• Dit is het praattopic van Story of the Year.

    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd, klik dan op de links hieronder.
    Story
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Dit is echter geen gewoon praattopic. Hier kan je over je verhaal of dat van anderen praten, hier kan je elkaar tips geven en eventueel om hulp vragen. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier gewoon een beetje komt zeveren over alledaagse dingen die niets met de wedstrijd te maken hebben want dan sluiten we het topic.

    Het is ook niet de bedoeling dat hier nu reacties komen van 'mijn topics'. Lees het topic door en reageer met een nuttige reactie, dan komt het automatisch bij je topics en wordt de boel hier nog niet onder gespamd^^

    Tips die jullie kunnen gebruiken bij het schrijven.

    Schrijf gewoon, ook al is het slecht.
    Een meisje liep door de straat. De straat was donker. Het meisje was bang.
    Zet daarna muziek op.Het klinkt heel cliché, maar als je dan muziek luistert en de zin probeert te verbeteren, zul je zien dat je er veel meer uit kan halen.
    Een meisje met donkerblond haar, dat glanst in het zwakke licht van me maan, liep door een donkere, verlaten straat. Het meisje was bang; ze wist dat ze niet alleen was, ondanks dat er niemand te zien was.
    En zo ga je door.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:29 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    mijn verhaal voor Story of the year als je is een kijkje wil nemen: 4 witches


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    hoe kan je het beste een omschrijving neerzetten zonder teveel te verklappen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Regal schreef:
    hoe kan je het beste een omschrijving neerzetten zonder teveel te verklappen?


    Het is eigenlijk de bedoeling de lezer nieuwsgierig te maken naar het verhaal. Vaak noem ik het hoofdpersonage en leg ik kort zijn/haar situatie uit; wat ze doet, wat ze gaat doen etc., zonder de loop van het verhaal te vertellen. Eigenlijk vertel ik alleen maar het begin en geef ik een 'vage' hint naar het verloop.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Regal schreef:
    hoe kan je het beste een omschrijving neerzetten zonder teveel te verklappen?
    Je kan altijd wat achtergrondinformatie geven die belangrijk is om het verhaal te snappen of iets kleins verklappen van het begin van je verhaal, maar je inleiding eindigen met vragen. Zo weten de lezers niet wat er gaat gebeuren, maar wek je wel al wat spanning op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn samenvatting is altijd wat er gebeurt in het begin, maar het einde laat ik dus niet zien. Zoals nu: 'Na Valentijnsdag..'


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Regal schreef:
    hoe kan je het beste een omschrijving neerzetten zonder teveel te verklappen?


    Dingen zoals hierboven al gezegd. Maar ik geef persoonlijk wat geschiedenis over de wereld en belangrijke personen/gebeurtenissen. Dit omdat uit die geschiedenis mijn verhaal voorkomt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb al 3 hoofdstukken vooruit geschreven! :')...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Drukke tentamenweken achter de rug... Hopelijk heb ik dit weekend tijd om lekker veel te schrijven. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aankomende twee weken eindelijk verder werken aan de verhaallijn en waarschijnlijk hoofdstukken op Q zetten.


    Physics is awesome

    Awwwyeah, PWW voorbij! *O* Dan kan ik mooi in alle rust verder schrijven, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik heb echt super een hoofdstuk geschreven door veel inspiratie!. De volgende hoofdstuk komt er weer aan.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dit is voor het eerst dat ik hier aan mee doe, maar ik heb er onwijs veel zin in (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Laestry schreef:
    Dit is voor het eerst dat ik hier aan mee doe, maar ik heb er onwijs veel zin in (:


    Dit is ook de eerste keer dat deze wedstrijd gehouden wordt, hoor ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    O echt? Ha ha (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Meh... Ik loop zeker 12 dagen achter D:
    Het is niet dat ik geen tijd heb, maar ik heb gewoon géén idee hoe ik verder moet en dan durf ik er ook niet aan omdat ik bang ben dat ik het anders verpest )x Ik ben namelijk een koe in het herschrijven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes