 74e hongerspelenxD


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    het is btw Tribute Boy District 6 uit de 74e hongerspelenxD

    haha geniaal xD
    doet hij ook 2x mee aan THG^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ohh mag mijn personage (Riley) dan naar 7? ;D

    CatnipFire schreef:
    (...)
    Dankjewel<3


    Hoef je niet voor te bedanken hoor

    Mijn rol:
    Naam: Lars Findlay
    leeftijd: 16
    District: 8
    uiterlijk:


    innerlijk:
    Hij is er gesteld op eerlijkheid. Hij kan er niet goed tegen als iemand liegt of de waarheid verborgen houd. Hij vind ook dat er een groot verschil zit tussen liegen en de waarheid verborgen houden. Soms kan hij erg boos worden als eer tegen hem gelogen wordt. Hij heeft nog wel eens last van woede aanvallen. Als hij eenmaal een woede aanval heeft dan is hij zich niet bewust van wat hij doet. Hij is dan erg impulsief, agressief en gemeen. Hij kan erg kil en gevoelloos over komen en vindt het goed zo. Hij kan er niet veel aan doen dat hij woede aanvallen heeft, maar hij heeft wel geleerd dat hij zijn woede kan vervangen door verdriet. Vaak is hij erg op zichzelf, hij houd dan ook niet zo van drukte. Het liefst is hij de hele dag alleen en staart naar het water. Als je hem eenmaal kent heeft hij een heel ander karakter. Dan is hij heel aardig tegen je en helpt hij je maar al te graag. Hij geeft echt heel veel om de mensen waar hij van houd en waardeert hun voor wie ze zijn. He kan hem eigenlijk niet zoveel schelen wat je in het verleden gedaan heb, zolang je maar niet de zelfde fouten maakt in de toekomst en zolang je maar geleerd heb van je fouten. Hij geeft vaak meer om dieren dan m mensen omdat dieren zich niet anders voordoen dan ze echt zijn, voor zover wij weten dan. Hij houd heel erg van stilte en kan er dan ook geen genoeg van krijgen. Stilte staat voor hem gelijk aan rust en rust is voor hem heel belangrijk. Hij kan er geen genoeg van krijgen en degene die zijn rust verstoord zal daar dan ook veel spijt van krijgen. Hij leert snel, waardoor hij ook veel technieken snel onder de knie krijt en weinig moeite heeft met grote hoeveelheden info in één keer te onthouden. Hij is vrij goed in richten, maar is niet goed in een één op één gevecht en zal die dan ook proberen te vermijden. Zijn richting gevoel is prima en vuur maken zal niet zozeer een probleem worden. Hij heeft alleen een hekel aan zwemmen en aan water. Ook kan hij niet er niet goed tegen als hij geen controle over iets heeft
    Goede kanten in de arena: Hij is slim
    Hij kan snel denken
    Hij kan goed klimmen
    Wordt snel vertrouwd.
    slechte kanten in de arena:
    Nogal snel afgeleid.
    Kan bijna niet slapen, maar is vrij snel moe
    Drinkt heel veel
    Kan geen vuur maken of vallen zetten.
    wapen: Speer en werp messen.
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend): Melanie, waar hij al een jaar lang iets mee heeft.
    extra: /


    We've lived in the shadows for far too long.

    Uhm....... Msschien een beetje dom, maar welke districten zijn de beroeps o.a.w.???


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Veertje1D schreef:
    Uhm....... Msschien een beetje dom, maar welke districten zijn de beroeps o.a.w.???


    1,2 en 4 (:


    We've lived in the shadows for far too long.