• 12 meisjes en 12 jongens

    hun doel: een relatie krijgen met een bekend persoon
    wat moeten ze doen: overleven
    De laatste overlevende krijgt roem, rijkdom en een sprookjeshuwelijk

    and may the odds be ever in your favor





    regels:
    ~geen mary-sue's(superpersonages)
    ~het liefst in de ik-vorm schrijven
    ~16+ mag
    ~geen personages voortrekken(ook onze personages niet)
    ~alleen foxfaceXXX en glimmur mogen topics openen
    ~ Minimaal 5 regels, maar als het een keer echt niet lukt mag het wel 4.




    District 1 II luxeproducten voor het capitool
    -Rosa Angel Diamondglimmur
    -Wolf Dazzling II nyan
    District 2 II wapens en
    -xAmnesia *gereserveerd*
    -Christopher Ashton BytesxAvis
    District 3 II technologie
    -Juliet Hansen II Veertje1D
    -
    District 4 II visserij
    -Sophie Shaw II foxfaceXXX
    -Thomas AdamsRuexx
    District 5 II medisch onderzoek
    -Samarah Jones II xAvis
    -
    District 6 II DNA-manipulaties en mutaties
    -
    - Tijs Renier Knight II seaver
    District 7 II hout
    -Riley Fox II Swizzle
    -David Sparks II Nyan
    District 8 II textiel
    -Lars Findlay II Seaver
    -
    District 9 II Industrie
    -
    -
    District 10 II vee
    -
    -
    District 11 II landbouw
    -gereserveerd II kwijt
    -
    District 12 II steenkool
    -Intye Isanby II saphyra
    -Veertje1D

    Er zijn zoals jullie zien veel meisjes, dus iedereen die vanaf nu een persoon wil, kan alleen nog maar een jongen kiezen :( Maar als je 2 personen wilt mag het een jongen of een meisje zijn.
    Invullen:
    Naam:
    leeftijd:
    District:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    Goede kanten in de arena:
    slechte kanten in de arena:
    wapen:
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):
    extra:

    LET OP: ik heb hierboven iets veranderd dus zouden degenen die hun rol al ingevuld hebben het kunnen veranderen?


    sorry mensen, ik heb het een beetje veranderd! Omdat er zoveel verwarring is zal ik het even uitleggen:
    Eigenlijk zijn het gewoon dezelfde hunger games, alleen win je ook nog een droomhuwelijk met de persoon waar hij/zij verliefd op is. Deze personen gaan wij waarschijnlijk wel als hologrammen in de arena plaatsen(maar dat weten de personen in de arena nog niet).

    ook weet ik dat het de husband gams i.p.v. de husban games moet zijn... sorry dit is mijn typfout! Ik verander het in het topic wel....


    de kaart komt nog....
    Ongeveer elke week word een lootje getrokken voor welke 2 personen er dood gaan

    We hebben besloten deze spelen Ceasar een roze kleur te geven :)



    We beginnen te posten op het moment voor de spelers de arena in gaan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 9:18 ]


    imperfection is beauty

    Ruexx schreef:
    (...)
    okey, ik snap t ff niet meer.
    als ik mee wil doen kan ik alleen een jongen aanmaken?
    @Glimmer haha de broer van Andy in Human Evolved xD


    je kunt dan wel de jongen van 4,
    dan zit je alsnog in district 4


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (...)

    je kunt dan wel de jongen van 4,
    dan zit je alsnog in district 4


    JAA DISTRICTGENOOTJES<3<3<3


    imperfection is beauty

    Ik zou ook nog wel een jongen willen...voor district acht

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik wil ook nog wel een jongen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan en Seaver, welk district, het liefst geen 4, die houd ik nog even voor Ruexx


    imperfection is beauty

    7 aub ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    foxfaceXXX schreef:
    Nyan en Seaver, welk district, het liefst geen 4, die houd ik nog even voor Ruexx


    Voor acht^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh ik ben het vergeten te vermelden, maar de ogen van Riley zijn lichtbruin (:

    Naam: David Sparks
    leeftijd: 12
    District: 7
    uiterlijk:



    David heeft lichtbruin haar die warrig op zijn hoofd staan.Zijn ogen zijn lichtblauw en lijken soms grijs door de lichte zilveren spikkeltjes in zijn ogen.Hij is erg klein 1m64 ,maar dat is wel nog redelijk handig voor hem.
    innerlijk: David is een erg sociaale jongen en houd van vrienden maken,hij is erg jong en het is ook zijn eerste boete.David is ook een erg bang persoon,maar kan als het moet een goede pokerface opzetten,zijn tackiek voor de spelen is vooral erg zwak lijken,zodat hij geen bedrijging vormd voor de mensen en ze hem met rust laten.
    Goede kanten in de arena: tacktieken bedenken en verstoppen en weet veel af van planten.
    slechte kanten in de arena:hij is erg bang voor veel dingen en kan niet goed met wapens omgaan,ook is hij iemand die niet graag dood.
    wapen: Een katapultje
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend): Blossem is zijn vriendinnetje,ze is de dochter van de burgemeester,maar mach eigenlijk geen relatie met mensen die niet van de stad komen.
    extra: Hij heeft een armbantje gekregen met een half hartje van Blossem als districs aandenken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry voor dit bericht, maar het is even om de notifications aan te zetten xd

    Naam: Thomas Adams
    leeftijd: 17
    District: 4
    uiterlijk:


    innerlijk: Thomas is een echte beroeps. Hij traint al vanaf zijn 5e voor de spelen. Hij is populair en dat weet hijt. Thomas is erg zelfverzekerd en vindt dat iedereen zich moet aanpassen aan hem. Hij wil graag de leiding hebben en neemt die dan ook. Ook is hij best wel ijdel, niemand mag aan zijn haar komen. Er mag sws niemand aan zijn spullen komen.
    Goede kanten in de arena: Thomas is sterk en slim. Ook kan hij goed omgaan met zijn drietand. Hij heeft een goede conditie: hij kan heel snel rennen en erg goed zwemmen.
    slechte kanten in de arena: Thomas weet totaal niets van planten en vindt dat dat ook niet zijn taak is, maar dat van een meisje. Hij kan er niet tegen als anderen de plannen verzinnen, hij wil zelf alles onder controle hebben. Ook is hij niet heel goed in zichzelf verstoppen. Hij is liever een jager dan een prooi.
    wapen: Drietand
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):

    Dit is Yarah. Yarah zit op dezelfde school als Thomas en hij is al heel lang verliefd op haar. Hij heeft het alleen nooit durven zeggen
    extra: Zijn districtaandenken is een kettinkje met een edelsteen waar Yarah's naam op staat.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mag ik ook de jongen uit 12 zijn?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Ik zie nu dat de jongens bij de beroeps al vol zijn.. mag ik dan eentje uit 3 die toch nog goed genoeg is om bij de beroepsgroep te komen?
    xx


    :)

    Ruexx schreef:
    Naam: Thomas Adams
    leeftijd: 17
    District: 4
    uiterlijk:


    innerlijk: Thomas is een echte beroeps. Hij traint al vanaf zijn 5e voor de spelen. Hij is populair en dat weet hijt. Thomas is erg zelfverzekerd en vindt dat iedereen zich moet aanpassen aan hem. Hij wil graag de leiding hebben en neemt die dan ook. Ook is hij best wel ijdel, niemand mag aan zijn haar komen. Er mag sws niemand aan zijn spullen komen.
    Goede kanten in de arena: Thomas is sterk en slim. Ook kan hij goed omgaan met zijn drietand. Hij heeft een goede conditie: hij kan heel snel rennen en erg goed zwemmen.
    slechte kanten in de arena: Thomas weet totaal niets van planten en vindt dat dat ook niet zijn taak is, maar dat van een meisje. Hij kan er niet tegen als anderen de plannen verzinnen, hij wil zelf alles onder controle hebben. Ook is hij niet heel goed in zichzelf verstoppen. Hij is liever een jager dan een prooi.
    wapen: Drietand
    persoon waar hij/zij verliefd op is(mag bekend persoon zijn, mag ook onbekend):

    Dit is Yarah. Yarah zit op dezelfde school als Thomas en hij is al heel lang verliefd op haar. Hij heeft het alleen nooit durven zeggen
    extra: Zijn districtaandenken is een kettinkje met een edelsteen waar Yarah's naam op staat.

    YIPPIEJEAYY JE DOET MEE:D:D


    :)

    Heel erg sorry , maar ik denk dat ik me uitschrijf. Prive redenen. Heel vele proefwerken en ik doe al aan veij veel RPG's mee dus ik kan helaas niet meedoen. Bi j deze schrijf ik me dus uit. Het spijt me ontzettend.


    I'm finally back, Finally after a Year break