• Dit is het praattopic van Story of the Year.

    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd, klik dan op de links hieronder.
    Story
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Dit is echter geen gewoon praattopic. Hier kan je over je verhaal of dat van anderen praten, hier kan je elkaar tips geven en eventueel om hulp vragen. Het is niet de bedoeling dat iedereen hier gewoon een beetje komt zeveren over alledaagse dingen die niets met de wedstrijd te maken hebben want dan sluiten we het topic.

    Het is ook niet de bedoeling dat hier nu reacties komen van 'mijn topics'. Lees het topic door en reageer met een nuttige reactie, dan komt het automatisch bij je topics en wordt de boel hier nog niet onder gespamd^^

    Tips die jullie kunnen gebruiken bij het schrijven.

    Schrijf gewoon, ook al is het slecht.
    Een meisje liep door de straat. De straat was donker. Het meisje was bang.
    Zet daarna muziek op.Het klinkt heel cliché, maar als je dan muziek luistert en de zin probeert te verbeteren, zul je zien dat je er veel meer uit kan halen.
    Een meisje met donkerblond haar, dat glanst in het zwakke licht van me maan, liep door een donkere, verlaten straat. Het meisje was bang; ze wist dat ze niet alleen was, ondanks dat er niemand te zien was.
    En zo ga je door.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:29 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Parachutes schreef:
    Hmm. Ik loop achter op mijn schema. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Parachutes schreef:
    Urgh. Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb namelijk naast de story die ik schrijf voor deze wedstrijd, een andere story lopen waaraan ik al drie jaar schrijf. Nu ik aan deze wedstrijd meedoe, vind ik van mezelf dat ik die andere story even aan de kant moet zetten, maar het lukt me echt niet, omdat ik hem echt niet uit mijn gedachten kan houden en nu ga ik alles door elkaar halen en ben ik bang dat ik de story voor de wedstrijd later toch ga laten zitten... maar dat wil ik niet, want ik wil zo graag meedoen! ;c
    Iemand tips hiervoor? D:


    Zelf heb ik ook een verhaal, waaraan ik al bijna twee jaar schrijf. Ik heb het gewoon even op pauze gezet, maar als ik ideeen heb over dat verhaal, schrijf ik dat gewoon meteen op, maar ik laat het wel even rusten. Stel dat ik vast kom, met deze verhaal, zet ik deze even op pauze en ga aan de slag met de andere. En elke keer weer zo en andersom.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb welgeteld 4.313 woorden in Word. --'
    Ugh, het schiet niet echt op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zit te twijfelen of ik een ander verhaal ga inzenden. Ik vind het niet zo leuk, en ik ben te ongeduldig om het begin te schrijven. Ik moet zelfs alles nog uitschrijven.
    Ik denk dat ik maar met een ander verhaal ga meedoen.


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Dat kan niet zomaar, moet je echt vragen... Ik zit even weer vast maar ik zoek overal inspiratie op.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    BloodRose schreef:
    Ik heb de verhaallijn goed in gedachten, maar ik kan maar geen betere details bedenken. ;x

    Wat zou jij willen als je alles kon laten gebeuren wat je wou?

    I'd make shit go down. Ik zou mijn tekeningen tot leven laten komen, perverse grappen uithalen, mensen hun wang likken, mijn mannelijke harem stichten en andere dingen doen waarvoor je normaal gearresteerd zou worden :D.
    En wereldoverheersing, gewoon omdat me dat wel een keertje leuk lijkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    I'd make shit go down. Ik zou mijn tekeningen tot leven laten komen, perverse grappen uithalen, mensen hun wang likken, mijn mannelijke harem stichten en andere dingen doen waarvoor je normaal gearresteerd zou worden :D.
    En wereldoverheersing, gewoon omdat me dat wel een keertje leuk lijkt.


    Wauw.. ;o
    Daar heb ik gwn wat aan. o.o Dank je. XD


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    ha, wereldoverheersing,,, lijkt me een fantastisch einde in mijn verhaal, En dan 'Wordt gevolgd muwahahahaha' . Briljant!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wauw, volgens mij ben ik van mijn writersblock af. Ik heb vanavond zo'n 2000 woorden geschreven. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb eigenlijk een vraagje,
    Ik zou namelijk dolgraag willen meedoen, maar ik ben gewoon zo iemand die echt never nooit een verhaal van 75.000 woorden gaat schrijven in een jaar.
    Is het verstandig om mee te doen?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    Ik heb eigenlijk een vraagje,
    Ik zou namelijk dolgraag willen meedoen, maar ik ben gewoon zo iemand die echt never nooit een verhaal van 75.000 woorden gaat schrijven in een jaar.
    Is het verstandig om mee te doen?

    De hele bedoeling van de wedstrijd is dat je 75.000 woorden in een jaar probeert te schrijven, dus als je op voorhand al weet dat je dat niet gaat lukken heeft het niet echt zin om mee te doen.
    Je kan natuurlijk wel een eigen doel stellen per maand, bijvoorbeeld 5000 woorden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    De hele bedoeling van de wedstrijd is dat je 75.000 woorden in een jaar probeert te schrijven, dus als je op voorhand al weet dat je dat niet gaat lukken heeft het niet echt zin om mee te doen.
    Je kan natuurlijk wel een eigen doel stellen per maand, bijvoorbeeld 5000 woorden.


    Ja, dat snap ik, ik denk er nog eens over na. Wie weet.
    Bedankt =)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Te veel inspiratie in een keer gekregen en nu ineens BAM FOETSIE WEG! Heeft iemand langzame, mooie muziek ofzo? Of gekke rare ideeen?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gubleraholic schreef:
    Te veel inspiratie in een keer gekregen en nu ineens BAM FOETSIE WEG! Heeft iemand langzame, mooie muziek ofzo? Of gekke rare ideeen?


    Yiruma!


    Of Muse, mijn persoonlijke grote inspiratiebron, maar dat is niet rustig; eerder een combinatie van druk en rustig (dat is ook wat het zo prachtig maakt!) en je moet er wel van houden ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eindelijk mijn inspiratie uitgewerkt in een hoofdstukje. Dus twee hoofdstukken al bijna klaar! Iemand anders een goed hoofdstuk gemaakt?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!