• Dit is het praattopic van Story of the Year.

    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd, klik dan op de links hieronder.
    Story
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Dit is echter geen gewoon praattopic. Hier kan je over je verhaal of dat van anderen praten, hier kan je elkaar tips geven en eventueel om hulp vragen. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier gewoon een beetje komt zeveren over alledaagse dingen die niets met de wedstrijd te maken hebben want dan sluiten we het topic.

    Het is ook niet de bedoeling dat hier nu reacties komen van 'mijn topics'. Lees het topic door en reageer met een nuttige reactie, dan komt het automatisch bij je topics en wordt de boel hier nog niet onder gespamd^^

    Tips die jullie kunnen gebruiken bij het schrijven.

    Schrijf gewoon, ook al is het slecht.
    Een meisje liep door de straat. De straat was donker. Het meisje was bang.
    Zet daarna muziek op.Het klinkt heel cliché, maar als je dan muziek luistert en de zin probeert te verbeteren, zul je zien dat je er veel meer uit kan halen.
    Een meisje met donkerblond haar, dat glanst in het zwakke licht van me maan, liep door een donkere, verlaten straat. Het meisje was bang; ze wist dat ze niet alleen was, ondanks dat er niemand te zien was.
    En zo ga je door.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:29 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Voor iedereen die nog namen zoekt, er zijn twee nieuwe topics. Een voor meisjesnamen en een voor jongensnamen.


    Physics is awesome

    Ik heb een story aan gemaakt waar ik tips in zet hoe je een verhaal kan schrijven, misschien handig?
    How to write a story [tips and tricks]
    Het is niet geweldig of zo, maar ja...het is op z'n minst iets (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 18:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yoehoeee! Al 18747 woorden, nog 1253 woorden te gaan. Alleen nu even geen inspiratie meer.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Lizor schreef:
    Ik heb een story aan gemaakt waar ik tips in zet hoe je een verhaal kan schrijven, misschien handig?
    How to write a story [tips and tricks]
    Het is niet geweldig of zo, maar ja...het is op z'n minst iets (:


    Ik heb er in ieder geval wel wat aan. En dankzij jouw voorbeeld heb ik een nieuw idee gekregen voor een verhaal. Maar die moet helaas nog even wachten. Trouwens als een van jullie nog een stoere jongensnaam weet, ik ben wanhopig op zoek naar een naam voor een van mijn personages en ik kan de juiste naam maar niet vinden. En het grote jongensnamen topic heb ik al drie keer door gezocht.


    Physics is awesome

    OMG! Nog 16 woorden voordat ik 20.000 heb gehaald.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Heb nu ongeveer 22k. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    *zoekt motivatie en schopt stiekem dit topic omhoog*
    Meh, ik kom niet voorbij die 30K.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    *zoekt motivatie en schopt stiekem dit topic omhoog*
    Meh, ik kom niet voorbij die 30K.
    Het lukt je wel.
    Motivatie: voor het moment sta je als eerste op de eindgoal te halen. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Het lukt je wel.
    Motivatie: voor het moment sta je als eerste op de eindgoal te halen. :p

    Hm, misschien, maar ik keek net even en ben wéér twee abo's verloren. In enkele weken van bijna 70 naar 62, en ik weet dat ik voor mezelf schrijf, maar dit is wel zwaar demotiverend omdat ik niet weet hoe het komt. D: En ik heb al een paar keer gevraagd of er misschien punten waren die verbeterd konden worden, maar daar kreeg ik niet echt een direct antwoord op. Meh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Hm, misschien, maar ik keek net even en ben wéér twee abo's verloren. In enkele weken van bijna 70 naar 62, en ik weet dat ik voor mezelf schrijf, maar dit is wel zwaar demotiverend omdat ik niet weet hoe het komt. D: En ik heb al een paar keer gevraagd of er misschien punten waren die verbeterd konden worden, maar daar kreeg ik niet echt een direct antwoord op. Meh.
    Ik heb nog nooit zoveel abo's gehad, dus je verhaal zal hoe dan ook goed zijn. Sommige mensen abonneren zich ook op stories omdat ze het eens willen proberen en er uiteindelijk de tijd niet meer voor vinden, zo verlies je wel een snel een abo'tje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb nog nooit zoveel abo's gehad, dus je verhaal zal hoe dan ook goed zijn. Sommige mensen abonneren zich ook op stories omdat ze het eens willen proberen en er uiteindelijk de tijd niet meer voor vinden, zo verlies je wel een snel een abo'tje.

    Hm ja, ik had 'm in het begin 2306322 keer in de spotlight gegooid, haha. Maar nu krijg ik er ook amper abo's bij, omdat ik natuurlijk al wat verder ben. En ja, dat kan inderdaad, maar ik heb nog nooit zo veel abo's in zo'n korte tijd verloren. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het komt vast wel goed. (:
    Beetje vertrouwen in jezelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Het komt vast wel goed. (:
    Beetje vertrouwen in jezelf.

    Awh, ik hoop het. :] Ik blijf wel gewoon proberen, het zal voor mij ook een mijlpaal zijn om een story echt góéd af te ronden, haha. Ik hoop dat het op tijd lukt. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Awh, ik hoop het. :] Ik blijf wel gewoon proberen, het zal voor mij ook een mijlpaal zijn om een story echt góéd af te ronden, haha. Ik hoop dat het op tijd lukt. (bloos)
    Je kan het maar proberen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo, druk bezig om nog ten minste 7K er bij te krijgen. Waarom is het hier zo dood? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''