• Dit is het praattopic van Story of the Year.

    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd, klik dan op de links hieronder.
    Story
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Dit is echter geen gewoon praattopic. Hier kan je over je verhaal of dat van anderen praten, hier kan je elkaar tips geven en eventueel om hulp vragen. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier gewoon een beetje komt zeveren over alledaagse dingen die niets met de wedstrijd te maken hebben want dan sluiten we het topic.

    Het is ook niet de bedoeling dat hier nu reacties komen van 'mijn topics'. Lees het topic door en reageer met een nuttige reactie, dan komt het automatisch bij je topics en wordt de boel hier nog niet onder gespamd^^

    Tips die jullie kunnen gebruiken bij het schrijven.

    Schrijf gewoon, ook al is het slecht.
    Een meisje liep door de straat. De straat was donker. Het meisje was bang.
    Zet daarna muziek op.Het klinkt heel cliché, maar als je dan muziek luistert en de zin probeert te verbeteren, zul je zien dat je er veel meer uit kan halen.
    Een meisje met donkerblond haar, dat glanst in het zwakke licht van me maan, liep door een donkere, verlaten straat. Het meisje was bang; ze wist dat ze niet alleen was, ondanks dat er niemand te zien was.
    En zo ga je door.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:29 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hai, omdat het hier zo rustig is;
    Bij hoeveel woorden zitten jullie al? (: Ik heb nu al 10174 woorden, wat gaat dat lekker snel, en ik denk dat ik voor de eerste keer een echte story helemaaaal af ga maken! c:


    Some people are art and do art at the same time

    Als jullie interesse hebben om word wars te organiseren mag dat zeker en vast en deze kunnen eventueel ook hier doorgaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gubleraholic schreef:
    Eindelijk mijn inspiratie uitgewerkt in een hoofdstukje. Dus twee hoofdstukken al bijna klaar! Iemand anders een goed hoofdstuk gemaakt?


    Nee, nog steeds bezig met mijn personages uit werken.


    Physics is awesome

    Gubleraholic schreef:
    Eindelijk mijn inspiratie uitgewerkt in een hoofdstukje. Dus twee hoofdstukken al bijna klaar! Iemand anders een goed hoofdstuk gemaakt?

    Ik heb al 13 goede hoofdstukken, en ja ja, hier komt m'n veertiende ^^


    Some people are art and do art at the same time

    ik zit nu op zeven hoofdstukjes ;3
    maar ik ben ook wat later begonnen, haha


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BAM 2.931 woorden er bij, which means 17.778 in total... ik wil de 20.000 morgen halen. :'D Ik ben op een punt aangekomen waar ik uren door kan schrijven omdat ik zo veel inspiratie heb. *O*

    Oh, en ik heb nu 19 hoofdstukjes geloof ik, waarvan er een paar nog niet online staan.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Goed bezig (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb weer veel ideeën maar moet alles even uitwerken. Misschien maandag weer even een uur of twee aan de slag. Of morgen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Het is hier uit gestorven maar ik twijfel of ik mijn proloog op Q zal zetten. Hij lijkt nog niet af.


    Physics is awesome

    Ik zit vast met hoofdstuk 23. :x


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb gewoon geen zin om te schrijven D: Zo irritant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik heb gewoon geen zin om te schrijven D: Zo irritant.


    Ik wel maar ben nog steeds bezig met mijn personages enzo bezig. Dat vind ik nou irritant.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik wel maar ben nog steeds bezig met mijn personages enzo bezig. Dat vind ik nou irritant.

    Oh, dat vind ik juist leuk om te doen. Om gewoon je eigen personage te bedenken. :'D Misschien wel één van de leukste dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, dat vind ik juist leuk om te doen. Om gewoon je eigen personage te bedenken. :'D Misschien wel één van de leukste dingen.


    Ik vind ook wel leuk maar irritant dat ik er zo lang over doe. Daarnaast wil ik voor mijn gevoel best wel veel personages "af hebben" voordat ik echt begin.


    Physics is awesome

    Pfff, ben weer eens inspiratieloos. Maar nu ik lekker vakantie hoop ik wat te gaan schrijven en wat ik nu op papier heb, op word gaan typen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!